Találatok a következő kifejezésre: 72 órás vettem be 2 hónapja (2 db)

72 órás tablettát vettem be 2 hónapja és most vérzek. Ettől lehet?

el?ször rendesen id?ben megjött,aztán kb 2hete barna folyásom van(nem túl sok),most pedig átváltott vérzésbe...nem hinném,h ez a menstruációm lenne,mert semmi jel nem utal rá(mellem se feszül,nem is olyan sok a vérzés)...a 72órás miatt lehet?

Legjobb válasz: valószínû, hogy amiatt van. kicsinálta a szervezeted, felborította a hormonháztartásod. idõvel helyre fog állni, és beáll a korábbira.

valószínû, hogy amiatt van. kicsinálta a szervezeted, felborította a hormonháztartásod. idõvel helyre fog állni, és beáll a korábbira.
Én is vetem be , aktus után , 2 hete vettem be , és ma vagyok a 28. napba , még mindíg nem jött meg , azt hiszem állapotos vagyok...két tesztem is pozitiv lett:(

2 hónapja vettem be 72 órás tablettát, azután rendesen megjött, de most nem. Most akkor ez az, vagy nem?

2hónapja vettem be 72órás tablettát...azután rendesen megjött,amikor szokott...de most nem...vagyis nemtudom...volt vérzés,de nem olyan sok,mint a menstruáció,a mellem se feszült,görcseim sem voltak...de ugyanolyan barna folyás volt az elején és a végén...azóta nagyon vigyázunk a barátommal,óvszert használunk,és ki is veszi,miel?tt elmegy...akkor ez most mi lehet?

Legjobb válasz: Én azért reménykedek,hogy ma vagy holnap megjöjjön....én is 72 órás tabiztam.Nyugi ez teljesen normális.Idõ kell hozzá,amíg teljesen visszaáll a hormonszinted

Én azért reménykedek, hogy ma vagy holnap megjöjjön....én is 72 órás tabiztam.Nyugi ez teljesen normális.Idõ kell hozzá, amíg teljesen visszaáll a hormonszinted
A kérdező hozzászólása: de akkor ez a vérzés mi volt?

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!