Találatok a következő kifejezésre: 2 hónapja a fogamzásgátló szedést. A (9 db)

Tavaly nyáron abbahagytam a fogamzásgátló szedését, utána 2 hónapig rendesen megjött, aztán 3 hónap kihagyással ismét. Március óta azonban 2-3 hétig is eltart, most is 3 hete menstruálok. Így hogy vérzek megvizsgál a nőgyógyász?

Legjobb válasz: Megvizsgál, természetesen, és jó is lenne, ha minél elõbb elmennél. Valószínûleg csak felborult teljesen a menstruációs ciklusod a gyógyszer abbahagyásával, de lehet, hogy véletlenül pont akkor szereztél be valami gyulladást vagy fertõzést.

Megvizsgál, természetesen, és jó is lenne, ha minél elõbb elmennél. Valószínûleg csak felborult teljesen a menstruációs ciklusod a gyógyszer abbahagyásával, de lehet, hogy véletlenül pont akkor szereztél be valami gyulladást vagy fertõzést.

A kérdésem hogy mennyi idő alatt tisztul ki a szervezetem a fogamzásgátló szedésének abbahagyása után? Yadine nevezetű gyógyszert szedtem majd 5 évig.2 hónapja hagytam abba mert a párommal babát szeretnénk.

Legjobb válasz: szerintem már kiürült..ezek a mai bogyók már nem tartalmaznak olyan dózisú hormnonokat..ezért is van az, hogy ha elfelejtessz egyet bevenni, vagy hánysz..stb, már "elmehet" a hatása,és teherbe eshetsz mellete is.. szerintem már elkezdhettek élesben próbálkozni, de ha az megnyugtat akkor beszélj egy nõgyogyival is! sok sikert! mielõbbi pocaklakót! :-)

szerintem már kiürült..ezek a mai bogyók már nem tartalmaznak olyan dózisú hormnonokat..ezért is van az, hogy ha elfelejtessz egyet bevenni, vagy hánysz..stb, már "elmehet" a hatása, és teherbe eshetsz mellete is.. szerintem már elkezdhettek élesben próbálkozni, de ha az megnyugtat akkor beszélj egy nõgyogyival is! sok sikert! mielõbbi pocaklakót! :-)
3 hónap kell, míg kitisztul a szervezetbõl. Nekem mindkét gyerekvállalás elõtt ezt mondta a nõgyógyászom.
Gyorsan kiürül, szinte azonnal. Az már más kérdés, mikorra "tér észhez" a hormonháztartásod. Az én dokim is 3 hónap szünetet javasolt. Azt mondta, tegyem le a tabit és kezdjek helyette terhesvitamint szedni, annak is kb. 3 hónap kell, hogy feltöltõdjön a szervezeted. Ezután lehet próbálkozni. Mi 6 hónapnál járunk, de még mindig nem állt helyre a ciklusom (6 év Jadine és Belara). Van akinek egybõl helyreáll és sikerül is.

Fogamzásgátló (Diane 35) szedésének 2 hónapjában, gyógyszerszünetben apró piros pöttyök (bevérzések) jelentek meg a lábszáramon, majd ezek elhalványodtak. Mitől lehet ez?

Aztán a 3.levél elszedése után is megjelentek,viszont ezek már nem t?ntek el, s?t,még egyre több jön ki rajtam.Nem tudom mi okozhatja ezt,mennyire veszélyes,mit tehetnék ellene.Segítséget szeretnék kérni azoktól,akinek volt már hasonló tapasztalata.A válaszokat el?re is köszönöm!

Legjobb válasz: NEM! Hónap közepén nem lehet csak úgy abbahagyni! Azonnal csattogj vissza a dokihoz, és majd õ megmondja, hogy abba kell-e hagyni, de gyanítom, hogy írni fog egy másikat, és azzal kell majd folytatnod. Lehet, hogy nem is a köv. hónapban, hanem még ebben a ciklusban, egyik napról a másikra.

NEM! Hónap közepén nem lehet csak úgy abbahagyni! Azonnal csattogj vissza a dokihoz, és majd õ megmondja, hogy abba kell-e hagyni, de gyanítom, hogy írni fog egy másikat, és azzal kell majd folytatnod. Lehet, hogy nem is a köv. hónapban, hanem még ebben a ciklusban, egyik napról a másikra.
szerintem hagyd abba, allergén tünet, szerintem megnõtt a vérképzésed..nekem vas tabitól volt ilyenem 2tenyérnyi lila véraláfuás magától.szerintem bezavarta ahormonháztartást...hagyd abba és doki!pusz18/L

Már kicsivel több mint 2 hónapja nem jött meg. Kb 3 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló szedését. Voltam orvosnál és az ultrahangon nem látott semmit. Mi bajom lehet?

Legjobb válasz: Szia! Ma reggel voltam orvosnál és nem hívott vissza vizsgálatra. Holnap kell mennem laborba vizeletvizsgálatra. És ennyi. Csak annyit mondott h nem lát semmit.

A kérdező hozzászólása: Szia! Ma reggel voltam orvosnál és nem hívott vissza vizsgálatra. Holnap kell mennem laborba vizeletvizsgálatra. És ennyi. Csak annyit mondott h nem lát semmit.
Az orvos tenyleg fura..En tavalyelott voltam hasonlo problemaval nogyogyasznal, 2 honapot kesett, kezzel megvizsgalt es azt mondta hogy nem erez semmit hogy terhes lennek.Vagy mehen kivuli vagy meg pici..E vitamint irt fel, napi egy szemet kellett szednem es harmadnapra reggel megjott a mensim.En is fogamzasgatlot szedtem azelott fel eve.Valami csak bezavart..azota nem volt ilyen gondom.
Szia!hogy mi bajod lehet?mire való az orvos?hihetetlen hogy nem mondott semmit, nemhivott vissza ujabb hüvelyi UH-ra?!!!ha már kicsivel több mint 2h, akkor az kb -9-10hét, akkor meg látnia kellett volna valamit--de mikor voltál dolkinál?Szerintem menj vissza hozzá?vagy másikhoz.Szerintem lehet valami esetleges gyulladás, vagy valami hormonális zavar-de ezeket mindet megkellett volna vizsgálnia a dokinak..... M
Szia!1.válaszolo vok: akkor ha holnap mégy vizeletvizsgálatra, ott, illetve abbol majd csak kiderül valami!Nyugi! ha most nincs baba a dologban, akkor majd legközelebb....aminek majd jönnie kell az jön is.....kitartást....s ne aggodj, ha valami belsö bibi van, akkor arra majd ugyis kapsz gyogyszert..... üdv.: M

Ha 1 hónapig kell védekezni még fogamzásgátló szedése mellett, akkor addig tart az 1 hónap, míg be nem szedem az 1. levelet, vagy míg el nem kezdem a 2. at?

Legjobb válasz: addig, amíg nem jelentkezik az elsõ levél után a megvonásos vérzés. onnantól biztosan védett vagy. elvileg elsõ levél közben is védett lehetsz, csak nem feltétlenül tökéletes a védelem.

addig, amíg nem jelentkezik az elsõ levél után a megvonásos vérzés. onnantól biztosan védett vagy. elvileg elsõ levél közben is védett lehetsz, csak nem feltétlenül tökéletes a védelem.
A kérdező hozzászólása: 20éves vagyok, és csak meg szeretnék bizonyosodni hogy akkor szexelünk, amikor már 100%os a védelem...és igen, nem tisztázott, hogy beszedem a 21szemet, és minden oké, vagy el kell kezdenem a 2.levelet, és akkor lesz csak minden rendben.
Amikor megjön. Elõbb ne.
A kérdező hozzászólása: koszi
Dokival beszéld meg, mert menstruáció elõtt van a peteérés, védekezés nélkül bármikor teherbe eshetsz.
Ha nem szoptatsz azonnal terherbe eshetsz tehat szules utan mar 4 hettel el lehet kezdeni a gyogyszert. Nem kell megvarni az elso verzest.
Pl. hagyd abba a gyógyszert.
Konzultálj az orvosoddal, és ha tényleg ez okozza felír majd másik gyógyszert.
A kérdező hozzászólása: nem sexuális élet miatt kell szednem, hanem hormonális okok miatt, (Diane35). Régebben is szedtem, de akkor nem volt bajom..:S Most viszont van:(

Esett már így valaki teherbe? 2 hete hagytam abba 3 hónap szedés után a fogamzásgátlót. Tegnap óvszert használtunk, és a barátom elment, viszont amikor, , leszálltam róla, , lecsúszott?

Nem belőlem kellett kiszedni, hanem kilógott félig. Csináltam egy hüvelyzuhanyt. Lehet belőle baj?:( Van aki esett így teherbe?

Legjobb válasz: Gondolom a vége, amibõl kifolyhatott volna bármi is, nem volt benned, csak az óvszer teteje?! Így nem hiszem, hogy bejuthatott volna a hüvelyedbe a sperma. Szerintem ne aggódj!

Gondolom a vége, amibõl kifolyhatott volna bármi is, nem volt benned, csak az óvszer teteje?! Így nem hiszem, hogy bejuthatott volna a hüvelyedbe a sperma. Szerintem ne aggódj!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a nyugtatást. Igen, csak kilógott félig belõlem gondolom menet közben csusszant le ... :S Az ideg megöl, mindig annyira vigyázunk, csak 21 éves vagyok, és mégsem akarom szedni a tablettát. Úgy érzem még korai szedni.
Ha kilógott a fele, akkor nem mehetett beléd. Nyugodj meg, ebbõl nem lesz gond. Máskor meg fogja meg a tövét, mikor kihúzza belõled a farkát.
Tényleg nyugi. Nem valószínû, hogy teherbe estél! Egyébként a fogamzásgátló szedése nem kortól függ. Én 22 vagyok és kb. 1 éve szedem, szóval én is 21 éves koromban kezdtem szedni, (persze nem akarlak rábeszélni semmire)... De máskor tényleg próbáljatok meg óvatosabbak lenni!

2 hónapja abbahagytuk a fogamzásgátló szedést. A mensim megjött mind2 alkalommal 29. napra. Félidőben együtt voltunk a párommal 14. és 15. napon is. 5 napja minden nap görcsölget a hasam, belenyilall vmi a pf-be és a méhembe is. Lehetek terhes?

Ez utalhat arra, hogy valami elkezd?dött odabenn? és fura h minden nap fájogat az alhasam!

Legjobb válasz: Szia! Szerintem csak az ovudat érzed nem hinném, hogy terhes vagy...de ha késik akkor teszt. Én szorítok :)

Szia! Szerintem csak az ovudat érzed nem hinném, hogy terhes vagy...de ha késik akkor teszt. Én szorítok :)
Gyógyszer után még lehetnek ilyen érzések. A beágyazódástól lehetne igazán érezni valamit, de nem írtál pontos dátumokat, nehéz megmondani. Drukkolok!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!