Találatok a következő kifejezésre: 2 honapja a tabi (30 db)

4 hónapja szedek tabit és 1 hónapja csak én védekezem. Kb. 1 hétig hányingerem volt és a havim sem olyan volt mint szokott lenni. Megijedtem, h terhes vagyok, csináltam 2 tesztet 1 hét szünettel. Mindkettő negatív lett. Hihetek nekik?

Legjobb válasz: Nem hiszem,h babás lennél.A tabit arra találták ki,h védjen,,és ne kelljen mellette óvszert használni.Mivel két teszted is negatív,így lehet csak a tabi számlájára íható a fura mensi. Én amúgy a tabitól is rosszul voltam annakidején.Az a mensi,ami ógy jelentkezik,h babás vagy,inkább csak olyan barnázgatás,és 1-2 nap.

Nem hiszem, h babás lennél.A tabit arra találták ki, h védjen, , és ne kelljen mellette óvszert használni.Mivel két teszted is negatív, így lehet csak a tabi számlájára íható a fura mensi. Én amúgy a tabitól is rosszul voltam annakidején.Az a mensi, ami ógy jelentkezik, h babás vagy, inkább csak olyan barnázgatás, és 1-2 nap.
Mi jelent az, hogy csak te védekezel? Ha rendesen szedted a fogamzásgátlót, akkor nem lehetsz terhes... elvileg. Ha továbbra sem vagy nyugodt, menj el orvoshoz!
Szerintem hihetsz neki, nem vagy terhes. Annak a bogyónak az a dolga hogy megakadályozza a teherbeesést(elvileg).De azért menj el egy dokihoz nézetessd meg magad.

Ha 2 hónapja odafigyelek az étkezésre, mindennap mozgok és nem ment le semmit akkor mit csinálok rosszul? Lehet a fog. Gátló miatt? Amikor a tabi elõtt csináltam ue-t, azért volt látszatja 2 hónap után.

Legjobb válasz: Bármi lehet kóros hatással a hormonrendszeredre, így gátolhatja a fogyást. A tabi, az étrended csak két nagyon nyilvánvaló lehetõség.

Bármi lehet kóros hatással a hormonrendszeredre, így gátolhatja a fogyást. A tabi, az étrended csak két nagyon nyilvánvaló lehetõség.
Én most kerültem ugyanebbe a slamasztikába. Neked lett megoldásod?
Igen, okozhatja a tabi.
Szia, Igen ez a tabitól lehet.Azt ajánlom, hogy várd ki a 3hónapot, és ha utána is elõfordulnak ezeke a mellékhatások, akkor irattass másik gyógyszert:)
Én is most kezdtem el szedni, és én is észreveszem magamon ezeket a mellékhatásokat sajnos... csak én néha szédelgek is mellé!

Ha szülés után (2 hónappal) kezdem el megint szedni a fogamzásgátlót (Yasminelle), akkor a menses első napján kell bevennem a tabit? Ha ma jött meg akkor nekem a péntek felirat melleti tabit kell beszednem, vagy kezdhetem a hétfőivel is?

Legjobb válasz: Szerintem a péntekivel kell kezdeni.Kérdezd meg a nõgyógyászod, hogy jó e szülés után elkezdened szedni a tabit vagy még kell várnod.Erre csak õ tud érdemleges választ adni.

Szerintem a péntekivel kell kezdeni.Kérdezd meg a nõgyógyászod, hogy jó e szülés után elkezdened szedni a tabit vagy még kell várnod.Erre csak õ tud érdemleges választ adni.
amilyen nap van ma, azt a bogyót kell bevenni.

Mennyit késhet első tabimentes hónapban? Előtte 26-27 napra jött, aztán 2, 5 évig tabi, ma van a 29. napom. Meddig várjak? Még csak nem is barnázok.

Legjobb válasz: Szia! Nekem ki is maradt 2 hónap az elsõ tabimentes idõszakban - de mint kiderült pco-s vagyok. Szerintem ez más esetben is elõfordulhat,idõ kell mire a szervezet visszaáll, fõleg évek után... szerintem légy türelmes.

Szia! Nekem ki is maradt 2 hónap az elsõ tabimentes idõszakban - de mint kiderült pco-s vagyok. Szerintem ez más esetben is elõfordulhat, idõ kell mire a szervezet visszaáll, fõleg évek után... szerintem légy türelmes.
Ilyenkor normális, ha késik, ne izgulj. Mondjuk nekem 31 napra jött meg elõször. Aztán meg 26-46-ig... De mindig volt peteérésem úgy hogy nem aggódok.
Szia, nekem az elso honapban 39 napra jott meg, es utana par honap volt mire beallt, ebben mondjuk kozre jatszott h rogton az elso honapban cisztam lett.Ne aggodj, ilyenkor ez sajnos normalis:) )
ilyenkor gátolva van a peteérés...semmi megtermékenyíthetõ petéd nincs!
A tabletta éppen azt okozza, hogy nincs is peteérésed! (Feltéve, hogy rendesen szeded) Így aztán nem lehetsz terhes, mindegy, hogy a ciklusod melyik napján vagytok együtt.
A tabi feladata, hogy gátolja a peteérést, szóval nem nagyon szabadna teherbe esned.
A tabletta nem a bágyazódást gátolja (az a spirál). A tabletta olyan hormonokat tartalmaz, amitõl a szervezeted "azt hiszi", hogy terhes vagy, ezért nem érlel petesejtet. Ezért nem is menstruáció a tabletta szedése alatti vérzés, hanem megvonásos vérzés. És ha nincs minek megtermékenyülni, akkor ugye nem is lehetsz terhes.
A fogamzásgátló tabletta sem a peteérést, sem a megtermékenyítést nem gátolja, ellenben akadályozza a petesejt beágyazódását a méh falába. A fogamzásgátló tabletta a szedési szüneti napok alatt is véd. Mint ahogy ezt feltételezhetõen írja is a gyógyszer mellé adott tájékoztató, amit természetesen alaposan átolvastál, ugye?
szal akkor ha véletlen van ovulációm és én akkor voltam együtt elõtte nap a barátommal, de tabit szedek akkor nincs gáz?

Most járok a tabim 2. hónapjába. Második levelet most kezdtem pénteken. Tegnap lefeküdtünk barátommal és el is ment bennem. De így nem lehetek terhes nem? Mert hát ez már a 2. hónap. Vélemények?

Legjobb válasz: Erre miért akkor gondolsz, mikor már megtörtént a dolog? az ilyet sosem fogom megérteni... egyébként nem lehetsz terhes, ha normálisan szeded a fogamzásgátlót. az elsõ levél "elfogyasztása" utána már elmehet benned a barátod. de most komolyan. tájékozódjál már, mielõtt neki állsz a szexuális életednek.

Erre miért akkor gondolsz, mikor már megtörtént a dolog? az ilyet sosem fogom megérteni... egyébként nem lehetsz terhes, ha normálisan szeded a fogamzásgátlót. az elsõ levél "elfogyasztása" utána már elmehet benned a barátod. de most komolyan. tájékozódjál már, mielõtt neki állsz a szexuális életednek.
ha rendesen minden nap beszedted, nem lehetsz terhes.
A kérdező hozzászólása: Rendesen tájékozódok képzeld el. De mivel a családommal nem jó a kapcsolatom másra nem tudok számítani. Ezért tájékozódok itt. De tudtommal ezért van az oldal. Szóval nem értem minek kell bírálni ilyen miatt másokat, amikor fogalmad sincs h milyen a háttere.
A kérdező hozzászólása: 2. válaszolónak meg köszönöm a normális választ:)
Ez szerintem gyógyszerfüggõ. Pl az én gyógyszerem (Jangee 0, 2mg/3mg) betegtájékoztatójában az van írva, hogy ha a menstruáció elsõ napján kezdem el szedni akkor azonnal védve vagyok. De hát ezt gyógyszere válogatja, mert hallottam olyanról amivel 1 hónapig várni kell. .hónapban nem lehet gond sztem.

Volina foggátlót szedek. Véletlen már bevettem a mai tabit is, pedig csak este 8kor kellett volna. Ez a 2. hónap első tabis hete, már voltam együtt a barátommal. Ilyenkor mi a teendő? :S Este bevegyem a hétfőit? Monofázisú a tabi

Legjobb válasz: szerintem nem gond.. de legközelebb tartsd be az idõpontot :) 12 órán belül még hat.. szóval te még idõben vagy..báár.. tabitól függõen változhat ilyenkor a biztonság,de az biztos,hogy nem kell bevenned mégegyet este.. de ott a betegtájékoztató.. tuti bele van írva,hogy ilyenkor mi van :)

szerintem nem gond.. de legközelebb tartsd be az idõpontot :) 12 órán belül még hat.. szóval te még idõben vagy..báár.. tabitól függõen változhat ilyenkor a biztonság, de az biztos, hogy nem kell bevenned mégegyet este.. de ott a betegtájékoztató.. tuti bele van írva, hogy ilyenkor mi van :)

2 hónapja szedem a Dienille Fogamzásgátló tabit a második levél után szünetbe voltam együtt a párommal gumi nélkül ilyenkor mmár tuti nem lesz gond ha rendszeressen szedtem a tabit?

etegtájékoztatót elolvastam csak aggodok

Legjobb válasz: nyugodj meg nem lehet semmi baj:) de amúgy nézd meg a betegtájékoztatót ott levan írva minden

nyugodj meg nem lehet semmi baj:) de amúgy nézd meg a betegtájékoztatót ott levan írva minden
elõzõ vagyok bocsi félre olvasta most szeded 2 hónapja?? és amikor két hete szedted már akkor feküdtél le a barátoddal?
mást mi sem tudunk mondai mint a betegtájékoztató.
as 2. levél után, azaz 2 hónap múlva feküdtetek le gumi nélkül???? már bõven védett vagy, nemkell mitõl félned, nyutgodtan lehet óvszer nlélkül szexelni.
A kérdező hozzászólása: 2 hónaõ utáni szünetben feküdtem le vele gumi nélkül

Lassan 2 hónapja hagytam abba a tabit. Már meg kellett volna jönnie - ha a régi hosszú, 36 napos ciklusaimat nézem - 13 napja.3 napja kezdtem el az ovutesztelést, és szépen vastagodik a tesztcsík, de még mindig negatív. Mi lehet?

Lehet, hogy most lesz pé-em? És akkor a közvetlenül tabi utáni kimaradt volna? (Pedig éreztem a szúrkát is és 3 napig volt tojásfehérjeszer? a nyálkám is a 15.-18. napon) Mi lehetett és mi lehet most?

Legjobb válasz: milyen tabit szedtél? szerintem ez még a gyógyszer kavarása. mérd a hõdet.

milyen tabit szedtél? szerintem ez még a gyógyszer kavarása. mérd a hõdet.
A kérdező hozzászólása: Yasminelle-t szedtem, 10 hónapig. Lehet, hogy kavar még...
szerintem ez még a gyógyszer hatása, de bizakodjunk. édesanyám velem az elsõ gyógyszermentes hónapban teherbe esett. Hátha nálad is ez van:) )) drukkolok
A kérdező hozzászólása: Köszi! ...azért bennem is van egy egész pici "hátha"... :)

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!