Találatok a következő kifejezésre: 17 vagyok,3 megvan a bajom.1 éve (1 db)

17 vagyok, 3 éve megvan a bajom.1 éve kb majdnem napra pontosan megjön a mensim, rendszerezödött. De mostanában iszonyu rosszullét kíséri az elsö napon. Ez baj? Mi a megoldás?

El kellene ezért mennem orvoshoz? Csak görcsoldó tablettával élem tul az elsö napot,annyira rosszul vagyok, még hanyingerem is van. Nem tudom mitöl lehet, régebben soha nem tudtam milyen az a görcs, most meg kapok belöle eleget.... Egyik baratnöm mondta, hogy ö is mindig igy volt, elment dokihoz és irt ki neki fogamzasgatlo tablettát, de a csaj meg nem él nemi életet. Nem káros az? Vagy az nem is fogamzasgatlo tabletta? 10 honapja van baratom, imádjuk egymást, és már le akarok vele feküdni. Ez lenne az elsö. Szednék tablettát, de anyu valahogy nem nagyon akarja megengedni. Azt mondja h azoktol a hormonoktol elhizok, kiszörösödök...stb.Most mit tegyek?

Legjobb válasz: A görcsöddel menj orvoshoz. A tabletta meg káros. Mindegyik, csak nem egyformán. Használjatok gumit.

A görcsöddel menj orvoshoz. A tabletta meg káros. Mindegyik, csak nem egyformán. Használjatok gumit.
Én ugyanigy szenvedek 13éves korom óta. Azóta fog.ghátlót szedtem és SEMMI BAJOM! Van egy egészséges kisfiam, most várom a másodikat. A gyógyszer szedése után 3 hónappal teherbeestem, ennyit arról, hogy mit boríthat fel. Ha orvos javasolja akkor nem CSAK FOGAMZÁSGÁTLÓ hanem GYÓGYSZER IS! MENJ ORVOSHHOZ Õ MAJD ELDÖNTI MIRE VAN SZÜKSÉGED. Szõrösebb nem leszel, de az étvágy valóban nõhet, viszont ha ezt elõre tudod oda is tusz figyelni rá. Én egy gyerek után is 52kg voltam. Ja és tegnap töltöttem be a 32, vagyis elég hosszú tapasztalat van a hátm mögött gyógyszerügyben. Valóban TELJESEN megszünteti a görcsöket, én az elsõ napokat volt hogy kórházban töltöttem annyira beteg voltam. Szerintem megéri a gyógyszer szedés.
Sajnos én is nagyon rosszul vagyok az elsõ napon, de már évek óta. Cataflam és fekvés + forróvizes palack, ezek kellenek a túléléshez. Nõgyógyász csak annyit mondott, hogy nincs szerencsém... :( Többektõl hallottam, hogy a fogamzásgátló megszünteti a görcsöket, de én sem szedek, mert nem merek. Ki tudja, hogy most tényleg rákot okoz vagy nem...?
Szerintem nyugodtan szehetsz tablettát, ha te azt akarod. Én is ennyi idõsen kezdtem le szedni(2 éve). Az nem igaz, hogy elhízol, esetleg az étvágyad nõhet meg. A mai fog. tabiknak már alacsony a hormontartalmuk. Menstruációs panaszokra(akiknek nem rendszeres vagy borzasztó fájdalmai vannak)amúgy is szoktak felírni, hogy enyhüljenek a tünetek. Ha tabit akarsz azért beszéld meg anyukáddal és a barátoddal is.
Ilyen korban fölösleges a tebletta... Hormonháztartásod az a kis mennyiség is tönkrevághatja;) hihetsz nekem orvos vagyok
Szerintem szedhetnél tablettát, ennyi idõsen már belefér. De a ha rendszeresen sportolsz valamit, az is jó a görcsök ellen.
Én nem hiszem hogy a görcsök miatt orvos kellene, nekem az elsõ 2 nap mindig ilyen szenvedés, de fájdalomcsillapítóval túl lehet élni. A fogamzásgátlóval még ráérsz, használjatok inkább gumit ha arra kerül a sor.
Két dolgot szeretnék mondani. 1. Menj el orvoshoz! Mielõtt elkezdtem szedni a gyógyszert én is görcsöltem. DE a tabletta mellett is visszatérnek a görcsök egy idõ után, úgyhogy NE ez legyen a megoldás. 2. A mai tablettákban kevés hormon van, ettõl függetlenül vannak mellékhatások, sõt ellenjavallatok is (pl trombózis a családban). Ettõl függetlenül nem biztos, hogy jó lenne felborítani a hormonháztartásodat. Anyukádnak nincs igaza, mert nem fogsz hízni, és szõrösebb sem leszel, csak kicsit gyorsabban nõ. Hízni attól fogsz, ha esetleg növekszik az étvágyad, és többet eszel. Ja, és általában azoknál, akik abbahagyták a szedését nehezen áll vissza pontosan a ciklus, akár évekbe is telhet. Tehát mielõtt a tabletta mellett döntenél, alaposan mérlegeld, hogy érdemes-e.
halgass anyukádra!várj mégegy picit korai
Szerintem a görcsök miatt menj el dokihoz, hogy megvizsgáljon, az a biztos! Sokminden állhat mögötte, vagy épp semmi. Én úgy tudom, a nagy és kibírhatatlan görcsök nem normálisak. Fogamzásgátlóval kapcs. nem is tudom, mit mondjak... én is szedtem. Nem szõrösödtem és nem is híztam tõle!!!Viszont nekem az abbahagyás mindig felborította a hormonháztartásom eléggé! viszont beszabályozta a ciklusom, mert nekem szabálytalan volt, és most nélküle is az, sajnos. mivel nem olcsó a tabi, anyukáddal meg kéne beszélned! Esetleg elmehettek együtt a dokihoz, hogy megnyugtassa: a mostaniak nagyon alacsony hormontartalmúak. Amúgy a gumi sem olcsó, rendszeres nemi élet esetén meg... Tapasztalat! Én amúgy nem szerettem sem az érzését, sem a szagát, mégha illatosított is volt!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is) hólyaghurut jellegű panaszaim vannak. A vizelettenyésztés nem mutatott ki fertőzöttséget. Urológiai és nőgyógyászati rendeléseken voltam, ahol az intimtornát javasolja a vizsgáló főorvos. Két hete ismétlődtek a panaszok, elmentem egy urológus magánrendelésére, aki a leleteket átnézte és azt mondta, hogy hormonpótlásra lenne szükség. Szeretném megkérdezni, hogy ebben az esetben szedhetek-e ösztrogén tartalmú hormonokat, vagy van esetleg más segítség is? A mindennapjaimat nagyon megnehezíti a jelenlegi helyzetem, van, hogy napokig nem merek itthonról elmenni. Köszönettel: Rózsa

1

Trisequens tablettát szedek 4 hónapja. 2 hét múlva jönne meg a menstruációm. Mit tegyek, hogy ne a nyaralásom ideje alatt menstruáljak? 2 napja szedem a fehér színű tablettát. Várom tisztelettel válaszát!

1

Jó napot kívánok! Kb. 1, 5 éve gyakori vizelési ingerem van, még akkor is ha nem iszom, kellemetlen szaggal. Ha iszom, 2 percenként pisilek. Napi 1, 5 liter folyadékot iszom naponta. Már 2x voltam urológusnál. Az egyik antibiotikumot írt fel, az jó is volt.

Jó napot kívánok! Kb. 1,5 éve gyakori vizelési ingerem van, még akkor is ha nem iszom, kellemetlen szaggal. Ha iszom, 2 percenként pisilek. Napi 1,5 liter folyadékot iszom naponta. Már 2x voltam urológusnál. Az egyik antibiotikumot írt fel, az jó is volt. A másik másfajta gyógyszert, ami nem használt semmit. Laborban is voltam és semmilyen fertőzésem nincs! Hová forduljak? Kérem segítsen! Angéla

1

Sajnos nálam most is jelentkezett a hólyaghurut, pedig nyár van. Ez évente kétszer biztosan visszatér kb. 4 éve. Eddig csak tavasszal, vagy ősszel. A bal vesémben van egy növekvő ciszta, hólyagsérv és egy kisebb miomagöb is diagnosztizálva lett nálam a mú

Sajnos nálam most is jelentkezett a hólyaghurut, pedig nyár van. Ez évente kétszer biztosan visszatér kb. 4 éve. Eddig csak tavasszal, vagy ősszel. A bal vesémben van egy növekvő ciszta, hólyagsérv és egy kisebb miomagöb is diagnosztizálva lett nálam a múlt héten. Azt kérdezem, hogy mit tudok tenni a gyógyulásért? Köszönettel K.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! 3 napja kezdődött az általam felfázásnak titulált kellemetlen érzés! Tüneteim: gyakori vizelési inger, vizeletürítés utáni ismételt inger, alhasi fájdalom, puffadtság érzés. Lázam nincs, viszont az alhasam továbbra is fáj. Már ittam ci

Tisztelt Doktor Úr! 3 napja kezdődött az általam felfázásnak titulált kellemetlen érzés! Tüneteim: gyakori vizelési inger, vizeletürítés utáni ismételt inger, alhasi fájdalom, puffadtság érzés. Lázam nincs, viszont az alhasam továbbra is fáj. Már ittam cickafarkfű teát, szedem a tőzegáfonya tablettát, gyulladáscsökkentőt is szedek, sokat iszom, ülőfürdőt és borogatást is alkalmaztam. Ez egy sima megfázás? Próbáljam ki az Urzinol tablettát? Segíthet az alhasi fájdalom elmúlásában?

1

Kedves Doktor úr! A kérdésem az lenne, hogy ha elfogyasztom a leforrázott barátcserje őrleményt, úgy hatásos lesz? Sajnos teát vettem és most tudtam meg, hogy vízben nem is oldódnak a hatóanyagai. Válaszát előre is köszönöm. Timi

1

Tisztelt Doktor Úr! Már 3 éve szenvedek a klimax tüneteitől, egyre jobban belefáradok, sokszor érzem rosszul magam. Javasolná a hormontartalmú gyógyszer szedését? Válaszát előre is köszönöm, tisztelettel: Anna

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!