Találatok a következő kifejezésre: 2 nap vettem be a (54 db)

Tényleg a 7. nap után véd a volina, ha a 2. nap vettem be? (vagyis. Az nap volt az első menstruációs vérzésem, amikor bevettem, de előtte nap volt barna folyásom)

Legjobb válasz: Akkor már véd az elsõ szemtõl is, ha a menses elsõ napján szedted be. Szerintem a barna folyás nem számít.

Akkor már véd az elsõ szemtõl is, ha a menses elsõ napján szedted be. Szerintem a barna folyás nem számít.
Várd ki az egy hetet.
Én nemrég megkérdeztem egy internetes nõdokit aki szerint már az elsõ jeltõl kezdve, tehát már a barna folyásnál be kellene szedni. De erre én is kíváncsi lennék, hogy úgy véd -e ha egy kicsivel késõbb szedjük be..
ha a 2.nap vetted be akkor a 7.nap után véd

én 4 honapja szedem a fogamzás gátlot.2 napja vettem be az utolso szemet és most a 7 napos szünetnek a 2 napjánál tartok de még nincs mensesem csak barna folyás volt tegnap ez normális? Lehet ebböl még rendes menstruácio?

Legjobb válasz: fogamzásgátló mellett alapból nem beszélhetünk rendes menstruációról, de igen, még lehet piros, ha erre gondolsz, ha ne, akkor ez egy ilyen hónap volt, elõfordul, ha egyszeri eset, semmi gond

fogamzásgátló mellett alapból nem beszélhetünk rendes menstruációról, de igen, még lehet piros, ha erre gondolsz, ha ne, akkor ez egy ilyen hónap volt, elõfordul, ha egyszeri eset, semmi gond
A kérdező hozzászólása: hát igazábol miota szedem a gyogyszert azota egyszer sem volt mensesem csak ilyen sötét barna folyás..de a doki azt mondta h nem baj
azért én megkérdeznék egy másik dokit is errõl
A kérdező hozzászólása: holnap elmegyek másik dokihoz...köszi a választ :)

1 hete és 2 napja vettem be egy Escapelle tablettát. Kb.20. -a körül szokott mindig megjönni és még nem jött meg. Nagy baj lehet ez, vagy természetes ilyenkor a csúszás?

Legjobb válasz: van akinek sajnos felborítja idõlegesen a hormonháztartását a nagy löket hormon ami a tabiban van, de szerintem ezt írják is a használati leírásban.

van akinek sajnos felborítja idõlegesen a hormonháztartását a nagy löket hormon ami a tabiban van, de szerintem ezt írják is a használati leírásban.
A kérdező hozzászólása: 4 nap csúszással ugyan, de megjött! És a teszt is negatív lett

Normális 37 hetesen, hogy be van dagadva a bokám? Ezt 2 napja vettem észre! A vizesedést nézte a doki, azt mondta, hogy az nincs!

Legjobb válasz: szia. szerintem normális. és lehet, hogy tényleg nem az, csak mivel nagyobb súlyt cipel a lábad, kicsit megdagad. ha a doki szerint nem gáz, akkor ne izgulj. én sem voltam vizes, de néha bedagadt a bokám. no para. jó babavárást

szia. szerintem normális. és lehet, hogy tényleg nem az, csak mivel nagyobb súlyt cipel a lábad, kicsit megdagad. ha a doki szerint nem gáz, akkor ne izgulj. én sem voltam vizes, de néha bedagadt a bokám. no para. jó babavárást
Szerintem onnan tudod meg, hogy vizesedés-e, hogy ha megnyomod az ujjaddal ott ahol be van dagadva, és ott marad egy kis idõ után is az ujjad nyoma, (fehér marad a helye), akkor az vizesedés. De tényleg lehet a súly miatt is, szerintem a legjobb, ha felpolcolod.

Elszakadt a gumi! 72 orási tablettát irattam fel amit 2 napja már be is vettem! Dec 8-án kellett volna megjönnie és még mindig semmi. Ettöl függetlenül lehet valami baj?

Legjobb válasz: A 72 órás tabletta megzavarhatja rendesen az ember hormonháztartását. Nálad is csak ez történt: megzavarta, így kicsit megkavarja a ciklust. Fõleg, hogy 2 napja vetted be. Más probléma szerintem nem lehet.

A 72 órás tabletta megzavarhatja rendesen az ember hormonháztartását. Nálad is csak ez történt: megzavarta, így kicsit megkavarja a ciklust. Fõleg, hogy 2 napja vetted be. Más probléma szerintem nem lehet.
Menj el dokihoz...az a biztos. A családunkban volt rá példa hogy nem hatott az esemény utánni és terhes maradt...majd meghozták a döntést hogy akkor vállaják...a dokik döntöttek. Sajnos nem vállalhatták a magas hormonadag miatt. Ugy hogy a doki a biztos.
Nem mindig hasznal a 72 oras tabletta.Tudok ra peldat sajnos.
Fõleg, hogy idegeskedsz, azon sem csodálkoznék, ha egy az egyben kimaradna havid.
Szia! VAlószínûleg a túl nagy hormon adag , meg az idegeskedés miatt nem jön meg! DE ha nagyon ideges vagy, akkor tesztelj pár nap múlva!
Szia!Csatltkozom az elõttem szólóhoz:Menj el orvoshoz, mert az a biztos.Sajnos az én barátnõm is ilyen tabletta mellett maradt terhes, pedig elvileg nem lehetséges.De sajnos az maradt, így viszont a magzatot nem tarthatta meg a magas hormon adag miatt.Nézesd meg magad, mert soha nem lehet tudni, mit hoz az élet.Szorítok neked hogy ez csak vaklárma legyen!!!!

Fél év szünet után újra kezdtem szedni a Miligest fogamzásgátlót. A menzeszem szeptember 1-én este jött meg. (szombat) de a gyógyszert csak hétfőn tudtam elkezdeni 3-án. Akkor egyszerre 2 szemet vettem be. Kb. hány nap után fog védeni a tabletta így?

És mikortól tudunk óvszer nélkül védekezni, hogy ne legyen még terhesség?

Legjobb válasz: minek vettél be 2 szemet egyszerre ??? a mest. 1-5ig napján lehet elkezdeni a szedését. ha az elsõ napon veszed be már aznap védett vagy ha 2-5ig akkor még 7 nap kiegészítõ védekezés szükséges.

minek vettél be 2 szemet egyszerre ??? a mest. 1-5ig napján lehet elkezdeni a szedését. ha az elsõ napon veszed be már aznap védett vagy ha 2-5ig akkor még 7 nap kiegészítõ védekezés szükséges.
de nem is értem minek vettél eb egyszerre kettõt, így lehet az egész hónapot elrontottad

2 nap kétszer vettem be a fogamzásgátlómat. Nem szedtem többet nehogy valami gondot okozzon. Tegnap elkeztem szüneteltetni. 2 nappal korábban szedjem innentől a gyógyszert vagy mintha misem történt volna folytassam péntekenként?

Péntekentként szedtem, most szerdán hagytam abba, mivel megvolt a 21 db bevétele.Diane 35-öt szedek.Egy éve szedem és nem fordult még el?

Legjobb válasz: Akkor folytasd,amikor letelik a hét nap,amit ki kell hagyni,és figyelj oda,h mindennp csak egyet vegyél be!

Akkor folytasd, amikor letelik a hét nap, amit ki kell hagyni, és figyelj oda, h mindennp csak egyet vegyél be!
Én ha elcsúszok véletlen, az eredeti "menetrendnél" szoktam maradni. Mindig pénteken kezdtem, hétfõn menstruáltam, csütörtökön vettem be az utolsót . Szerintem ennek nincs akkora jelentõsége, de kezdheted 2 nappal korábban is, csak nehogy utána belezavarodj, hisz 1 év alatt már megszoktál egy rendet. És csak napi 1:-)

Lindynette 20-at szedek, és ma véletlenül 2 szemet vettem be, mert elnéztem a napokat. Mi a teendő? Szedjem tovább és az utolsó után tartsak 7 napos szünetet, mintha csak 20 szemet szedtem volna be?

Legjobb válasz: Mindenképpen 21 napig szedd, ebben az esetben 22 szemet fogsz bevenni. Szóval azon a napon legyen a 7 napos szünet elsõ napja, amikor szokott lenni, ne elõtte egy nappal!

Mindenképpen 21 napig szedd, ebben az esetben 22 szemet fogsz bevenni. Szóval azon a napon legyen a 7 napos szünet elsõ napja, amikor szokott lenni, ne elõtte egy nappal!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm!
Indítottad már újra? Utána is csinálja?
Nekem is csinálta 1x-2x. Indítsd újra a telefont. És ne hagyd bekapcsolva a wifit, csak mikor használod, és akkor nem zavarodik meg, hogy állandóan keresgélnie kell.
A kérdező hozzászólása: megjavult. köszi szépen
#2: frissítés / rom csere nem segített? Kérdezõ: ha sûrûn csinálja, akkor esetleg tegyél fel olyan appot, ami éjszakánként lekapcsolja a telefont, majd visszakapcsolja vagy frissítsd a szoftvert rajta (ha lehet egyáltalán)

Egy hete már hogy beteg vagyok: köhögök folyik az orrom. 2 napig lázas is voltam, az orvos rubofent írt fel a lázra, amiből be is vettem 2 szemet a 2 nap alatt. Ettől a hosszú betegségtől nem lesz valami baja a magzatnak?

8 hetes vagyok.

Legjobb válasz: Én 12-16 hetesig voltam beteg nátha, influenza, majd melléküreg gyulladás. Azt mondta a doki, hogy a babának ettõl nem lesz baja, az én immunrendszerem által termelt ellenanyagokból kap a baba is, illete megtanulja, hogy hogy kell leküzdeni a betegségeket. A láz jelenthet egyedül bajt, ha túl magasra felmegy. De erre meg kaptál gyógyszert, úgyhogy nem lesz baj, ne aggódj. Igyál sokat, fõleg gyógyteákat mézzel és citrommal. Én vegyesben ittam bodza, csipkebogyó és kamilla teát. Jobbulást.

Én 12-16 hetesig voltam beteg nátha, influenza, majd melléküreg gyulladás. Azt mondta a doki, hogy a babának ettõl nem lesz baja, az én immunrendszerem által termelt ellenanyagokból kap a baba is, illete megtanulja, hogy hogy kell leküzdeni a betegségeket. A láz jelenthet egyedül bajt, ha túl magasra felmegy. De erre meg kaptál gyógyszert, úgyhogy nem lesz baj, ne aggódj. Igyál sokat, fõleg gyógyteákat mézzel és citrommal. Én vegyesben ittam bodza, csipkebogyó és kamilla teát. Jobbulást.
Semmi baja nem lesz!Ilyenkor a legfontosabb a láz csillapítása!Azt pedig megtetted!Semmi baj nyugodj meg.(mellékesen én már 3.hete vagyok beteg, de már szerencsére múlik!)30 hetes km.
A kérdező hozzászólása: köszi, nekem is mondta az orvos hogy nem lesz baja, csak hát nagyon aggódom.Az elsõ babámat várom és szeretném ha minden rendben lenne vele.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!