Találatok a következő kifejezésre: A Yadine hogyan (32 db)

Yadine fogamzásgátlót szedtem 4 évig, kb. mennyi idő kell, hogy újra vissza álljon az eredeti ciklusom? Mennyi idő múlva lehetek terhes a Yadine elhagyása után?

Január óta próbálkozunk, a tabit decemberben hagytam abba. Áprilisig ugyan olyan pontos 28 napos ciklusaim voltak, mint amikor tabit szedtem, áprilisban viszont 4 napot késett és csak egy napig menstruáltam. Lehet, hogy csak most állt be a szervezetem a gyógyszer elhagyása óta? Eltartott volna 4 hónapig?

Legjobb válasz: Én amikor abbahagytam rá 2 és fél hónapra lettem terhes,de ez változó nagyon.Én anno másik gyógyszer mellett is teherbe estem,miközben rendesen szedtem.Nyugi hamar azt veszed észre,hogy nem jött meg.Nemrég még én is kíváncsian vártam meg jön-e,most meg 30 hetes terhes vagyok.Bár tudom most lassan telik az idõ.Tesztet csináltál?Nem lehet,hogy azért késett és tartott csak 1 napig?

Én amikor abbahagytam rá 2 és fél hónapra lettem terhes, de ez változó nagyon.Én anno másik gyógyszer mellett is teherbe estem, miközben rendesen szedtem.Nyugi hamar azt veszed észre, hogy nem jött meg.Nemrég még én is kíváncsian vártam meg jön-e, most meg 30 hetes terhes vagyok.Bár tudom most lassan telik az idõ.Tesztet csináltál?Nem lehet, hogy azért késett és tartott csak 1 napig?
A kérdező hozzászólása: Tesztetltem két napos késés után, de negatív volt.
Szia. Én is Yadine-t szedtem, 6 évig. Január végén hagytam abba. Múlt hónapban másfél napos mensim volt. Ebbe a hónapban két hét mensi késés után elmentem dokihoz. Kedden derült ki, hogy nincs peteérésem (a sok évig szedett gyógyszer miatt). A doki Norolutot adott, elvileg jó lesz. Azt mondta, ez mellett terhes maradhatok. Ha nem, ad kimondottan peteérést elõsegítõ gyógyszert. Menj el orvoshoz, ne várd hiába a babát.

Lehet, hogy a Yadine-tól vannak pattanásaim?

Lassan másfél hete kezdtem el szedni a Yadine-t és hát eddig is voltak pattanásos id?szakaim (25 éves vagyok),de az elmúlt 1 hétben jött ki pár nagyobb és csak kíváncsi lennék,hogy másnál is volt-e ilyen. Gondolom hozzá kell szoknia a szervezetemnek,akkor mennyi id? múlva múlnak el ezek? Mindenki dícséri pedig,hogy ez milyen jó a b?rre!

Legjobb válasz: hát igen mindenki dicséri szöveg! minden ember és szervezet más és más.amit szedsz az meg hormon tartalmu amitõl természetes hogy jönnek pattik ki, ha te erre hajlamos vagy. ne hagyd abba lehet hogy egy két hónap alatt beáll majd szépen és nem jön több de ha túklzottan elszaporodnak a pattik vagy begyulladnak akkor menj vissza az orvoshoz és ír másikat amitõl estleg kevésbé vagy egyáltalán nem lesznek.

hát igen mindenki dicséri szöveg! minden ember és szervezet más és más.amit szedsz az meg hormon tartalmu amitõl természetes hogy jönnek pattik ki, ha te erre hajlamos vagy. ne hagyd abba lehet hogy egy két hónap alatt beáll majd szépen és nem jön több de ha túklzottan elszaporodnak a pattik vagy begyulladnak akkor menj vissza az orvoshoz és ír másikat amitõl estleg kevésbé vagy egyáltalán nem lesznek.
Nincs gond, normális dolog.
Az elsõ 3 hónapban teljesen normális dolog! Most szokja a szervezeted a tablettát és így reagál rá! Emiatt nem kell abbahagynod! Ha viszont 3 hónap elteltével is barnázol vagy vérezgetsz, akkor vissza kell menned a dokihoz, aki majd felír egy másik tablettát!

Mekkora baj lehet ebből? Már egy ideje szedtem a Belara nevezetű fogamzásgátló tablettát de most lesz 2. hónapja hogy átváltottam a Yadine nevezetű tablettára.

Múlt hét csütörtökön kellett volna megint elkezdeni de én csak pénteken tudtam kiváltani. A barátommal nem védekeztünk. Ebb?l lehet probléma ez lenne a kérdésem

Legjobb válasz: Ez olyan, mintha kifelejtettél volna egy szemet, ráadásul ha jól értelmezem, nem is lett pótolva. Így egy kicsit kínos..

Ez olyan, mintha kifelejtettél volna egy szemet, ráadásul ha jól értelmezem, nem is lett pótolva. Így egy kicsit kínos..
A kérdező hozzászólása: de ugy pótoltam, hogy pénteken bevettem a csütörtökit és szombaton pedig kettõt vettem be reggel a péntekit és szombat este pedig a szombatit

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az elő

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az előző gyógyszeremmel sem volt ilyen, meg ezzel sem, és nem tudom, hogy ez mit jelent. A hasam az szokott fájni, meg érzem, hogy meg fog jönni. Ez nem terhesség jele ugye? Vagy fertőzés? Vagy egyszerűen felfáztam? Ezentúl mindig így lesz, hogy így jelzi ha megjön? Barátommal csak hétvégenként vagyunk együtt. Köszönöm a válaszát!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Csekély barnás vérzés a tablettaszedés kapcsán időnként előfordulhat, ez az esetek többségében nem utal kóros állapotra. Egyébként a tabletta mellett jelentkező szokatlan tünetekről mindenképpen számoljon be kezelőorvosának, aki az adott készítményt javasolta Önnek. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Csekély barnás vérzés a tablettaszedés kapcsán időnként előfordulhat, ez az esetek többségében nem utal kóros állapotra. Egyébként a tabletta mellett jelentkező szokatlan tünetekről mindenképpen számoljon be kezelőorvosának, aki az adott készítményt javasolta Önnek. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Ebben az esetben Önnek kell meghoznia a döntést, ez nem orvosi kérdés. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az elő

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az előző gyógyszeremmel sem volt ilyen, meg ezzel sem, és nem tudom, hogy ez mit jelent. A hasam az szokott fájni, meg érzem, hogy meg fog jönni. Ez nem terhesség jele ugye? Vagy fertőzés? Vagy egyszerűen felfáztam? Ezentúl mindig így lesz, hogy így jelzi ha megjön? Barátommal csak hétvégenként vagyunk együtt. Köszönöm a válaszát!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Csekély barnás vérzés a tablettaszedés kapcsán időnként előfordulhat, ez az esetek többségében nem utal kóros állapotra. Egyébként a tabletta mellett jelentkező szokatlan tünetekről mindenképpen számoljon be kezelőorvosának, aki az adott készítményt javasolta Önnek. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Csekély barnás vérzés a tablettaszedés kapcsán időnként előfordulhat, ez az esetek többségében nem utal kóros állapotra. Egyébként a tabletta mellett jelentkező szokatlan tünetekről mindenképpen számoljon be kezelőorvosának, aki az adott készítményt javasolta Önnek. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Ebben az esetben Önnek kell meghoznia a döntést, ez nem orvosi kérdés. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Amióta szedem a Yadine-t (4 napja) olyan rosszul vagyok, hogy felkelni is alig bírok az ágyból. (Fejfájás, szédülés, hőemelkedés) Lehetséges, hogy a gyógyszertől van?

Még régebben szedtem ezt a gyógyszert kb 5 éve de akkor semmi bajom nem volt tőle.

Legjobb válasz: http://www.youtube.com/watch?v=sZOR0ff8p0Y A gépem be...art

Attól még lehet, úgyhogy ajánlott orvoshoz fordulni. Én speciel néhány éve lettem allergiás olyan gyógyszerre, amit korábban évekig szedtem, és akkor semmi bajom nem volt tõle. 32/L
Az elõzõ válaszadónak igaza van: sajnos attól függetlenül, hogy néhány éve problémamentesen szedted, elõfordulhat, hogy a szervezeted most másként reagál.Szóval a szédülés és a fejfájás még akár lehetne is a tablettától, a hõemelkedés és hogy ennyire rosszul vagy viszont valamilyen fertõzésre, vagy esetleg nagyon súlyos allergiás reakcióra utal. Azt javaslom, hogy mindenképpen hagyd abba a tabletta szedését és (hétfõn) hívd fel a nõgyógyászod/háziorvosod. Ha így teszel, az ugyan most felborítja a ciklusod, viszont így egyértelmûen kiderül, hogy a gyógyszer elvonásától javulnak-e a panaszaid. - Egy gyógyszerész

Yadine+Aktil Duo? Szeretném késleletetni a vérzésem. Hogyan csináljam?

Tegnap vettem be 21.szem tabit,ma kaptam aktil duot 7napra.tehát pont 7napos gyógyszerszünetben.Így akkor ugye nem befolyásolja a hatását?De szeretném késleltetni vérzésem,3szemmel tovább szedni.Ebben az esetben mennyi ideig szükséges a kiegészít? védekezés?

Legjobb válasz: Elvileg egy hónappal ki lehet tolni bünti nélkül ha folyamatosan szeded a fogamzásgátlót kihagyás nélkül. Többet nem szabad! És ebben az esetben is elõfordul pecsételõ vérzés vagy barnázás azokban a napokban, amikor meg kellene jönnie.

Elvileg egy hónappal ki lehet tolni bünti nélkül ha folyamatosan szeded a fogamzásgátlót kihagyás nélkül. Többet nem szabad! És ebben az esetben is elõfordul pecsételõ vérzés vagy barnázás azokban a napokban, amikor meg kellene jönnie.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!