Találatok a következő kifejezésre: 20 napon hátra még (4 db)

20 napon van hátra még és még kb 5kg-t akarok fogyni, fog sikerülni? 76kg-ról indultam és most tartok 65kg-nál-

Legjobb válasz: Ha ez alatt a 20 nap alatt nem is (mert ilyen rövid idõ alatt -5kg egy kicsit soknak tûnik...), de mivel a 90 nap letelte után van még 90 nap amikor a reggeli gyümölcsevést kell betartani összességében szerintem még leadhatsz ennyit, sõt... Csak továbbra is figylej arra, hogy mit és mennyit eszel, és mozogj jó sokat!:) Sok sikert! de a 76 kg-ról a 65 már magában is szép eredmény, gratulálok! :)

Ha ez alatt a 20 nap alatt nem is (mert ilyen rövid idõ alatt -5kg egy kicsit soknak tûnik...), de mivel a 90 nap letelte után van még 90 nap amikor a reggeli gyümölcsevést kell betartani összességében szerintem még leadhatsz ennyit, sõt... Csak továbbra is figylej arra, hogy mit és mennyit eszel, és mozogj jó sokat!:) Sok sikert! de a 76 kg-ról a 65 már magában is szép eredmény, gratulálok! :)
Szerintem is sikerülni fog!Csak ne akard görcsösen-tudom, könnyü ezt mondani, de én is ebben a cipõben járok-de amit görcsösen akar az ember, annak az ellenkezõjét fogja elérni. A lényeg tényleg az, hogy mindent mértékkel!-)) Szio!

Szénhidrátnapon lehet enni palacsintát? Mert olvastam, hogy lehet, de hát ott van benne a tej meg a tojás! És fehérje napon hortobágyi húsos palacsintát? És szerintetek a fogamzásgátló szedése befolyásolja a diéta hatását? E/20 Köszönöm előre is!

Legjobb válasz: a palacsintába nem kell még a tejen és a tojáson kívül liszt is??? csak mert én úgy tudom :D de lehet én nem vagyok képben XD aki elkezdi szedni a fogamzásgátlót és nem mozog, az bizony elhízik, mint a disznó (tisztelet a kivételeknek :D). a diétádat valószínûleg nem fogja befolyásolni a gyógyszer, viszont a hülye diétákkal te igenis befolyásolhatod a gyógyszer hatékonyságát! erre azért figyelj oda! olvass utána, vagy kérdezd meg a nõgyógyászod. ha nem akarsz idõ elõtt teherbe esni, akkor érdemes ezzel foglalkoznod! :)

a palacsintába nem kell még a tejen és a tojáson kívül liszt is??? csak mert én úgy tudom :D de lehet én nem vagyok képben XD aki elkezdi szedni a fogamzásgátlót és nem mozog, az bizony elhízik, mint a disznó (tisztelet a kivételeknek :D). a diétádat valószínûleg nem fogja befolyásolni a gyógyszer, viszont a hülye diétákkal te igenis befolyásolhatod a gyógyszer hatékonyságát! erre azért figyelj oda! olvass utána, vagy kérdezd meg a nõgyógyászod. ha nem akarsz idõ elõtt teherbe esni, akkor érdemes ezzel foglalkoznod! :)
Én csak a zsírnapi szabályokat ismerem...
Palacsinta? Jó hízókúrának ígérkezik, a liszt már csak ilyen. A tej is segíti a hízást, ez bizony igaz, arra lett kitalálva, hogy a borjú növekedjen, hízzon tõle. A hormon gyógyszer pedig bizony hatással van ránk..
És voila, megtaláltad a 90 napos egyik nagy logikátlanságát. Amúgy a lisztben is van fehérje, hogy érdekesebb legyen az élet (meg persze zsír is, csak igen kevés). Jó, hogy nem kell szétválasztanunk a tápanyagokat, mert nagyon nehéz dolgunk lenne. Egyébként lehet sütni (nem szokványos) palacsintát tej és tojás nélkül is. Persze az elég ízetlen. Én inkább a tejet és a lisztet hagyom ki, az már finom :D Csak legyen házi a tojás :) Inkább kutakodj, milyen egy egészséges életmód. A 90 napos diéta a 3 szénhidrát alapú napjával még rövid távon is rosszul néz ki.

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja szedek Jangee 20 fogamzásgátló tablettát. A jelenlegi levélen még 7 tabletta hátra lenne, de pecsételő vérzés jelentkezett, ami többször felerősödött. Az előző megvonásos 7 napban eltoltam a ciklus kezdőnapját, így

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja szedek Jangee 20 fogamzásgátló tablettát. A jelenlegi levélen még 7 tabletta hátra lenne, de pecsételő vérzés jelentkezett, ami többször felerősödött. Az előző megvonásos 7 napban eltoltam a ciklus kezdőnapját, így csak 6 napos lett a szünet. Az első kérdésem, hogy ez a vérzés lehet-e a tologatástól? A második, hogy a következő hónapban kell-e kiegészítő védekezést használnom? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A köztivérzés több ok miatt lehet, így akár attól is, hogy nem teljesen az előírt módon szedte a gyógyszert. Ennek megfelelően javaslom a kiegészítő védekezést ebben a ciklusban. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A köztivérzés több ok miatt lehet, így akár attól is, hogy nem teljesen az előírt módon szedte a gyógyszert. Ennek megfelelően javaslom a kiegészítő védekezést ebben a ciklusban. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja szedek Jangee 20 fogamzásgátló tablettát. A jelenlegi levélen még 7 tabletta hátra lenne, de pecsételő vérzés jelentkezett, ami többször felerősödött. Az előző megvonásos 7 napban eltoltam a ciklus kezdőnapját, így

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja szedek Jangee 20 fogamzásgátló tablettát. A jelenlegi levélen még 7 tabletta hátra lenne, de pecsételő vérzés jelentkezett, ami többször felerősödött. Az előző megvonásos 7 napban eltoltam a ciklus kezdőnapját, így csak 6 napos lett a szünet. Az első kérdésem, hogy ez a vérzés lehet-e a tologatástól? A második, hogy a következő hónapban kell-e kiegészítő védekezést használnom? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A köztivérzés több ok miatt lehet, így akár attól is, hogy nem teljesen az előírt módon szedte a gyógyszert. Ennek megfelelően javaslom a kiegészítő védekezést ebben a ciklusban. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A köztivérzés több ok miatt lehet, így akár attól is, hogy nem teljesen az előírt módon szedte a gyógyszert. Ennek megfelelően javaslom a kiegészítő védekezést ebben a ciklusban. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!