Találatok a következő kifejezésre: 3hete késik mensim de közbe (1 db)

3hete késik a mensim de közbe néha fáj a hasam mintha megjönne de semmi, terhes NEM vagyok.. akkor mitől lehet ez? ?

Legjobb válasz: Ha azért vagy biztos abban, hogy nem vagy terhes, mert nem volt szexuális kapcsolatod, akkor mindenképpen menj el nõgyógyászhoz. Nem tudom, hány éves vagy, de ha csak mostanában jött meg, lehet ilyen "kihagyás". Én a helyedben tutira elmennék dokihoz!

Ha azért vagy biztos abban, hogy nem vagy terhes, mert nem volt szexuális kapcsolatod, akkor mindenképpen menj el nõgyógyászhoz. Nem tudom, hány éves vagy, de ha csak mostanában jött meg, lehet ilyen "kihagyás". Én a helyedben tutira elmennék dokihoz!
Nekem egyszer volt ilyen. A doki kétoldali petefészek-gyulladást állapított meg. Egy kocsiderékra való gyógyszert kaptam, de attól legalább elmúlt.
A kérdező hozzászólása: 22éves vagyok 12 éve van meg a mensim szinte mindig késett 1-2 hetet....de mostanába pontosan jött meg ezért is furcsálom..
a mult honapban nekem is 3hetet késett, és ciszta volt az oka
ha valakinek mégcsak egyszer jött meg és msot abban az idõszakban van h késik akkor amikor kb megjönne ha megjönne abban az idõben görcsölhet igy? ne haragudj hogy itt kérdezek.de itt valaki csak tudja:D:$ elõre is köszi és még egyszer bocs.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek a hétvégén. Vettem, megcsináltam, szerencsére negatív lett az eredmény. Akkor ez a pár napos menzesz vagy idegi alapon lehet (Sertralint + Rivotrilt szedek 1-1,5 éve, mert depressziós voltam, de szerencsére egy ideje tünetmentes a gyógyszerek mellett), vagy csak egyszerűen most csak ennyi volt? Lehet a változókor jele is? 39 éves vagyok. Nőgyógyászhoz érdemes lenne elmennem ultrahangra, vagy várjam meg, hogy a következő milyen lesz? Áprilisban volt 1 éve, hogy voltam méhnyakrák szűrésen. Nem fáj különösebben semmim, csak néha szurkál a hasamnál. De annyira nem jellemző. Régóta van folyásom. Kaptam rá kúpot, de nagyon nem használt. Gondolkodtam más védekezésen. Ön mit tanácsolna? Spirálon gondolkodom. Köszönöm előre is válaszát.

1

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e a menstruációm rendesen? Válaszát előre is nagyon megköszönöm! Tisztelettel: Judit

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez ford

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez forduljak (az SZTK rendelés kizárva). Most vagyok kb. 8 hetes. Köszönettel: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint t

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint tapasztaltam a panaszokat, szerencsére véres vizelet nem volt, de a többi tünet igen. Mivel a gyógyszertárban vett gyógykészítmény nem hatott, újból antibiotikumot kezdtem szedni. Mi az oka annak, hogy ilyen hamar visszatért a panasz, soha ilyen bajom nem volt. Élek szexuális életet, most az együttlét után tapasztaltam a tüneteket. Van-e összefüggés, ill. milyen megelőzést javasol? Köszönettel: Hajnalka

1

Tisztelt Doktor Úr! Mikortól biztos, hogy valóban a változó korba értem? Köszönettel.

1

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyóg

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyógyászati rákszűrésre Berettyóújfaluba, de itt mindig azt a választ kapom, hogy majd elmúlik. Válaszát előre is köszönöm!

1

Szeretném kérdezni, hogy a menstruációs vérveszteség miatt jelentkező fáradtságra érdemes-e valamilyen gyógyszert szedni? 40 éves, 5 gyerekes édesanya vagyok.

1

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet. Nekem 100%-ban ösztrogénfüggő a melldaganatom, ha abbahagyom a szedését, megnő az ösztrogénszintem, és romolhat az állapotom.

1

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy id

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy idő után olyan erős vérzésem lett, hogy küretre kellett mennem. Most már 2 éve nem menstruálok, de nem merem újra elkezdeni szedni a Remifemin plust, mert nem szeretném, ha újra elkezdenék vérezni. Önnek erről mi a véleménye? Próbáljam meg újra szedni, mert nem ettől lehetett a vérzésem? Néha már úgy érzem, hogy nem bírom így tovább elviselni az életet. Másik kérdésem, hogy kell-e még védekeznem, lehetek-e még így is esetleg terhes? Előre is köszönöm a válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, a

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, aki felírt nekem Neomycines kúpot és Pimafucort kenőcsöt, de ez sem használt. Sőt ez még jobban irritált, és nem múlt el a viszketés. Ezt követően cickafark ülőfürdőt használtam, ami kicsit csillapította a tüneteket. Legtöbbször éjszaka érzem, de mostanában nappal is előjön. Válaszát előre is köszönöm.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!