Találatok a következő kifejezésre: A barátcserjét közben (6 db)

Mitől lehetett? 14. -én kellene megjönnie, ma együtt voltunk a párommal és utána egy pici barna folyásom volt. Picit fáj a hasam, de nem vészes. Ebben a hónapban kezdtem el szedni a barátcserjét, lehet hozzá köze?

Legjobb válasz: A pici barna folyás azt jelenti, hogy szex közben picikét felsértettétek a hüvelyed nyálkahártyáját vagy a méhszájadat, és pár csepp vér kiszabadult, ami a hüvely savas közegében kicsapódott és barnára színezte a váladékot. Március 14-e még nagyon messze van, addig semmire nem lehet következtetni. Ne is keress babára utaló jeleket magadon.

A pici barna folyás azt jelenti, hogy szex közben picikét felsértettétek a hüvelyed nyálkahártyáját vagy a méhszájadat, és pár csepp vér kiszabadult, ami a hüvely savas közegében kicsapódott és barnára színezte a váladékot. Március 14-e még nagyon messze van, addig semmire nem lehet következtetni. Ne is keress babára utaló jeleket magadon.

A barátcserjét ciklus közben is el lehet kezdeni szedni?

Legjobb válasz: Nem, ciklus elsõ napjától, mensiig

Nem, ciklus elsõ napjától, mensiig

Szerintetek lehet úgy a barátcserjét szedni, hogy közben iszom a cickafark és a palástfű teát?

Próbálta már valaki?

Legjobb válasz: Szerintem biztosan lehet hiszen ezek természetes vitaminokat tartalmazó termékek... Én szedek Flavin lekvárokat + 1000-es c-vitamint reggel és este, + palástfû - cickafark teákat (nem mindennap csak kb. minden másnap ahogy eszembe jut de természetesen a pé után a palástfû elõtte a cickafark) És ezekhez még szedek két féle táplálék kiegészítõt aminek már a nevét sem tudom fejbõl, de anyukám szerezte, mondván hogy nagyon segíti a teherbeesést.... :) Sok sikert

Szerintem biztosan lehet hiszen ezek természetes vitaminokat tartalmazó termékek... Én szedek Flavin lekvárokat + 1000-es c-vitamint reggel és este, + palástfû - cickafark teákat (nem mindennap csak kb. minden másnap ahogy eszembe jut de természetesen a pé után a palástfû elõtte a cickafark) És ezekhez még szedek két féle táplálék kiegészítõt aminek már a nevét sem tudom fejbõl, de anyukám szerezte, mondván hogy nagyon segíti a teherbeesést.... :) Sok sikert
A kérdező hozzászólása: én is szedek még elevitet, meg folsavat, meg e-vitamint és ezekre szeretném szedni a barátcserjét, és inni a cickafark és palástfût. a tea segített 2 hónapja a teherbe esésnél, de elvetéltem. köszi a válaszod!
Lehet együtt, de nekem pl a barátcserje totál összekavart mindent...


Hagyta mar valaki abba a baratcserjet tobb honapos szedes utan a ciklus kozepen v. kozben?

Hogy reagalt a szervezetetek? Volt akinek kesett emiatt v. hamarabb jott? Esetleg olyan van, aki tutira tudja mikor volt ovulacio es ahhoz kepest kesett a mensi?

Legjobb válasz: Szia..én mensi elõtt pár napig barnázgatok..ezért kezdtem el szedni..a ciklusom normális 28 napos volt..az elsõ hónap végére hat napot késett..és ugyan úgy barnáztam mint elõzõleg..de nem adtam fel szedtem tovább mert azt mondták három hónap múlva hat csak a bogyó..következõ hónapban már peteérés után sem ment fel úgy a hõ mint azelõtt bármikor..nem baj gondoltam..dolgozik a gyógyszer...a harmadik hónapban meg elmaradt a peteérésem is..addig sose volt vele gondom..úgy, hogy a harmadik hónap 26 napján abba hagytam..és rá tíz napra jött meg..azóta eltelt négy hónap és végre mostanra normális lett ismét a ciklusom..van pém és ismét 28 napra jön meg..szerintem ez a barátcserje nem mindenkinek használ..mivel nekem hormongondom nem volt mert a vérvétel szerint nincs progi hiányaom és a pecsételés normális mensi elõtt az én esetembe..én még is utáltam és bíztam a barátcserjébe de nekem nem jött be..akinek van viszont hormon gondja szerintem lehet azokon segít...

Szia..én mensi elõtt pár napig barnázgatok..ezért kezdtem el szedni..a ciklusom normális 28 napos volt..az elsõ hónap végére hat napot késett..és ugyan úgy barnáztam mint elõzõleg..de nem adtam fel szedtem tovább mert azt mondták három hónap múlva hat csak a bogyó..következõ hónapban már peteérés után sem ment fel úgy a hõ mint azelõtt bármikor..nem baj gondoltam..dolgozik a gyógyszer...a harmadik hónapban meg elmaradt a peteérésem is..addig sose volt vele gondom..úgy, hogy a harmadik hónap 26 napján abba hagytam..és rá tíz napra jött meg..azóta eltelt négy hónap és végre mostanra normális lett ismét a ciklusom..van pém és ismét 28 napra jön meg..szerintem ez a barátcserje nem mindenkinek használ..mivel nekem hormongondom nem volt mert a vérvétel szerint nincs progi hiányaom és a pecsételés normális mensi elõtt az én esetembe..én még is utáltam és bíztam a barátcserjébe de nekem nem jött be..akinek van viszont hormon gondja szerintem lehet azokon segít...
A kérdező hozzászólása: Huha! Koszi, hogy igy kifejtetted. Nekem 3 honapja volt missed ab. Az elso mensi utan, ami 37 napra jott meg, elkezdtem szedni a baratcserjet. A kovetkezo mar 32 napra jott meg. Probaltam elkapni abban a honapban a peteerest, de sztem nem volt. Pedig itt a cickafarkot is meg palastfuvet. Viszont most volt ovum es mar a 14. napon vagyok onnantol. Peteereskor, azaz 2 hete hagytam abba a cserjet. Nem tudom mi lehet. Tesztek negativak. Csak remenykedem, hogy hamarosan pozitiv lesz, de biztos nem vagyok olyan mazlista. Szoval neked a 28 napos ciklusodbol csinalt 36-ot. Hmmm...erdekes, de nekem miota szedem normalisan jott meg es semmilyen negativumat nem tapasztaltam. Most, hogy abbahagytam kezd rakoncatlankodni a ciklusom, mert mar csak arra tudok gondolni. Sot, en a PMS-tol nagyon szenvedtem mar a mensi elott 1 hettel. Az osszes tunete kijott: haspuffadas, eros gorcsok, szurkalas, hangulatingadozas, feszulo mell...na ezek most nincsennek. Mult honapban sem voltak mar mensi elott. Hirtelen jott meg, gondolom a cserjetol. Lehet most is az lesz. Hisz meg nincs vege a napnak.

Tisztelt Doktor Úr! 49. évet töltöm hamarosan. A nőgyógyászom Premens tablettát írt fel, amit kb. 1 hónapja szedek, az idegesség miatt. Este egy szemet. Nem tudtam, hogy ez barátcserjét tartalmaz, közben vettem a bioboltban barátcserje kapszulát és azt is

Tisztelt Doktor Úr! 49. évet töltöm hamarosan. A nőgyógyászom Premens tablettát írt fel, amit kb. 1 hónapja szedek, az idegesség miatt. Este egy szemet. Nem tudtam, hogy ez barátcserjét tartalmaz, közben vettem a bioboltban barátcserje kapszulát és azt is elkezdtem szedni a miomám miatt (ugyanis a méhem tiszta miómából áll), ott azt mondták ez képes megszüntetni ezeket a daganatokat. Közben időnként kiver a víz, erősen izzadok. Nem tudom, hogy ez most a klimaxtól van, vagy a gyógyszer hatása. Mit javasol? Előre is köszönöm. Kérem segítsen!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A változókor idején, illetve azután már nem kell a miómák növekedésével számolni, ezért annak kezelése sem indokolt, ha kifejezett hasi panaszok (pl. erős fájdalmak) nincsenek. Barátcserje-tartalmú készítmény szedését tehát nem javaslom Önnek. A hőhullámok és az idegesség, ingerlékenység megszüntetésére a Remifemin plus tabletta szedését tanácsolom, amely természetes alapú, növényi készítmény. Üdvözlettel: dr. Langmár …

Olvass tovább »

Tisztelt Hölgyem! A változókor idején, illetve azután már nem kell a miómák növekedésével számolni, ezért annak kezelése sem indokolt, ha kifejezett hasi panaszok (pl. erős fájdalmak) nincsenek. Barátcserje-tartalmú készítmény szedését tehát nem javaslom Önnek. A hőhullámok és az idegesség, ingerlékenység megszüntetésére a Remifemin plus tabletta szedését tanácsolom, amely természetes alapú, növényi készítmény. Üdvözlettel: dr. Langmár … Olvass tovább »

Tisztelt Doktor Úr! 49. évet töltöm hamarosan. A nőgyógyászom Premens tablettát írt fel, amit kb. 1 hónapja szedek, az idegesség miatt. Este egy szemet. Nem tudtam, hogy ez barátcserjét tartalmaz, közben vettem a bioboltban barátcserje kapszulát és azt is

Tisztelt Doktor Úr! 49. évet töltöm hamarosan. A nőgyógyászom Premens tablettát írt fel, amit kb. 1 hónapja szedek, az idegesség miatt. Este egy szemet. Nem tudtam, hogy ez barátcserjét tartalmaz, közben vettem a bioboltban barátcserje kapszulát és azt is elkezdtem szedni a miomám miatt (ugyanis a méhem tiszta miómából áll), ott azt mondták ez képes megszüntetni ezeket a daganatokat. Közben időnként kiver a víz, erősen izzadok. Nem tudom, hogy ez most a klimaxtól van, vagy a gyógyszer hatása. Mit javasol? Előre is köszönöm. Kérem segítsen!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A változókor idején, illetve azután már nem kell a miómák növekedésével számolni, ezért annak kezelése sem indokolt, ha kifejezett hasi panaszok (pl. erős fájdalmak) nincsenek. Barátcserje-tartalmú készítmény szedését tehát nem javaslom Önnek. A hőhullámok és az idegesség, ingerlékenység megszüntetésére a Remifemin plus tabletta szedését tanácsolom, amely természetes alapú, növényi készítmény. Üdvözlettel: dr. Langmár …

Olvass tovább »

Tisztelt Hölgyem! A változókor idején, illetve azután már nem kell a miómák növekedésével számolni, ezért annak kezelése sem indokolt, ha kifejezett hasi panaszok (pl. erős fájdalmak) nincsenek. Barátcserje-tartalmú készítmény szedését tehát nem javaslom Önnek. A hőhullámok és az idegesség, ingerlékenység megszüntetésére a Remifemin plus tabletta szedését tanácsolom, amely természetes alapú, növényi készítmény. Üdvözlettel: dr. Langmár … Olvass tovább »


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!