Találatok a következő kifejezésre: 2 hónapja a fogamzásgátló (167 db)

Most szedem 2. hónapja a fogamzásgátlót. Ez lehetséges?

és amikor elkezdtem szedni akkor 5napig roxxul voltam hányingerem volt. Most mikor elkezdtem szedni a 2. hónapot most is hányingerem van. Már 5napja. Ez normális? Mer az orvosom mondta hogy ez lehet a mellekhatása de még a 2. hónapban is?

Legjobb válasz: irass másikat.

irass másikat.
Hagyd abba ennek a tablettának a szedését, de szerintem ne írass másikat. Az alapján, ahogy írsz ("roxxul"), elég fiatal vagy ahhoz, hogy felesleges legyen ilyesmiket szedned, csak tönkretesznek.
3 hónapig lehetnek mellékhatások, de a helyedben elmennék az orvoshoz, mert valószínûleg másik fajta tabletta kell neked.

Hogy ha én csak 2 hónapig szedtem fogamzásgátlót, akkor nekem milyen hamar lehet utána próbálkozni a babával?

Legjobb válasz: A fogamzásgátló kezelés abbahagyását követõen a petefészek felszabadul a fogamzásgátló gyógyszer által okozott gátlás alól. Ismét beindul a szervezet saját természetes hormonális ciklusa. Ebben az idõszakban elõfordulhat, hogy a peteérés és a hormontermelés még nem szabályos, egy ciklus alatt több peteérés is létrejöhet, így nagyobb a valószínûsége az ikerterhességnek. Célszerû három hónapot (három menstruációs ciklust) várni a fogamzásgátló kezelést abbahagyását követõen.

A fogamzásgátló kezelés abbahagyását követõen a petefészek felszabadul a fogamzásgátló gyógyszer által okozott gátlás alól. Ismét beindul a szervezet saját természetes hormonális ciklusa. Ebben az idõszakban elõfordulhat, hogy a peteérés és a hormontermelés még nem szabályos, egy ciklus alatt több peteérés is létrejöhet, így nagyobb a valószínûsége az ikerterhességnek. Célszerû három hónapot (három menstruációs ciklust) várni a fogamzásgátló kezelést abbahagyását követõen.

2 hónapja szedek fogamzásgátlót (Lindynette 20). Ma kell beszednem a második levél utolsó szemét. Csakhogy ma reggel elkezdtem vérezni (csak nagyon picit). Ez normális az első néhány hónapban? Beszedjem ma még az utolsó szemet?

Legjobb válasz: Szia! Szerintem vedd be. Elõfordul vérezgetés, emiatt ne aggódj. De ez csak az elején jellemzõ a késõbbiekben már nem szabad jelentkeznie. (pár hónap)

Szia! Szerintem vedd be. Elõfordul vérezgetés, emiatt ne aggódj. De ez csak az elején jellemzõ a késõbbiekben már nem szabad jelentkeznie. (pár hónap)
Igen, lehet, még át kell , h álljon a szervezeted erre!Ha rosszabbodna, ekkor hérfön menj el nögyógyászhoz, de ezek a tünetek még beleférnek!

Több mint 2 hónapja szedek fogamzásgátlót. Egyik nap elfelejtettem bevenni és úgy feküdtem le a barátommal. Attól még, hogy aznap nem vettem be a védettség megvolt?

Legjobb válasz: A fogamzásgátló hormonjai nem zsírvan oldódó vitaminok, hogy felhalmozódjanak a szervezetedben. Épp azért kell mindennap bevenni, mert ha akár egyte is kihagysz, a bevitt hormon szintje lezuhan a szervezetedben, a peteérés meg beindul. És ehhez elég csak egyetlen tablettát nem beveni! Reméljük, nem leszel terhes.

A fogamzásgátló hormonjai nem zsírvan oldódó vitaminok, hogy felhalmozódjanak a szervezetedben. Épp azért kell mindennap bevenni, mert ha akár egyte is kihagysz, a bevitt hormon szintje lezuhan a szervezetedben, a peteérés meg beindul. És ehhez elég csak egyetlen tablettát nem beveni! Reméljük, nem leszel terhes.
Így van... fõleg 2 hónap után. Mostantól a használati utasítás szerinti ideig óvszerrel is védekezni kell (általában vagy 7 nap, vagy a levél végéig). Ha már 1-2 éve szednéd, kevésbé kéne aggódnod (infó egy nõgyógyásztól), most azért még gáz.
Ilyenkor csökken a védettség. A tájékoztatóban is benne van, hogy egy hét kiegészítõ védekezés szükséges. Miért nem olvastad el?

2 hónapja szedek fogamzásgátlót és normális az hogy azóta nagyon kevés a menstruációm? Előtte se volt sok, de jóval több volt mint most.

Legjobb válasz: A fogamzásgátló szedése alatt jelentkezõ vérzés nem valódi menstruáció, hanem úgynevezett megvonásos vérzés. Azért keletkezik mert a gyógyszer szedési szünetben leesik a hormon szint amit érzékel a szervezet és vérzéssel reagál rá. Ez a vérzés mennyiségében lényegesen kevesebb lehet, mint a korábban megszokott.

A fogamzásgátló szedése alatt jelentkezõ vérzés nem valódi menstruáció, hanem úgynevezett megvonásos vérzés. Azért keletkezik mert a gyógyszer szedési szünetben leesik a hormon szint amit érzékel a szervezet és vérzéssel reagál rá. Ez a vérzés mennyiségében lényegesen kevesebb lehet, mint a korábban megszokott.
Igen, normális, nekem is kevesebb volt és gyengébb.
Persze, hogy normális. Én is amióta szedek, azóta alig jön meg. És az sem vér, hanem ilyen barna ragacsos kula. Ne aggódj, teljesen normális. Viszont nekem a görcseim sokkal erõsebbek lettek. :O :(
Oh szegénykém. :( Nekem hála gyengült a görcsöm.

7 hónapja szültem Az orvosommal utána fogamzásgátlót beszéltünk meg ( Azalia) de most 2 hónapja a ciklusom után még egyszer meg jön rá egy hét múlva. Mit tegyek? Mi lehet a baj?

Legjobb válasz: Talán vedd fel a telot és kérdezd meg a dokidat......ez nem orvosi kérdezz válaszolj oldal nem tudtad???

Talán vedd fel a telot és kérdezd meg a dokidat......ez nem orvosi kérdezz válaszolj oldal nem tudtad???

Az normális, ha 2 hónapja szedek fogamzásgátlót, előtte 28 napnál kevesebb volt a ciklusom hossza, és mikor meg kéne jönnie alapból, fájdogál néha picit a hasam?

Picit barnás pecsételés is van most, el?z? tabletta szedésének a végén is volt, csak jobban.

Legjobb válasz: Igen, majd átáll az új rendszerre a tested, ez rendben van.

Igen, majd átáll az új rendszerre a tested, ez rendben van.

Fogamzásgátló abbahagyása után 2 hónappal a középidőben lehet a peteérés? Mennyi az esély "tapasztaltak" akik abbahagyták a gyógyszert, hogy teherbe esnek az első "bele" menésbe?

2 hónapja hagytam abba a gyógyszert,elsőnek 27 napra, másodszorra 25 napra jött meg. Tegnap a párom a nagy hevben belém ment, párom 30 én 25. Igazából későbbre terveznék, de nem lenne tragédia a baba, de kicsit elbizonytalanodtam.A kalkulátor szerint pontosan tegnap volt az ovulációm..Párom azt mondta bízzuk a természetre, várjuk meg mit hoz a sors..Gondolkodom az esemény utánin...Szerintetek ugye kevés az esélyem, hogy egyből összejön?

Legjobb válasz: attol függ akarod vagy sem?ha nem akkor ne várj az esemény utánival.ne várj arra hogy hátha mégse most volt pé.nekem az elsö alkalommal összejött a baba gyogyszer abbahagyása után.szokták mondani hogy ilyenkor amugy is nagyobb az esély rá.de ha nem akarsz most babát,minek hagytad abba a gyogyszerszedést?

attol függ akarod vagy sem?ha nem akkor ne várj az esemény utánival.ne várj arra hogy hátha mégse most volt pé.nekem az elsö alkalommal összejött a baba gyogyszer abbahagyása után.szokták mondani hogy ilyenkor amugy is nagyobb az esély rá.de ha nem akarsz most babát, minek hagytad abba a gyogyszerszedést?
A kérdező hozzászólása: Az orvos erõsen ajánlotta, mert a rákszûrésen egy eredményem nem volt jó:(
A kalkulátor egy gép, ami egy átlag ciklus félidejét mutatja.Neked a ciklus hossza is változó, így nagyon nehéz megmondani, hogy mikor volt peteérés.Nálam a mensi utáni 3.napon volt pé, mikor teherbe estem, pedig a kalkulátor még messze nem jelzett semmit.Ha az orvos eltiltott a fogamzásgátlótól, akkor az eseményutánit pláne nem fogja ajánlani.Keresd fel a dokidat és meséld el neki, hogy mi történt!Ja és vegyetek gumit!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat! Nem tudom mit csináljak, tanácstalan vagyok :(
Mondom, menj orvoshoz!
Hogy lennél terhes mikor te írtad, hogy megjött????? Fogamzásgátló 2 hónapja véd, akkor mi a parád?
Terhesség gyanúja esetén nem ide írogatni, hanem terhesteszt.
A kérdező hozzászólása: Egy hét múlva kellene megjönnie. Azért írtam mert nem tudom mit kellene éreznem és félek ...
elsõ vagyok, mit kellene tenned?Várni, hiszen még egy heted van, ilyenkor még a teszt se mutatja ki a terhességet.
Az ilyen embereket nem értem! Válalják h szednek tabit, de nemtudják mivel szemben véd és nem olvassák el a betegtájékoztatót amibe levan irva h mik is lehetnek a mellékhatások stb... mivel a tabi TERHESSÉG ELLEN véd ( de csak akkor ha normálisan szeded!!! mint pl: megfelelö idöpontba vetted be ill. rendesen megvolt a mensid), ha nagyon fáj a hasad mennj vissza az orvosodhoz és mond el h mibajod lehet nemjó hatással van rád a gyogyszer..

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!