Találatok a következő kifejezésre: 11 napja fogamzásgátlót, és most (2 db)

11 napja szedek fogamzásgátlót, és most már kiütések is vannak rajtam, amik viszketnek. Normális ez?

A hajam is hullik azóta és ronda pattanások jöttek az arcomra!Az érdekelne,hogy ez normális e és elmúlik?Vagy keressem fel az orvosom,mert ez csak rosszabb lesz?

Legjobb válasz: lehetséges,hogy a gyógyszer miatt jöttek ki rajtad ezek a mellékhatások!!/ha ugyebár ezelõtt nem voltak/ mivel elkezdted szedni a tablettát,változik a hormonrendszered,a tested.sztem mindenféleképp keresd fel a nõgyógyászodat.

lehetséges, hogy a gyógyszer miatt jöttek ki rajtad ezek a mellékhatások!!/ha ugyebár ezelõtt nem voltak/ mivel elkezdted szedni a tablettát, változik a hormonrendszered, a tested.sztem mindenféleképp keresd fel a nõgyógyászodat.
Elsõsorbankeresd fel a nõgyógyászodat. De nemlehetséges, hogy allergiás vagy rá? És figyelembe kell venni azt is, hogy (akármennyire is mondja mindenki) kis mennyiségben, de tartalmaznak olyan anyagokat, amik a szervezetet megviselhetik.

Fogamzásgátlót szedek 11 hónapja, és eddig mindig a 4. gyógyszermentes napra jött meg, most pedig a 2-ra. Jelenthet ez valami problémát?

Miel?tt valaki belém kötne, tudom, hogy a 2. napon is megjöhet, csak eddig mindig a 4-re jött. Megijedtem egy kicsit. Köszönöm a válaszokat.

Legjobb válasz: Nem jelent. Én 2 éve szedem és általában a 3. napra jön meg, de elõfordult már, hogy elõbb vagy késõbb. Sok tényezõ befolyásolhatja..pl: antibiotikum, stressz stb... Szerintem ne izgulj:)

Nem jelent. Én 2 éve szedem és általában a 3. napra jön meg, de elõfordult már, hogy elõbb vagy késõbb. Sok tényezõ befolyásolhatja..pl: antibiotikum, stressz stb... Szerintem ne izgulj:)
A kérdező hozzászólása: Antibiotikumot pont szedtem a multheten.. Koszi valaszt!:)

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!