Találatok a következő kifejezésre: 3 éve nőgyógyásznál, aki (3 db)

3 éve voltam nőgyógyásznál, aki azt mondta, hogy nem szedhetek fogamzásgátlót, mert trombózisveszélyem van. Van olyan tabletta, amit így is szedhetek?

A gumit nem szeretem, a hüvelytabletták felhelyezése pedig macerás az aktus el?tt.

Legjobb válasz: És elmondta azt is, hogy mitõl van az a trombózisveszély? Mert sok mindentõl lehet, de nem feltétlen fog kialakulni. Pl.35 év feletti nõknél ha dohányoznak, magasbb az arány! De trombózis bármikor és bárhol kialakulhat! Én a helyedben felkeresnék egy másik nõgyógyászt is!

És elmondta azt is, hogy mitõl van az a trombózisveszély? Mert sok mindentõl lehet, de nem feltétlen fog kialakulni. Pl.35 év feletti nõknél ha dohányoznak, magasbb az arány! De trombózis bármikor és bárhol kialakulhat! Én a helyedben felkeresnék egy másik nõgyógyászt is!
Egyik ismerõsömnél is ez volt a probléma, de azóta szed már gyógyszert. /Sok vizsgálatra járt ha jól emlékszem/. Annyiféle fogamzásgátló van, hogy szerintem biztos van neked való is!
Ha trombózisra van hajlamod akkor nem szedhetsz kombinált fogamzásgátló tablettát, vagyis semmi olyat ami ösztrogént tartalmaz, hiszen ez az ami fokozza a trombózisveszélyt. Vannak olyan tabletták, mini pill-ek amelyek nem tartalmaznak ösztrogént, esetleg ez megfelelõ lehet neked, de vannak ennek is mellékhatásai.

Tisztelt Doktor úr! A véleményére lennék kíváncsi. 3 hete voltam nőgyógyásznál. Félévente járok, mert 2 éve lettem műtve rossz cytologia miatt (P3-4 és HPV). A szövettanom szerencsére akkor negatív lett mindkettőre. Eddig mindig jó eredményeim voltak. Így

Tisztelt Doktor úr! A véleményére lennék kíváncsi. 3 hete voltam nőgyógyásznál. Félévente járok, mert 2 éve lettem műtve rossz cytologia miatt (P3-4 és HPV). A szövettanom szerencsére akkor negatív lett mindkettőre. Eddig mindig jó eredményeim voltak. Így volt ez most is. P2 eredmény, és HPV-t nem mutatott ki. Bár érdekes tüneteim vannak. Volt két olyan reggel, amikor a hüvelybe hirtelen nyilalló fájdalom volt, de csak 1-2 pillanatig. Ez a menstuáció utáni 15-16 napon volt. Fogamzásgátló tablettát nem szedhetek, mert 7 és fél éve Stroke-m volt tőle. Most 30 éves vagyok. 3 hete kaptam a nőgyógyásztól egy hüvelykúpot, a nevét sajnos nem tudom, mert úgy kellett kikevertetni, de bakteriális fertőzésre van. Folyásom volt kicsit furcsa, és arra kaptam. De sajnos nem tudtam kiváltani, mert nem volt rajta orvosi pecsét. 1 hét után tudtam csak újat kapni recepte. Kiváltottam. De használni még nem tudtam, mert megjött a menzeszem. Tehát ez már 2 hét kiesés a használatból. Most a 3. héten úgy veszem észre, hogy nincs igazán folyásom, a 12. napon tartok a menzesz után, tehát elvileg peteérésem van, elég színtelen valami jön belőlem. A kérdésem az volna, hogy akkor most kezdjem el a kúpot használni, ha nem igazán veszem észre magamon a tünetek? Asasantint szedek napi 2×1-t és Concort napi fél szemet (szívritmus zavarra). Ez a kúp csak helyileg hat? Vagy keressem fel orvosomat, hogy vizsgáljon meg megint? Válaszát köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Igen, célszerűbb lenne kezelőorvosával konzultálnia. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Igen, célszerűbb lenne kezelőorvosával konzultálnia. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor úr! A véleményére lennék kíváncsi. 3 hete voltam nőgyógyásznál. Félévente járok, mert 2 éve lettem műtve rossz cytologia miatt (P3-4 és HPV). A szövettanom szerencsére akkor negatív lett mindkettőre. Eddig mindig jó eredményeim voltak. Így

Tisztelt Doktor úr! A véleményére lennék kíváncsi. 3 hete voltam nőgyógyásznál. Félévente járok, mert 2 éve lettem műtve rossz cytologia miatt (P3-4 és HPV). A szövettanom szerencsére akkor negatív lett mindkettőre. Eddig mindig jó eredményeim voltak. Így volt ez most is. P2 eredmény, és HPV-t nem mutatott ki. Bár érdekes tüneteim vannak. Volt két olyan reggel, amikor a hüvelybe hirtelen nyilalló fájdalom volt, de csak 1-2 pillanatig. Ez a menstuáció utáni 15-16 napon volt. Fogamzásgátló tablettát nem szedhetek, mert 7 és fél éve Stroke-m volt tőle. Most 30 éves vagyok. 3 hete kaptam a nőgyógyásztól egy hüvelykúpot, a nevét sajnos nem tudom, mert úgy kellett kikevertetni, de bakteriális fertőzésre van. Folyásom volt kicsit furcsa, és arra kaptam. De sajnos nem tudtam kiváltani, mert nem volt rajta orvosi pecsét. 1 hét után tudtam csak újat kapni recepte. Kiváltottam. De használni még nem tudtam, mert megjött a menzeszem. Tehát ez már 2 hét kiesés a használatból. Most a 3. héten úgy veszem észre, hogy nincs igazán folyásom, a 12. napon tartok a menzesz után, tehát elvileg peteérésem van, elég színtelen valami jön belőlem. A kérdésem az volna, hogy akkor most kezdjem el a kúpot használni, ha nem igazán veszem észre magamon a tünetek? Asasantint szedek napi 2×1-t és Concort napi fél szemet (szívritmus zavarra). Ez a kúp csak helyileg hat? Vagy keressem fel orvosomat, hogy vizsgáljon meg megint? Válaszát köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Igen, célszerűbb lenne kezelőorvosával konzultálnia. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Igen, célszerűbb lenne kezelőorvosával konzultálnia. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!