Találatok a következő kifejezésre: 24 éves vagyok, nem menstruálok. Mit (1 db)

24 éves nő vagyok, nem menstruálok. Mit tehetek, hogy megjöjjön a menstruációm? Lehet így gyerekem?

Voltam n?gyógyásznál meg is állapította hogy magasabba férfi hormon szintem mint a n?i.Írt fel fogamzásgátlót(diane35)amíg szedtem rendesen menstruáltam.Miután abba hagytam 3 hónapig megjött rendszeresen azóta semmi.Túlsúlyos vagyok.

Legjobb válasz: Igen, erre a problémára fogamzásgátló tablettát szoktak felírni, hogy helyreállítsa a nõi hormon termelést (illetve a férfi és nõi hormonok megfelelõ arányát rendbe tegye a szervezetedben)Az orvos javasolta hogy hagyd abba egy idõ után, vagy magadtól hegytál fel a szedéssel? Szerintem mindenképp menj el vissza orvoshoz, mert valószínûleg a gyógyszer segítségével helyreállítható minden, de mindenképp beszélj szakemberrel, nehogy tényleg akkor legyen probléma amikor babát szeretnél (szerintem ha helyreállítják a hormonmûködést, akkor minden további nélkül lehet majd kisbabád, lehet hogy hosszab ideig kell szedned a tablettát, hogy rendezõdjön...)!! Ha túlsúlyos vagy javaslom, hogy próbélkozz diétával is, én is túlsúlyos voltam, és amikor lefogytam teljesen helyreállt a hormontermelés (bár nekem csak annyiban volt problémám, hogy erõsebben szõrösödtem, a menstruációm nem maradt ki, de erre is azt mondták, hogy a féfihormon túltengésétõl volt.)

Igen, erre a problémára fogamzásgátló tablettát szoktak felírni, hogy helyreállítsa a nõi hormon termelést (illetve a férfi és nõi hormonok megfelelõ arányát rendbe tegye a szervezetedben)Az orvos javasolta hogy hagyd abba egy idõ után, vagy magadtól hegytál fel a szedéssel? Szerintem mindenképp menj el vissza orvoshoz, mert valószínûleg a gyógyszer segítségével helyreállítható minden, de mindenképp beszélj szakemberrel, nehogy tényleg akkor legyen probléma amikor babát szeretnél (szerintem ha helyreállítják a hormonmûködést, akkor minden további nélkül lehet majd kisbabád, lehet hogy hosszab ideig kell szedned a tablettát, hogy rendezõdjön...)!! Ha túlsúlyos vagy javaslom, hogy próbélkozz diétával is, én is túlsúlyos voltam, és amikor lefogytam teljesen helyreállt a hormontermelés (bár nekem csak annyiban volt problémám, hogy erõsebben szõrösödtem, a menstruációm nem maradt ki, de erre is azt mondták, hogy a féfihormon túltengésétõl volt.)
Keress rá a neten az aviva módszerre. Számomra hihetõ. Én - más probléma miatt - megvettem a könyvet és személyesen is részt vettem a tanfolyamon, de ez pár hete volt, ezért eredményrõl még nem tudok beszámolni.
Nekem is rendszertelen volt a menstruaciom es a doki diane 35-t irt fel 3 honapig szedtem es most rendbe jott.Mi szeretnenk gyereket de a doki anno azt mondta hogy ilyen rendszertelen menstruacioval nem lesz.Nekem olyan is volt hogy 2-3 havonta jott csak meg.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellen

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellene jönnie? Bárkinek jó ez, hogy kell szedni? Hátha segítene! Válaszát előre is köszönöm :Gyöngyi

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor is tapasztaltam már/ Köszönettel, Klaudia

1

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagy

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagyok, jártam alváslaborba is, a kivizsgálás folyamatban van. A vérzésem pontos és rendszeres, kisebb alhasi fájdalmakat leszámítva, ami az elején van. Néha rám törnek a szörnyű hőhullámok még télen is, néha lever a víz a – fokokban is. Ami eléggé kellemetlen, szedem a remifeminpluszt de a tüneteimet ez sem csökkenti. Van egy kisebbfajta pánik betegségem amire gyógyszert szedek, köszönöm a válaszát és a segítségét. Cs.F. Köszönöm segítségét

1

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos folyásom van, és ha hanem használunk óvszert akkor a páromnak kiütései lesznek és erős, nyílaló fájdalmat érez vizelésnél. Mi lehet ennek az oka? És a darabos folyásnak? Már mindent kipróbáltam a vitagyn c-t is már második dobozzal, egy héten kétszer alkalmazom de nincsen változás. 20éves vagyok, nem túlsúlyos, gondolkoztam már hogy étrendet kellene váltanom de egészségesen táplálkozom.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!