Találatok a következő kifejezésre: 7 nap után (252 db)

Fogamzásgátló 7 nap után biztosan véd?

Most kezdtem el először fogamzásgátlót (Belara) szedni. A nődoki azt mondta hogy a 7. szem után lehet "házas életet élni". Barátom a 9. szem utáni napon jön hozzám. Kérdésem az lenne hogy csinálhatjuk-e már óvszer nélkül? Sokaknál láttam hogy inkább megvárták az első levelet. Szerintetek várjak, vagy így sem lesz gond?

Legjobb válasz: Olvasd el a betegtájékoztatót, mert abban írják, hogy mettõl véd. Mert vannak olyan gyógyszerek, amik ha a vérzés elsõ napján vannak elkezdve szedni, akkor már az elsõ szemtõl védenek. De mindenképpen ez az adott gyógyszertõl függ. A tiédet nem ismerem, de ha az van ráírva, hogy ha a vérzésed elsõ napján kezded el szedni és 7 nap után véd, akkor az 7 nap után véd. De én is azt mondom, hogy jobb a biztos, ha te úgy érzed, hogy nagyobb biztonsággal szexelnél gumi nélkül az elsõ levél után, akkor csináljátok úgy.

Olvasd el a betegtájékoztatót, mert abban írják, hogy mettõl véd. Mert vannak olyan gyógyszerek, amik ha a vérzés elsõ napján vannak elkezdve szedni, akkor már az elsõ szemtõl védenek. De mindenképpen ez az adott gyógyszertõl függ. A tiédet nem ismerem, de ha az van ráírva, hogy ha a vérzésed elsõ napján kezded el szedni és 7 nap után véd, akkor az 7 nap után véd. De én is azt mondom, hogy jobb a biztos, ha te úgy érzed, hogy nagyobb biztonsággal szexelnél gumi nélkül az elsõ levél után, akkor csináljátok úgy.

Tisztelt Főorvos Úr! 45 éves vagyok. Az utóbbi 2-3 évben lerövidült a ciklusom kb. 23-26 naposra. A legutóbbi menstruációm normálisan indult, de a szokásos 7 nap után nem múlt el, hanem az óta is tat, már 16 napja. Az első 7 nap a szokásosnak megfelelően

Tisztelt Főorvos Úr! 45 éves vagyok. Az utóbbi 2-3 évben lerövidült a ciklusom kb. 23-26 naposra. A legutóbbi menstruációm normálisan indult, de a szokásos 7 nap után nem múlt el, hanem az óta is tat, már 16 napja. Az első 7 nap a szokásosnak megfelelően zajlott, az óta pedig minimális, napi 1-2-6-8 cseppnyi mennyiségű vérzés tapasztalható. Az utóbbi 2-3 hétben óránkénti hőhullámaim vannak, ami verejtékezéssel párosul. Ezek korábban csak ritkán fordultak elő. Szeretném megkérdezni, hogy az elhúzódó menstruáció és a gyakori hőhullám össze függ-e? Mivel nőgyógyászom kb. 1 hónapig nem érhető el, nem tudom mit tegyek, forduljak-e másik szakorvoshoz vagy várjam meg az orvosomat? Tanácsát szeretném kérni, hogy a fenti tünetekre mit javasolna. Segítségét nagyon szépen köszönöm. Tisztelettel: Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Ezek a tünetek jelezhetnek hormonális zavarokat, ezért majd kivizsgálás szükséges. Ez azonban nem sürgős, megvárhatja kezelőorvosát. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Ezek a tünetek jelezhetnek hormonális zavarokat, ezért majd kivizsgálás szükséges. Ez azonban nem sürgős, megvárhatja kezelőorvosát. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Főorvos Úr! 45 éves vagyok. Az utóbbi 2-3 évben lerövidült a ciklusom kb. 23-26 naposra. A legutóbbi menstruációm normálisan indult, de a szokásos 7 nap után nem múlt el, hanem az óta is tat, már 16 napja. Az első 7 nap a szokásosnak megfelelően

Tisztelt Főorvos Úr! 45 éves vagyok. Az utóbbi 2-3 évben lerövidült a ciklusom kb. 23-26 naposra. A legutóbbi menstruációm normálisan indult, de a szokásos 7 nap után nem múlt el, hanem az óta is tat, már 16 napja. Az első 7 nap a szokásosnak megfelelően zajlott, az óta pedig minimális, napi 1-2-6-8 cseppnyi mennyiségű vérzés tapasztalható. Az utóbbi 2-3 hétben óránkénti hőhullámaim vannak, ami verejtékezéssel párosul. Ezek korábban csak ritkán fordultak elő. Szeretném megkérdezni, hogy az elhúzódó menstruáció és a gyakori hőhullám össze függ-e? Mivel nőgyógyászom kb. 1 hónapig nem érhető el, nem tudom mit tegyek, forduljak-e másik szakorvoshoz vagy várjam meg az orvosomat? Tanácsát szeretném kérni, hogy a fenti tünetekre mit javasolna. Segítségét nagyon szépen köszönöm. Tisztelettel: Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Ezek a tünetek jelezhetnek hormonális zavarokat, ezért majd kivizsgálás szükséges. Ez azonban nem sürgős, megvárhatja kezelőorvosát. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Ezek a tünetek jelezhetnek hormonális zavarokat, ezért majd kivizsgálás szükséges. Ez azonban nem sürgős, megvárhatja kezelőorvosát. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Ha szerdán hagytam abba a fogamzásgátló szedését és 7 nap után, akkor megint szerdán kell elkezdeni?

Legjobb válasz: Ha szerdan veszed be az utolso szemet, akkor csutortokon kell elkezdned, mert 7 nap szunet kell.

Ha szerdan veszed be az utolso szemet, akkor csutortokon kell elkezdned, mert 7 nap szunet kell.
az elsõ válaszadónak nincs igaza! Számolj csak utána! Ha szerdán veszed be az utolsó szemet, akkor a Csütörtök, Péntek, Szombat, Vasárnap, Hétfõ, Kedd, Szerda a szünnap és CSÜTÖRTÖKÖN kell a kövit bevenni!
Így van csütörtökön kell bevenni a köv. levél elsõ szemét! 7 gyógyszermentes nap és a 8. napon kell elkezdeni! Kivétel a 22 szemes (pl. Gracial, de ezt most vonták ki a forgalomból, én ezt szedtem 3 évig), mert ott csak 6 nap szünetet kellett tartani, tehát hétfõn vettem be az utolsó szemet és szintén hétfõn az elsõt!
Igen, így van, mindig ugyanazon a napon kell majd a következõ levél szedését, amikor a másikat abbahagytad.

Tényleg a 7. nap után véd a volina, ha a 2. nap vettem be? (vagyis. Az nap volt az első menstruációs vérzésem, amikor bevettem, de előtte nap volt barna folyásom)

Legjobb válasz: Akkor már véd az elsõ szemtõl is, ha a menses elsõ napján szedted be. Szerintem a barna folyás nem számít.

Akkor már véd az elsõ szemtõl is, ha a menses elsõ napján szedted be. Szerintem a barna folyás nem számít.
Várd ki az egy hetet.
Én nemrég megkérdeztem egy internetes nõdokit aki szerint már az elsõ jeltõl kezdve, tehát már a barna folyásnál be kellene szedni. De erre én is kíváncsi lennék, hogy úgy véd -e ha egy kicsivel késõbb szedjük be..
ha a 2.nap vetted be akkor a 7.nap után véd

Fogamzásgátló szedése a 7. nap után? !

Azt szeretném kérdezni, hogyha szerdán veszem be az utolsó szemet akkor a következõ levelet ugyanúgy szerdán vagy csütörtökön kell elkezdenem?

Legjobb válasz: amelyik nap egyszer elkezded, mindig azon a napon fogod megint elkezdeni

amelyik nap egyszer elkezded, mindig azon a napon fogod megint elkezdeni
Minek szed fogamzásgátlót, aki nem képes szöveget értelmezni?? Minden hónapban ugyan azon a napon KEZDED. Tehát csütörtökön kezdted, csütörtökön veszed be a következõ levél elsõ szemét IS. -.- De nem ám egy nagy matek leszámolni hét napot sem, amikor nem szedsz tabit... És utána kezded újból. De persze, inkább rögtön loholj ide, mintsem 1 percig gondolkoznod kelljen...
szerdán vetted be az utolsót, 7 nap szünet, 8. napon kell bevenni ami csütörtök
Metin 2
Nem vagyok nagy szakértõ konkrétan a Velgyn-nel kapcsolatban, de ha azt írja hogy 7 nap után véd akkor tényleg 7 nap után véd, és mivel a barátod még csak beléd se nyomta a szlottyot, én nem hinném hogy bármi esélye is lenne annak hogy teherhes legyél... de ha ennyire kételkedsz egy ilyen eldobhatós terhességi teszt kizárt hogy drágább legyen egy ezresnél...
Vártál elég idõt a védettségre, és beléd sem ment. Szinte kizárt, hogy terhes lennél, ne aggódj. Ha beléd élvezett volna, akkor sem estél volna teherbe. Ez a fog.gátló lényege.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat :) csak elõször szedek fogamzásgátlót és hát bhpzonytalan vagyok. Ezért vártam 11 napot. Remélem eleget vártam es nem lessz baj
Menj el nõgyógyászhoz, vagy fesd rózsaszínre/kékre a vendégszobát. Egyébként tájékozódj az Orvosodtól!
én ma akarom kezdeni , de én úgy olvastam hogy az elsõ napján kell és a nõgyógyász is ezt mondta , sõt nekem is 1 hónapot ajánlott. De te miért 5. napon kezdet el szendi ?

10 napja szedek fogamzásgátlót (mirabella), mensi 5. napján kezdtem el szedni, a tájékoztató szerint 7 nap után kezd el hatni, nőgyógyász azonban aztmondta hogy 1 hónapig nem biztonságos. Szétszakadt a gumi, de a barátom nem lőtt belém. Mit tegyek?

Legjobb válasz: azt az 1 hónapot érdemes kivárni,a szervezeted ilyenkor hormon bombákat kap,amit meg kell szoknia.ha nem ment beléd sztem nem lesz baj.de azért majd csinálj tesztet,de sztem megnyugodhatsz nem lesz ebböl probléma

azt az 1 hónapot érdemes kivárni, a szervezeted ilyenkor hormon bombákat kap, amit meg kell szoknia.ha nem ment beléd sztem nem lesz baj.de azért majd csinálj tesztet, de sztem megnyugodhatsz nem lesz ebböl probléma

Mit kell lemondanom a bekötéstől számított 7. nap után Upc Bronze Digital csomagnál?

Ugye vannak ilyen "extra" szolgáltatások amik 3 hónapon át díjmentesek.. mik is ezek?? Valaki megtudná mondani?

Legjobb válasz: Most 3 hónapig díjmentes a -filmbox prémium csomag -minimax prémium csomag Ezeket a csomagokat a 3. hónap utolsó napjáig lemondhatod ha nem teszed automatikusan kiszámlázzák a 4. hónaptól. (Bár ezt magad is megnézhetted volna az upc honlapján :) )

Most 3 hónapig díjmentes a -filmbox prémium csomag -minimax prémium csomag Ezeket a csomagokat a 3. hónap utolsó napjáig lemondhatod ha nem teszed automatikusan kiszámlázzák a 4. hónaptól. (Bár ezt magad is megnézhetted volna az upc honlapján :) )
Bekötés után néhány napig minden csatorna jön ha kell ha nem egészen addig míg a beltéri fel nem regisztrálja magát a rendszerre amibõl már látszik milyen csomagod van és mi az ami nézhetõ nálad.Általában 3-4 nap után tûnnek el az extrák amiben szerintem egy kis marketing is megbújik hiszen sokan megszeretik az extra csatornákat és késõbb ennek hatására megrendelik.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm! De most valami csoda folytán van HBO-m is... ez mitõl??

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!