Találatok a következő kifejezésre: 4 napja jött (264 db)

Ez baj? Az utóbbi két alkalommal a tabi szünet 1. napján jött meg a menzeszem, pedig előtte mindig a 3-4. napon jött meg. Veletek fordult már elő ilyen?

Legjobb válasz: Igen baj, elsõ nap nem jöhetne meg a vérzés, hiszen akkor még a szervezeted nem tudja, hogy nem lesz több bogyó. Menj el orvoshoz!

Igen baj, elsõ nap nem jöhetne meg a vérzés, hiszen akkor még a szervezeted nem tudja, hogy nem lesz több bogyó. Menj el orvoshoz!
A kérdező hozzászólása: Ajajjj.. Most megijedtem! Akkor elmegyek dokihoz:( Amúgy úgy volt, hogy kedd este vettem be az utolsót, és csütörtök hajnalban jött meg (hajnal egy körül). Vagyis nem teljesen jött meg vagy nem tudom, csak egy kicsit "pecsételt" estére el is felejtettem tampont betenni, de reggel is csak egy kicsi vérzés volt.

4 napja jött meg először és megyünk a Balcsira. Lehet tampont használni elsőnél?

(kül naon er?s a vérzés)

Legjobb válasz: Én úgy tudom hogy lehet!De ne egyböl a normál méretûvel kezdd.Én is elöször minivel próbáltam ki és utána jött a normál.Mert a normál ha megszívja magát akkor a duplájára megnõ és nem olyan egyszerû kivenni.

Én úgy tudom hogy lehet!De ne egyböl a normál méretûvel kezdd.Én is elöször minivel próbáltam ki és utána jött a normál.Mert a normál ha megszívja magát akkor a duplájára megnõ és nem olyan egyszerû kivenni.
Szerintem is lehet! Csak ügyesen, minivel kezd, és ne add fel, akkor se ha ELSÕRE nem sikerül! A tamponos dobozban van egy rajz, én pl. arról "értettem" meg.. mindenki próbálta magyarázni.
Ha már négy napja megjött, akkor várhatóan hamarosan el is múlik. Gyenge vérzésnél pedig a tampon felhelyezése és kivétele is nehezebb. Különben lehet használni, és tényleg mini méretûvel kezdj.
Lhet persze semmi bajod nem lesz tõle csak arra ügyelj h ha erõs a vérzéseg akkor lehet h kicsit gyakrabban kell cserélni!

Fogamzásgátló szedése mellett (2. levél szünetében vagyok) ugy h most kezdtem a nemi életet, igy többet késhet a menstruáció mint az 1. levél után? Akkor a szünetben a 4. napon jött meg. Befolyásolja a dolog?

Legjobb válasz: Nem, de akkor se befolyásolná, ha nem szednéd. Az egy nagyon nagyon buta tévhit, hogy az elsõ szex megkavarhatja hormonális szinten a szervezetedet. Tabletta nélkül maximum azért késhet egyes lányoknak ilyenkor, mert az elsõ alkalom stresszeli õket. Vagy csak általánosan, vagy pedig mert nem védekeznek megfelelõen. Tabletta mellett viszont a stressz nem hat a megvonásos vérzésre (MENSTRUÁCIÓD MÁR NINCS, ezt jegyezd meg!).

Nem, de akkor se befolyásolná, ha nem szednéd. Az egy nagyon nagyon buta tévhit, hogy az elsõ szex megkavarhatja hormonális szinten a szervezetedet. Tabletta nélkül maximum azért késhet egyes lányoknak ilyenkor, mert az elsõ alkalom stresszeli õket. Vagy csak általánosan, vagy pedig mert nem védekeznek megfelelõen. Tabletta mellett viszont a stressz nem hat a megvonásos vérzésre (MENSTRUÁCIÓD MÁR NINCS, ezt jegyezd meg!).

Van egy kis gondom? ! A múlt hónapban volt egy sokáig elhúzódó hüvely gyulladásom és 4 napja jött meg,

ja és fogamzásgátlót szedek, , és az els? 2 nap elég kevés volt 2 napig semmi erre ma megint-és nem is olyan kevés és az állaga sem a megszokott volt. El?fordult már ilyen valakivel? és a tabira gondolok hogy lehet cserélni kéne-gondolom mellékhatás

Legjobb válasz: Ennek több oka is lehet, akár a tablettának valami alapanyaga gyengíti az immunrendszered, de lehet más oka van. Szerintem felesleges itt hasonló eseteket keresned, inkább látogass el a nõgyógyászodhoz. Õ fog biztosat mondani, nem a sorstársak.

Ennek több oka is lehet, akár a tablettának valami alapanyaga gyengíti az immunrendszered, de lehet más oka van. Szerintem felesleges itt hasonló eseteket keresned, inkább látogass el a nõgyógyászodhoz. Õ fog biztosat mondani, nem a sorstársak.

7 napos szünetben a 4. nap jött meg és holnap már kezdenem kell szedni a második levél elsö tabiját és holnap hétfö van akkor kedden már ha szeretkezek a barátommal akkor belém jöhet?

Legjobb válasz: hamár volt egy menzeszed, és amikor az elmúlt, már nyugodtan belédmehet a barátod, igen. azaz amint elkezded szedni a 2. levél tablettádat, már beléd mehet akármikor.

hamár volt egy menzeszed, és amikor az elmúlt, már nyugodtan belédmehet a barátod, igen. azaz amint elkezded szedni a 2. levél tablettádat, már beléd mehet akármikor.
már elõbb is beléd élvezhetett volna..

Azt írja a Gracial fogamzásgátló hogy ha beszedtem az utolsó tablettát akkor 2-3 nap mulva megkéne jöjjön, de nem jött még meg ez a 4 nap. Miért nem jött még meg?

Amugy ez az els? levél tabletta amit szedek, eddig nem szedtem fogamzásgátlót!

Legjobb válasz: Én is ezt szedem, de én már 4 éve. Nekem mindig csak a 4. napon jön meg! De volt olyan is az elején, hogy csak az 5.-en! Ne aggódj, idõvel be fog állni pontosan! Még meg kell, hogy szokja a szervezeted!

Én is ezt szedem, de én már 4 éve. Nekem mindig csak a 4. napon jön meg! De volt olyan is az elején, hogy csak az 5.-en! Ne aggódj, idõvel be fog állni pontosan! Még meg kell, hogy szokja a szervezeted!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszod!
Nem kell aggódni, a lényeg hogy a szünetben megjöjjön, ha mégsem jönne meg addig míg elkezded szedni a következõ levelet, akkor menj el dokihoz és beszéljétek meg. Egyébként nyugi lehet hogy már amiatt késik hogy rástresszeltél.

9 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát. Az elején a menstruációm a szünet 3. napján jött meg, de az utolsó néhány hónapban ez a 4. napon volt várható. Ha évekig szedem lehetséges, hogy a havi vérzésem 2-3 nap lesz?

Mi az oka, hogy késõbb jön meg?

Legjobb válasz: Én 4 éve szedem, és minden hónapban kb 3 órával késõbb jön meg mindig, annak idején még kedden jött meg, most már pénteken :D Úgyhogy ezek után én azt mondom bármi lehetséges. De az ne feltétlenül legyen biztosítás, hogy "jajj már 3 nap múlva elkezdem a következõ levelet, akkor csak addig fog tartani a menstruációm" mert attól még tarthat tovább. (Nekem legalábbis volt már így)

Én 4 éve szedem, és minden hónapban kb 3 órával késõbb jön meg mindig, annak idején még kedden jött meg, most már pénteken :D Úgyhogy ezek után én azt mondom bármi lehetséges. De az ne feltétlenül legyen biztosítás, hogy "jajj már 3 nap múlva elkezdem a következõ levelet, akkor csak addig fog tartani a menstruációm" mert attól még tarthat tovább. (Nekem legalábbis volt már így)
A kérdező hozzászólása: Köszönöm. A tablettát mindig idõben kezdem el szedni, és tapasztaltam, hogy attól még néha van egy kis pecsételõ vérzés, ami normális.

Április 4-én jött meg a menstruációm, 4 napig tartott (3-4. nap nagyon enyhe). Babát szeretnénk. Lehet peteérésem? Többi lent.

Szedem az Elevit terhességi vitamint és iszom a cickafarkfû peteérést serkentõ teát. 6-án, 8-án és 13-án voltunk együtt eddig. Átlag 28 naposak a ciklusaim. De 12-én bõ krémes folyást tapasztaltam, ami elmúlt. Lehet korai peteérés? Járt már így valaki?

Legjobb válasz: Lehet persze!De meg most is erdemes lenne ovu tesztet elkezdeni használnod,(elvileg a 10.napon vagy es a 13-14.nap szokott lenni 28nap mellett)siman kiderül hogy lesz e normal középidoben peteresed vagy tenyleg korábban megvolt..

Lehet persze!De meg most is erdemes lenne ovu tesztet elkezdeni használnod, (elvileg a 10.napon vagy es a 13-14.nap szokott lenni 28nap mellett)siman kiderül hogy lesz e normal középidoben peteresed vagy tenyleg korábban megvolt..

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!