Találatok a következő kifejezésre: 4. hónapja a Belara tablettát, (3 db)

Lehet hogy nem jó neked ez a gyógyszer, Ha nem múlik el menj vissza a dokihoz.
Szerintem is, ha nem múlik el, menj vissza a dokihoz és ír másikat!
Terhes vagy! Ikreid lesznek:DD
A kérdező hozzászólása: az ilyenek kíméljenek meg...
Ha rendesen szedted semmi baj nem lehet! Jó persze ennek is van pár %-os hibaküszöb, de nem valószínü. Úgyhogy tessék megnyugodni, és élvezni a dolgokat :)
A kérdező hozzászólása: köszönöm az értelmes választ :) minden nap pontban szedem, oda figyelek rá :)
4 hónap alatt már jócskán kialakult a megfelelõ védettség. ne félj:)
A kérdező hozzászólása: remélem, köszönöm :) )

Menstruáció alatt együtt voltam a barátommal. Nem vette ki időben, így belém is ment egy kicsi (nem sok). Amúgy 2 és fél éve szedek fogamzásgátlót, de 4 hónapja új tablettára váltottam. Lehet ebből bajom?

Legjobb válasz: Elvileg ilyenkor is teherbe lehet esni, de mivel tabit szedsz, nem valószínû hogy ez megesett, hiszen a szünetben is véd a tabi.

Elvileg ilyenkor is teherbe lehet esni, de mivel tabit szedsz, nem valószínû hogy ez megesett, hiszen a szünetben is véd a tabi.
Dehogy lehet.A tabi a szünetben is véd.
nem lehet mert nem volt peteérésed
A tabletta a szünetben is véd! Nem lehetsz terhes! De ha tabit szedsz, akkor miért nem engeded a barátodnak, hogy belédélvezzen?
a tabletta azért van h a barátod belédélvezhessen.....
értetlenkedve olvastam a kérdést, hiszen jo ideje szeded már a fogamzásgátlot, de ezek szerint a semmiért? Azért van, hogy beléd tudjon élvezni a barátod. A szunetben is ugyanugy véd. A tabiváltás miatt sem kell félned, hiszen azt is már 4 honapja szeded!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!