Találatok a következő kifejezésre: 6 hónapig fogamzásgátló tabit (3 db)

3 hónapot érdemes hagyni a szervezetednek tisztulási idõnek.
Ezen a 3 hónapon orvos és orvos közt is áll a vita, mert nagy százalékban ilyenkor esnek a nõk teherbe a nem megfelelõ odafigyelés miatt. Szerintem nyugodtan elkezdheted megint szedni, nem lesz semmi baj, a mai gyógyszereknek nagyon kicsi a hormontartalma. De az elsõ idõkben még nem véd, használjatók óvszert is egy hónapig.

Yasminelle-t szedek 2, 5 éve. Mennyi szünet kell a tabletta abbahagyása után, hogy kiürüljön a szervezetemből a fogamzásgátló? A korábbi válaszokban senki nem említi ezt a fajta tabit, ezért kérdezem, hogy van-e tapasztalatotok.3hónap, 6 hónap, 1 év?

Legjobb válasz: Kiurulesre szerintem sem kell sokat varni de viszont en varnek modnjuk minimum ket honapot, hogy a nyalkahartyad megvastagodjon rendesen. Sajnos sok fogamzasgatlo rendelkezik azzal a tulajdonsaggal, hogy elvekonyitja a meh nyalkahartyajat, hogy ha veletelnul a hormon mellett megis becsuszik a baba akkor ne tudjon beagyazodni. Ket ciklust eleg varni. Persze ez csak az en velemenyem, ismerek en is olyat aki rogton babas lett ahogy abbahagyta es semmi gond nem volt.

Kiurulesre szerintem sem kell sokat varni de viszont en varnek modnjuk minimum ket honapot, hogy a nyalkahartyad megvastagodjon rendesen. Sajnos sok fogamzasgatlo rendelkezik azzal a tulajdonsaggal, hogy elvekonyitja a meh nyalkahartyajat, hogy ha veletelnul a hormon mellett megis becsuszik a baba akkor ne tudjon beagyazodni. Ket ciklust eleg varni. Persze ez csak az en velemenyem, ismerek en is olyat aki rogton babas lett ahogy abbahagyta es semmi gond nem volt.
Én is ezt szedtem vagy 3-4 évig. Nekem a doki azt mondta hogy ez a fajta bogyó már nem tartalmaz akkor hormonadagot, így egy hónap elég a kiürülésre. Egy hónap letelte után már terhes is voltam, és egészséges babám született.
Amint nem szeded a gyógyszert, nincs benned plusz hormon. Ez nem D vitamin, hogy elraktározódjon a szöveteidben. Nincs minek kiürülnie, ez valami téveszme. Amihez idõ kell: hpogy a szervezeted visszaálljon a régi kerékvágásba. lehet, hogy a peteérésed be sem indul azonnal, csak pár hónap múlva. Az elsõ egy-két ciklusban lehet, hogy nem épül fel teljesen a méhnyálkahártya, és nehezebben ágyazódik be a babó. De hogy a gyógyszer kiürüljön... Volt már itt egészségügyis, aki magából kikelve tiltakozott, hogy nem kell kiürülésre hónapokat várni, mert az megtörténik pár napon, maximum egy héten belül.
Én annak idején vártam 3 hónapot, hogy "kiürüljön" a gyószer a szervezetembõl! Nagy hülyeség volt, mostmár tudom! A leganagyobb esélyed a teherbeesésre, a gyógyszer utáni elsõ hónap, amikor átveszik a szervezeted az irányítást! A környezetmbe sok baba született így, és már több helyen olvsatam is ezt, Sõt van akinél terápiaként használják, hogy 3 hónapig gyógyszert szedetnek vele! Én azt javaslom neked, hogy vágjatok bele a próbálkozásba rögtön, ne várjatok semmire! ( mi azóta másfél éve próbálkozunk, mert teljesen összekavarodott a hormonrendszerem, most kezd helyreállni)
Szia.Nem kell szünetet tartani, a következõ gyógyszermentes hónapban már lehet próbálkozni:D, ezek a gyógyszerek már modernek, ha terhes lennél, sem lenne baja a babának tõle.Sok sikert. 10.5hós manó anyuja
Én is Yasminell-t szedtem három évig. Májusban abba hagytam, akkor megjött a megvonásos, aztán utána 37 napra a következõ, most meg van egy nagyon halvány pozi tesztem, még egy két napot várnok aztán tesztelek újra. Szerintem sem kell várni, mivel ezek már tényleg nagyon alacsony hormontartalmúak a dokim szerint is, úgyhogy mindent bele!
Én is csak megerõsíteni tudom az elõttem válaszolókat!1 hónap a kiürülési idõ, de szerintem várj 3hónapot!

A héten influenzás letten, még volt 2 db fogamzásgátlóm (belara, amit egyébként 4. hónapja szedek) amikor elkezdtem antibiotikumot szedni. A tabi és az antibiotikum között mindkét nap hagytam 5-6 órát, igy lehet még belőle vmi gond?

Legjobb válasz: Azt viszont elfelejtettem leírni, hogy csüt.ön elfogyott a tabim, az antibiotikumot még szedem, de csak pénteken feküdtem le a barátommal, elõzõ napokban nem.

A kérdező hozzászólása: Azt viszont elfelejtettem leírni, hogy csüt.ön elfogyott a tabim, az antibiotikumot még szedem, de csak pénteken feküdtem le a barátommal, elõzõ napokban nem.
Szerintem nem lehet belõle gond, fõleg úgy, hogy hagytál 5-6 órát.
Ne izgulj, nem lehet baj, fõleg ha betartottad az idõket! Én is így voltam egyszer, nem lett semmi bajom!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!