Találatok a következő kifejezésre: 20 éves vagyok és nemrég (7 db)

20 éves lány vagyok és nemrég mélyvénás trombózisom volt. Milyen fogamzásgátló módszerek közül választhatok ezután?

Legjobb válasz: Gumióvszer, pesszárium, spirál, hüvelybe helyezhetõ kúpok, kenõcsök, megszakított érintkezés, méhszáj-sapka (vagy mi is annak a pontos neve, de azt doki teszi fel és veszi le úgyis). Szerintem beszéld meg a nõgyógyiddal és a barátoddal. De a gyógyszer nem lesz nyerõ neked.

Gumióvszer, pesszárium, spirál, hüvelybe helyezhetõ kúpok, kenõcsök, megszakított érintkezés, méhszáj-sapka (vagy mi is annak a pontos neve, de azt doki teszi fel és veszi le úgyis). Szerintem beszéld meg a nõgyógyiddal és a barátoddal. De a gyógyszer nem lesz nyerõ neked.
Gyógyszert sajnos nem szedhetsz és SOHA ne is próbálkozz vele!! Ez újabb trombózist idézhet elõ. Az elõbbi válaszoló példái közül válogathatsz, azok a Neked megfelelõk. Ne aggódj, nem csak te vagy ebben a helyzetben sajnos:(. Sok sikert Neked!
Sztem a hormonális fogamzásgátlókat nem neked találták ki :( De tutit nem tudok. :(

Nemrég elkezdtem "pattanásosodni" az arcomon, pedig már 20 éves vagyok. Eddig nem volt semmi ilyesmi, most pedig hirtelen egymás után jelennek meg a fájó dúcok, pöttyök. Mi lehet ez? És, hogy lesz újra olyan a bőröm, mint régen?

A zavaró az, hogyha megnyomom a hólyagot kb. semmi nem jön ki..viszont bevérzik és folttá alakul. Ahogy elmúlik az egyik követi a következ?. Sajnos nagyon fáj, de ami rosszabb, hogy eléggé látszik még akkor is ha lealapozom ar arcom (átlátszódnak a foltok). Ezek nem sima pattanások, és nem tudom mit kezdjek velük. Rendszeresen kezelem az arcom. Nem szedek fogamzásgátlót, aminek a hatására elindult volna ez a változás, illetve nem is táplálkozom másképpen. Rendkívül zavaró, ezért kérlek válaszoljon olyan illet? akinél el?fordult vagy még most is fennáll ez a probléma, vagy aki hallott err?l valamit. Mit tudnék kezdeni ezzel a problémával, hogy újra szép b?röm legyen?

Legjobb válasz: Lehet, hogy érdemes lenne felkeresned egy bõrgyógyászt. Lehet valamilyen ételtõl, vagy hormonális változástól is.

Lehet, hogy érdemes lenne felkeresned egy bõrgyógyászt. Lehet valamilyen ételtõl, vagy hormonális változástól is.
Velem akkor volt ilyen, mikor terhes voltam. De kétlem, hogy a leírtak alapján ez arra utalna. Inkább valami bõrfertõzésre! Irány a bõrgyógyász! :) Nehogy elterjedjen, vagy valami...

Kedves Doktor Úr! 20 évesen hüvelyszárazságra panaszkodom. Nemrég voltam nőgyógyászomnál kivizsgáláson, és az eredmények némi tesztoszteron szint emelkedést mutattak. Ezenkívül egészséges vagyok. A tesztoszteronnak köze lehet problémámhoz? Köszönöm előre

Kedves Doktor Úr! 20 évesen hüvelyszárazságra panaszkodom. Nemrég voltam nőgyógyászomnál kivizsgáláson, és az eredmények némi tesztoszteron szint emelkedést mutattak. Ezenkívül egészséges vagyok. A tesztoszteronnak köze lehet problémámhoz? Köszönöm előre is válaszát!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Elképzelhető, hogy a hüvelyszárazságot a hormonszintek eltérése okozza. Mindenképpen javaslom a Cikatridina hüvelykúp rendszeres alkalmazását, amellyel az említett hüvelyi problémák megszüntethetők. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Elképzelhető, hogy a hüvelyszárazságot a hormonszintek eltérése okozza. Mindenképpen javaslom a Cikatridina hüvelykúp rendszeres alkalmazását, amellyel az említett hüvelyi problémák megszüntethetők. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Kedves Doktor Úr! 20 évesen hüvelyszárazságra panaszkodom. Nemrég voltam nőgyógyászomnál kivizsgáláson, és az eredmények némi tesztoszteron szint emelkedést mutattak. Ezenkívül egészséges vagyok. A tesztoszteronnak köze lehet problémámhoz? Köszönöm előre

Kedves Doktor Úr! 20 évesen hüvelyszárazságra panaszkodom. Nemrég voltam nőgyógyászomnál kivizsgáláson, és az eredmények némi tesztoszteron szint emelkedést mutattak. Ezenkívül egészséges vagyok. A tesztoszteronnak köze lehet problémámhoz? Köszönöm előre is válaszát!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Elképzelhető, hogy a hüvelyszárazságot a hormonszintek eltérése okozza. Mindenképpen javaslom a Cikatridina hüvelykúp rendszeres alkalmazását, amellyel az említett hüvelyi problémák megszüntethetők. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Elképzelhető, hogy a hüvelyszárazságot a hormonszintek eltérése okozza. Mindenképpen javaslom a Cikatridina hüvelykúp rendszeres alkalmazását, amellyel az említett hüvelyi problémák megszüntethetők. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Nemrég kezdtem fogamzásgátló tablettát szedni (20+ éves vagyok), kedden végeztem az első levéllel (szerdán már nem vettem be), és még nem kezdődött el a ciklusom. Ez normális?

Nemrég kezdtem fogamzásgátló tablettát szedni (20+ éves vagyok), kedden végeztem az els? levéllel (szerdán már nem vettem be), a tájékoztató (és az orvosom) szerint ezután a 2-3. nap kellene megjönnie a menstruációmnak, ez most már a 4. és még semmi. Tapasztaltam a tüneteket, fájt a hasam és feszülnek a melleim, de ezen kívül nem történt még semmi. Egyébként minden rendben, semmi furát nem éreztem az els? 21 napban, csak hányingerem volt az elején, de elmúlt és utána már minden oké lett. A kérdésem annyi lenne, hogy mi történik, ha nem kezd?dik el a ciklusom? Normális ez? A 7. napon így is kezdjem el a második levelet? Ha esetleg megjönne (még van három napja), akkor se várjam meg a végét, tehát mindenképp a terv szerint, a 7. napon kezdjem a következ? levelet?

Legjobb válasz: a 7 napos szünetbe kell megjönnie,ha a 7.napon akkor a 7.napon,de ha a 8-kon(amikor már elkezded a kövi levelet)akkor is jó. A 8.napon kell elkezdeni a következõ levelet!

a 7 napos szünetbe kell megjönnie, ha a 7.napon akkor a 7.napon, de ha a 8-kon(amikor már elkezded a kövi levelet)akkor is jó. A 8.napon kell elkezdeni a következõ levelet!
Mindenképpen a 8. napon kell elkezdeni szedni, ha 7-nél több szünetet tartasz, NEM VÉD!!!! Ha nem jön meg, akkor menj vissza a dokihoz, mert nem megfelelõ a tabi. De ha csak 1 hét múlva tudsz visszamenni, akkor is kezdd el szedni a köv. levelet. Ha van esély rá, hogy esetleg terhes vagy, akkor csinálj tesztet.
Nekem egyébként 4. nap szokott megjönni, de 5-6 napon is oké. A 7-en is, de akkor általában már nem szokott megjönni.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat! Terhes semmiképpen sem lehetnék, és elsõsorban nem a fogamzásgátlás a cél, bõrgyógyászati problémára kaptam a gyógyszert (aminek egyébként csak kvázi 'mellékhatása' a fogamzásgátlás, elsõsorban bõrgyógyászati készítmény, de nõgyógyász írja fel), egy minimális hormonzavart szeretnénk helyretenni. Köszönöm, akkor ezek szerint ha megjön, ha nem, a 8. napon kezdõdik a második levél. Ha bármi furát tapasztalok, akkor pedig irány az orvos :)
20+ évesen feltételeztem volna, hogy a rohadt betegtájékoztató elolvasásával kezded a gyógyszerszedést
nem lehet, nincs ott semmi, ami fertõzõdhetne, de egyáltalán nem higiénikus "végigkenni" ott a cuccot. :)
Semennyire! Ugyanis a férfi esetében nincs egy másik testnyilás a végbél mellett, ellenben a nõknél van! Ebbõl gáz nem lehet.
mi az hogy fordítva?
vagyis elõsször kitörlted a segged ééés utána véghúztad a szerszámon?
loolloooool bocsi sajnálom, llooooool Bajod nem lehet belõle mert neked ott nincs még egy nyílás bár nem higénikus, de bajod nem lesz tõle!
Hogy érted h fordítva???H a kolbász felé, és nem felõle???? ui.: nem tudok
aludni (elõzõ vagyok nem gép elõtt ülök hansm teledonról irok :)

Egy új őrület neve érdekelne, nemrég külföldön járva 15-20 évesek hatalmas hangszórókat cipelnek vagy húznak maguk után, mint egy gurulós bőröndöt, és hangosan ordít belőle a zene, mi ez a cucc, mi a neve?

Ez az egy darab doboz sztereóban tud szólni, és mitől szól, pendrive van benne? Nem a találgatások érdekelnek, hanem aki látott már ilyet, legyen szíves megírni mi ez és hogy kerül a zene bele?

Legjobb válasz: Már itt is kapni. Blockrocker a neve.

A kérdező hozzászólása: Már itt is kapni. Blockrocker a neve.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!