Találatok a következő kifejezésre: 3 hónapja Belara fogamzásgátlót, a (4 db)

3 hónapja szedek Belara fogamzásgátlót, a 2. hónapban rendesen megjött, a 7 napos szünetben, most a 3. hónapban pedig 1 héten hamarabb és nem is vérzek, hanem barnás vmi jön belőlem. Mi bajom van?

terhes lehetek v mi baj? :(mindig rendesen beszedtem a gyógyszert... válaszotokat el?re is közsönöm...

Legjobb válasz: Biztos nem vagy terhes, nekem is volt ilyen, de majd meg fog jönni rendesen, csak vszinû h még nincs hozzászokva a szervezeted a tabihoz vagy nem jó ez a fajta neked, és majd váltani kell, nekem is ez volt pont a 3. levélnél. de nyugi, nem lesz gond:)

Biztos nem vagy terhes, nekem is volt ilyen, de majd meg fog jönni rendesen, csak vszinû h még nincs hozzászokva a szervezeted a tabihoz vagy nem jó ez a fajta neked, és majd váltani kell, nekem is ez volt pont a 3. levélnél. de nyugi, nem lesz gond:)
Nekem is köztes vérzésem volt, most meg itt izgulok, mert a 7 napos szünet 7. napján vagyok és vérzés sehol sincs. Megkérdezhetem, hogy meg-e jött már? Mert eléggé kétségbe estem...
Nem, még akkor se, ha akkor esik teherbe, amikor még szedi.
Igen... pont ezért írtam, hogy sokan félreértik az oldal célját. Tényleg csak az reagáljon egy kérdésre, aki vagy tudja a választ, kicsit is ért a témához, vagy tapasztalt már olyat... Itt mindenki hozzászól, csak hogy hozzászóljon, leginkább a " menj el egy orvoshoz" szakszöveggel... Ha valaki az orvos véleményére kíváncsi, az elmegy az orvoshoz. Csak sajnos az orvos sokszor meg sem hallgat, vagy félrekezel, vagy nem is vizsgál ki alaposan... Én pont egy egészségügyi dolgozó vagyok, magasan képzett, de nem orvos. Szeretek segíteni, és értek is valamelyest az emberi testhez...
A kérdező hozzászólása: Szerintem meg pont On erti felre , itt mindenbizonnyal mindenki tisztaban van azzal, hogy nem egy orvos valaszol. Ertelmezze at ujra a valaszokat!
Ez itt nem egy orvos válaszol rovat... Sokan félreértik ennek az oldalnak a célját és értelmét...
A kérdező hozzászólása: Kicsit megnyugtatobb.:D de kifogom kerni egymasik orvos velemenyetis:D Koszonom szepen !
Sok sikert a baba-projecthez! De egy észrevétel: te inkább hiszel az itt válaszolóknak, mint az orvosodnak?!
A kérdező hozzászólása: Orvos mondta. Koszonom az utolso kommentelonek is a segitseget.Szeretnenk mar babat, csak en ettol feltem nagyon :)
Én is azt hallottam, hogy a mai fogamzásgátlók már nem veszélyesek a babára, ha nem sokkal az abbahagyásuk után esik egy nõ teherbe.
Mégis hol hallottad?
A kérdező hozzászólása: Koszonom, de foleg a Yasminelle-rol hallottam ilyet(amit sajna en is szedek )
Régen még káros volt, a maiak már nem azok.
A kérdező hozzászólása: Koszonom, csak azert feltem, mert hallottam olyanokat is, hogy mivel a fogamzasgatlo ugye azert van, hoogy meggatolja a baba szuleteset, ezert a babara karos hatasok vannak benne
A kérdező hozzászólása: Igen, sajnosilyen nagyon sok orvos.Megnyugtatobb az a helyzet, ha valaki ert is ahoz, amihez hozzaszol, es koszonom a valaszokat!

4 hónapja fogamzásgátlót szedek (belara), és a 3. levél beszedése után több alkalommal is óvszer nélkül voltam együtt a párommal. Kb. 1 hete esténként hányingerem van. Terhes vagyok?

Legjobb válasz: 4 hónap után már védettséget ad a gyógyszer.Ha rendesen szedted,és nem hánytál,vagy nem volt hasmenésed a gyógyszer bevétele után 5-6 órával,akkor elvileg nagyon csekély az esélye,hogy teherbe estél.Lehet más oka van a hányingernek,el kell menni dokihoz!Én 13 évig szedtem fogamzásgátlót,és egyszer sem volt baj.Szurkolok,hogy nálad se legyen!!

4 hónap után már védettséget ad a gyógyszer.Ha rendesen szedted, és nem hánytál, vagy nem volt hasmenésed a gyógyszer bevétele után 5-6 órával, akkor elvileg nagyon csekély az esélye, hogy teherbe estél.Lehet más oka van a hányingernek, el kell menni dokihoz!Én 13 évig szedtem fogamzásgátlót, és egyszer sem volt baj.Szurkolok, hogy nálad se legyen!!
Szia.Elöfordul, hogy teherbe esnek tabi mellett.Barátnöm is így lett terhes kétszer is.Az elsöt elvetette, és utánna 4 hónapra rá, ismet teherbe esett, e´s a kicsi ma´r 3 éves.Szóval menj dokihoz, mert lehet, hogy nálad is ez a hejzet.De nem kel mindíg rosszra gondolni.Nem írtad, hogy kimaradt-e a menzeszed??A hányinger lehet mástól is.De ha cinálsz egy tesztet, megtudod.
Nem artad, hogy hol jár a ciklusod.Ha rendesen megjött a leutolsó mensid, és nem csak 1-2 nap ippeghogy valami barnázgatás volt, nem hiszem, h babás vagy.Statisztika szerint 10ezer nõbõl 2-3 esik teherbe a tabi remdes szedése mellett is.De ha a fönti dolgok nem igazak rád, akkor nem hiszem, h az.Hogy megnyugodj csinlj egy tesztet, mert ha má hányingered van, akkor kell lennie annyi HCGnek a szervezetedben, h kimutassa.

Belara fogamzásgátlót szedek 3 hónapja. Minden este 22-23 között vettem be. Egyik este viszont mentünk bulizni és ittam mellé alkoholt is. Ez befolyásolhatta a hatásosságát?

Nem hánytam, és nem is ment a hasam az alkoholtol.

Legjobb válasz: Én is azt szedek, bár én nem iszom alkoholt... A tájékoztatóban nincs benne, hogy az alkohol befolyásolja-e a hatását, úgyhogy szerintem nincs mitõl félned.

Én is azt szedek, bár én nem iszom alkoholt... A tájékoztatóban nincs benne, hogy az alkohol befolyásolja-e a hatását, úgyhogy szerintem nincs mitõl félned.
Nem, természetesen az alkohol nem befolyásolj a Belara fogamzásgátló hatékonyságát. (én is azt szedek) Csak abban az esetben történhet baj, ha még a felszívóás elõtt kijön. De mint mondottad ilyen nem történt, így nincs semmi baj!
Nem befolyásolta a hatását, nem kell aggódnod!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!