Találatok a következő kifejezésre: 4 évig a Harmonet fogamzásgátlót (2 db)

4 évig szedtem a Harmonet fogamzásgátlót minden mellékhatás nélkül, majd tartottam egy 2 éves szünetet. Most ismét szedem kb. 1 éve, de vannak a menstruációmmal gondok. Abba kellene hagynom a fogamzásgátló szedését?

Utolsó normális (id?ben megjött, és szokásosan 4 napig tartott) menzeszem februárban volt. Márciusban semmi, áprilisban 1 nap, május 2 nap, június 3 nap...azért haladok:)) De most júliusban 1 héttel elöbb megjött, még végig sem szedtem a levéllel, és majdnem 7 napig megvolt..

Legjobb válasz: Mindenképpen menj orvoshoz. Ha hormonális fogamzásgátlót használ az ember (legyen az bogyó, vagy például hüvelygyûrû), a használat felfüggesztésével megvonásos vérzésnek kell jelentkeznie. Tehát minden hónapban menstruálnod kellene fogamzásgátló mentes napokon, ha ez elmarad, akkor valamilyen gond van. Majd a doki megmondja, hogy azonnal hagyd-e abba, vagy várd meg a ciklus végét (sokszor okozhat hormonháztartási problémát az is, ha nem a ciklus végén történik meg az elvonás). Irány a doki!

Mindenképpen menj orvoshoz. Ha hormonális fogamzásgátlót használ az ember (legyen az bogyó, vagy például hüvelygyûrû), a használat felfüggesztésével megvonásos vérzésnek kell jelentkeznie. Tehát minden hónapban menstruálnod kellene fogamzásgátló mentes napokon, ha ez elmarad, akkor valamilyen gond van. Majd a doki megmondja, hogy azonnal hagyd-e abba, vagy várd meg a ciklus végét (sokszor okozhat hormonháztartási problémát az is, ha nem a ciklus végén történik meg az elvonás). Irány a doki!
olvasd el a betegtájékoztatót
ha az elsõ szemtõl véd, akkor nem vagy terhes. de nem jó csak 1 hónapot tartani szünetként, hanem legalább fél évet kell. különben többet árt, mint használ.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!