Találatok a következő kifejezésre: A Canesten fel kellene (1 db)

A Canesten hüvelytablettának fel kellene szívódnia?

2 napja használom, de nem szívódik fel, hanem feloldódva le van rakódva a hüvelyem falára. Mit csináljak vele?

Legjobb válasz: semmit az olyan. csak amikor felhelyezed feküdj inkább le, mert elég kellemetlen, mikor ki akar csúszni.

semmit az olyan. csak amikor felhelyezed feküdj inkább le, mert elég kellemetlen, mikor ki akar csúszni.
Én hüvelykúpot használtam régebben, gondolom ez is hasonló. Általában fürdés után és lefekvés elõtt raktam fel, mert elég csúszkálós. Egyetértek az elõttem szólóval, le kell feküdni, ha felraktad. :) Egyébként amit én használtam, az nem szívódott fel, mert másnap kiürült belõlem. Pimafucort volt a neve, azt hiszem.
Nem fog felszívódni, feloldódik odabent, gombaölõ és gombástól kiürül belõled. Ha gyorsítani akarod a folyamatot használj hüvelyzuhanyt, 1700 körül van, az felold minden anyagot ami benned maradt.
Nyugodj meg, a hatóanyag felszívódik, csak a segédanyagok maradnak a hüvelyben, de a maradék magától is ki fog folyni.
A kérdező hozzászólása: Nagyon köszönöm a válaszokat!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is) hólyaghurut jellegű panaszaim vannak. A vizelettenyésztés nem mutatott ki fertőzöttséget. Urológiai és nőgyógyászati rendeléseken voltam, ahol az intimtornát javasolja a vizsgáló főorvos. Két hete ismétlődtek a panaszok, elmentem egy urológus magánrendelésére, aki a leleteket átnézte és azt mondta, hogy hormonpótlásra lenne szükség. Szeretném megkérdezni, hogy ebben az esetben szedhetek-e ösztrogén tartalmú hormonokat, vagy van esetleg más segítség is? A mindennapjaimat nagyon megnehezíti a jelenlegi helyzetem, van, hogy napokig nem merek itthonról elmenni. Köszönettel: Rózsa

1

Trisequens tablettát szedek 4 hónapja. 2 hét múlva jönne meg a menstruációm. Mit tegyek, hogy ne a nyaralásom ideje alatt menstruáljak? 2 napja szedem a fehér színű tablettát. Várom tisztelettel válaszát!

1

Jó napot kívánok! Kb. 1, 5 éve gyakori vizelési ingerem van, még akkor is ha nem iszom, kellemetlen szaggal. Ha iszom, 2 percenként pisilek. Napi 1, 5 liter folyadékot iszom naponta. Már 2x voltam urológusnál. Az egyik antibiotikumot írt fel, az jó is volt.

Jó napot kívánok! Kb. 1,5 éve gyakori vizelési ingerem van, még akkor is ha nem iszom, kellemetlen szaggal. Ha iszom, 2 percenként pisilek. Napi 1,5 liter folyadékot iszom naponta. Már 2x voltam urológusnál. Az egyik antibiotikumot írt fel, az jó is volt. A másik másfajta gyógyszert, ami nem használt semmit. Laborban is voltam és semmilyen fertőzésem nincs! Hová forduljak? Kérem segítsen! Angéla

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!