Találatok a következő kifejezésre: 6 hónapja most elkezdtem (6 db)

Tisztelt doktor úr! Kérdésem annyi lenne, hogy symiciát szedek 6 hónapja, de az elmúlt hónapban 6 napig hasmenésem volt(2.gyógyszerhét volt). Az esedékes menstruációm nem jelentkezett, most elkezdtem újra szedni a gyógyszert. Önnek mi a véleménye? Teherbe

Tisztelt doktor úr! Kérdésem annyi lenne, hogy symiciát szedek 6 hónapja, de az elmúlt hónapban 6 napig hasmenésem volt(2.gyógyszerhét volt). Az esedékes menstruációm nem jelentkezett, most elkezdtem újra szedni a gyógyszert. Önnek mi a véleménye?Teherbe eshettem? Válaszát köszönöm: Ancsa

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen forduljon nőgyógyászhoz, csak így lehet választ adni kérdésére. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen forduljon nőgyógyászhoz, csak így lehet választ adni kérdésére. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt doktor úr! Kérdésem annyi lenne, hogy symiciát szedek 6 hónapja, de az elmúlt hónapban 6 napig hasmenésem volt(2.gyógyszerhét volt). Az esedékes menstruációm nem jelentkezett, most elkezdtem újra szedni a gyógyszert. Önnek mi a véleménye? Teherbe

Tisztelt doktor úr! Kérdésem annyi lenne, hogy symiciát szedek 6 hónapja, de az elmúlt hónapban 6 napig hasmenésem volt(2.gyógyszerhét volt). Az esedékes menstruációm nem jelentkezett, most elkezdtem újra szedni a gyógyszert. Önnek mi a véleménye?Teherbe eshettem? Válaszát köszönöm: Ancsa

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen forduljon nőgyógyászhoz, csak így lehet választ adni kérdésére. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen forduljon nőgyógyászhoz, csak így lehet választ adni kérdésére. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

6 hónapja szültem, 7 hete nem szoptatok, és most elkezdtem barnázni, de még nem igazi vérzés (szerintem). Elkezdhetem már szedni a fogamzásgátlót? Ez lenne szülés után a mensi?

Legjobb válasz: a szülés utáni mensi erõs görcsökkel és nagy mennyiségbe jön általában.de ajánlom a doki látogatását.

a szülés utáni mensi erõs görcsökkel és nagy mennyiségbe jön általában.de ajánlom a doki látogatását.
A kérdező hozzászólása: Köszi, voltam dokinál hiszen õ írta fel a gyógyszert!

6 hónapja próbálkozunk, most elkezdtem hőmérőzni. Úgy tudom a menzi első napjától kell mérni a hőt. A menzi 3-dik napján normális a 37C?

Legjobb válasz: Elvileg nem szabadna annyinak lennie, de lehet hogy még nem esett le. Várj egy két napot, le kellene, hogy menjen. Egyenlõre nem tudok jobbat.

Elvileg nem szabadna annyinak lennie, de lehet hogy még nem esett le. Várj egy két napot, le kellene, hogy menjen. Egyenlõre nem tudok jobbat.
Szia! Hol méred és mikor? Szerintem folytasd a méregetést. Az egysikú 37 C hõmérséklet jelentheti a peteérés hiányát is. De az is lehet, hogy a mensid ellenére sikerült teherbe esned. Ha pár nap múlva is 37 C a hõd vegyél egy tesztet.

Hónap elején megjött a mensim.5-6 nap múlva el is múlt normálisan, ez volt egy hete. De most újra elkezdtem vérezni:S Ez miért lehet?

Amúgy nem állt be rendesen, van h 40 napra jön emg, van h 30ra. Most 20-ra jött meg, és ahogy írtam vége lett aztán 1 hétre rá megint.:S Valami bajom van?

Legjobb válasz: Így , hogy a korodat nem írtad , egy kicsit nehéz , de gondolom még nagyon fiatal vagy :). És ha ez igaz , akkor nincs semmi bajod , ekkor még nem áll be ahogy te is mondod a menstruáció és emiatt lehetnek ilyen extrém esetek is.

Így , hogy a korodat nem írtad , egy kicsit nehéz , de gondolom még nagyon fiatal vagy :) . És ha ez igaz , akkor nincs semmi bajod , ekkor még nem áll be ahogy te is mondod a menstruáció és emiatt lehetnek ilyen extrém esetek is.
A kérdező hozzászólása: 17 múltam...
Én fiú vagyok de ezt nem tudod :D több dolog véget is lehet mestruálsz vagy , hetente jön meg neked :DD hát enyi ezért van hetente sex :D
A kérdező hozzászólása: vki értelmes esetleg? :(
Ha már mensizel 1 éve, akkor menj el Nõgyógyászhoz.
Ultrahang kellene, mert lehet petesejt, ami nem pukkant ki, és jelet küld az agynak.sima gyógyszeres kezeléssel rendbe hozható :)

5 hónapja szültem császárral. Most kb 3 hete megvan már. Szülés után 6 héttel elkezdtem fogamzásgátlót szedni, de abbahagytam. Hiztam is a szülés óta, lehet, hogy ezeket a gyógyszer okozta? Mit tanácsoltok? Félek egy kicsit.

Legjobb válasz: Én azt szoktam mondani,ha bizonytalan valaki, és megteheti, akkor menjen el,kérdezzen olyat,aki tudhatja. Meddig szedted a gyógyszert? Én minden képpen elmennék a helyedben nõgyógyászhoz!

Én azt szoktam mondani, ha bizonytalan valaki, és megteheti, akkor menjen el, kérdezzen olyat, aki tudhatja. Meddig szedted a gyógyszert? Én minden képpen elmennék a helyedben nõgyógyászhoz!
A kérdező hozzászólása: kb 3 hónapig szedtem.
az is lehet, h azért híztál, mert otthon vagy!nincs annyi mozgás így könnyebben rakódnak a kilók!nem szoptatsz, mert én amiatt is híztam, mert ettem, h legyen tejem, de sajna csak 7hónapig sikerült
A kérdező hozzászólása: Igen, az is lehet én is gondoltam rá hogy "téli" súly. Bár nem ettem többet mint elõtte. Nagyon kevés tejem van, lassan nem is lesz semmi, már jó ideje. Mindegy majd az orvos többet tud. Köszönöm.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!