Találatok a következő kifejezésre: 11 napja fogamzásgátlót, és (9 db)

Már 2 hónapja nem szedek fogamzásgátlót. Kb 10-11 napja voltam együtt a férjemmel. Volt egy olyan női megérzésem, hogy terhes vagyok, de ma vettem egy tesztet és az negatív volt. Lehet, hogy a hormonszintem nem elég magas még? Vagy csak bebeszélem?

Legjobb válasz: hát elvileg 3hónapnak kéne eltelni, hogy terherbe essél a fogamzásgátló abbahagyása után.de ha nagyon szeretnéd tudni, akkor az együtt lét után 21.napon vegyél terhességi tesztet, mivel akkor mutatható ki hogy az vagy e!

hát elvileg 3hónapnak kéne eltelni, hogy terherbe essél a fogamzásgátló abbahagyása után.de ha nagyon szeretnéd tudni, akkor az együtt lét után 21.napon vegyél terhességi tesztet, mivel akkor mutatható ki hogy az vagy e!
Fogamzásgátlója válogatja, hogy mennyi idõnek kell eltelnie az abbahagyása után ahhoz, hogy bátran bevállalhassatok egy kicsit. Én 6 évig szedtem. Az abbahagyása után, még abban a hónapban terhes lettem, és ezt nem találta problémának az orvos. Ami a teszetet illeti, nekem csak az 5. héten mutatott poz. eredményt.
Én is hasonló helyzetben vagyok a fogamzásgátlóval kapcsolatban. Melyiket szedted?
Az elsõ terhességem elõtt Tri Regolt szedtem 9 évig. 1 év kellett hogy terhes legyek. A második terhességem elõtt Yadine-t szedtem 5 évig, 9 hónap kellett hogy terhes legyek.Most 36 hetes kismama vagyok.

Amióta elkezdtem a 90 napos diétát (8 napja), azóta vérzek. Fogamzásgátlót szedek, és a mostanihoz képest csak 11 nap múlva kellene megjonnie, ezzel szemben már 8 napja tart. Ez normális, betudható még mindig a diétának vagy mi a csízió?

Legjobb válasz: Szia!Ahogy megváltoztattad az étrendedet valószinü, hogy a hormonok felkavarodtak... szerintem menj el orvoshoz és kérjél tanácsot .. õ többet mondhat :)

Szia!Ahogy megváltoztattad az étrendedet valószinü, hogy a hormonok felkavarodtak... szerintem menj el orvoshoz és kérjél tanácsot .. õ többet mondhat :)

Június 11-én jött meg a mensesem, nem szedek fogamzásgátlót, és június 30-án szeretkeztem a párommal és nem vigyáztunk. A napokban kell megjönnie. Szerintetek lehetek terhes?

Tesztet már csináltam de negatív lett.

Legjobb válasz: Szia.Ha nem szeretnél gyermeket,mindenképpen minden alkalommal ve´dekezzetek.A két dátun között 19 nap telt el.A peteére´s állt.a 14.napon történik,de attól függ,hogy milyen hosszú a ciklusod.50-50%esélyed van rá,hogy teherbe estél.Legközelebb figyelj oda. Sok szerencse´t.

Szia.Ha nem szeretnél gyermeket, mindenképpen minden alkalommal ve´dekezzetek.A két dátun között 19 nap telt el.A peteére´s állt.a 14.napon történik, de attól függ, hogy milyen hosszú a ciklusod.50-50%esélyed van rá, hogy teherbe estél.Legközelebb figyelj oda. Sok szerencse´t.
Szia.A teszted negati´v lett, lehet, hogy azért mert me´g korai.Àlltalában a mestrua´ció elmaradása uta´n mutatja a pozitív eredme´nyt.A terhességre van esélyed. máskor vigyázzatok.
Nekem a gyógyszertõl jött meg. Este 8-kor bevettem, 9-kor megjött. Cerazette-et szedtem, de abbahagytam.
Én is cerazettet szedtem.Amikor elkezdtem szedni 3hétig véreztem, akkor abbahagytam, elmentem orvoshoz.Mondta hogy a gyógyszertõl van, mást nem tud felirni. Akkor újra elkezdtem szedni, pár napig véreztem.Utána többet nem.Két évig nem volt meg.Két év után hagyytam abba, mert még egy babát szerettünk volna. Egy barátnõm is ezt szedi, õ nem szoptatás miatt, és neki sincs vérzése.
A kérdező hozzászólása: Nekem Sensonette-t írt fel a doki õ mondta ha megjön akkor kezdjem el szedni.Akkor írassak fel vele mást?Már nem szoptatok, csak 1 hónapig tudtam.Akkor a gyógyszertõl vérzek?
Szia! nekem ugyanez a helyzet, hogy szülés óta elsõzör megjött és én már 15 napja vérzek, hétfõn megyek dokihoz, de fel kéne hívnom, mert így hogy vizsgál meg?? Én a diane 35öt kezdtem el szedni.

14-e óta van meg és még mai napig barnázok.11. szem fogamzásgátlót vettem be ma és a barátommal ma megszakítással voltunk együtt (egyébként eddig mindig gumival). Lehetek terhes?

A fogamzásgátlóm Stodette. Elvileg csak két hét után véd de ma elég nagy butaságot követtem el.Megszakítással "védekeztünk". A barátom miután kihúzta rögtön el is ment. Lehet ebből valami bajom?

Legjobb válasz: Eszetekhez gratulálok.. ám nincs sok esélye.. elenyészõ.

Eszetekhez gratulálok.. ám nincs sok esélye.. elenyészõ.
Nekünk a védõnéni azt mondta, hogy a megszakításos védekezés nem biztonságos. 12l
istenem, azt a 3 napot már sokba telt volna kivárni, igaz?
A kérdező hozzászólása: Igen ahogy látjátok énis tudom hogy ez nem egy védekezési módszer. Tisztában vagyok vele. Elõször fordult ilyen elõ eddig MINDIG gumival védekeztünk. Szerintem nem engem kéne lehurrogni én csak normális válaszokat szeretnék kapni, hogy mennyi esélyem van így a teherbe esésre.
Senki nem tudja, hogy ennyi gyógyszerszedéstõl megakadályozódott-e már a peteérésed. Ezt még az atyaúristen sem tudhatja, úgyhogy nem fogsz százalékos válaszokat kapni. 2 héten belül ki fog derülni!
Én is barnázok minden reggel. Ma reggel pl olyat barnáztam, mint ide Záhony. Csoda, hogy ép maradt a wc-csésze...
szerintem nem vagy terhes. a másik a barnázás nekem is volt barnázás 2 hónapig, aztán kiderült tul erõs fogamzásgátlót írtak fel és tönkretette a szervezetem, a doki megint megvizsgál ezuttal egy másik idõsebb, és õ mondta, írt egy enyhébbet, amitõl jobb lett, fél évig szedtem és volt amikor véletlenül elfelejtettem pont abban az órában bevenni, de amint eszembe jutott pótoltam ahogy a tájékoztató mondta. majdnem 2 honapja nem szedem már, de nagyon szerettem azt a tablettát minden rendben volt vele jangee volt a neve. egy hét után védett folyamatosan, most csak azért hagytam abba, mert babát szeretnénk ami hála istennek egybõl sikerült is. nem hiszem hogy terhes lennél, egy hét után mindegyik tabi véd, ilyenrõl soha nem hallottam hogy 2 hét. de ha nagyon parázol aktus után 14 nappal teszt kimutatja a terhességet

21 éves vagyok, és tegnap volt két hete hogy elkezdtem az első fogamzásgátló tabit szedni. A mensim 10-11 napja múlt el. Viszont az este együtt voltam a barátommal, és bennem ment el. Igy is lehetek terhes?

Várnunk kellett volna egy hónapot hogy a tabi hatása meglegyen,de csak két hete hogy szedem.Lehet bel?le terhesség?

Legjobb válasz: Szerintem kicsi az esélye, de azért én csinálnék egy tesztet a várt mensi ideje körül!

Szerintem kicsi az esélye, de azért én csinálnék egy tesztet a várt mensi ideje körül!
A kérdező hozzászólása: ha 3 nap mulva csinálok egy tesztet ki fogja mutatni?
Csak a következõ esedékes menstruáció elsõ napján fog biztosat mutatni!
No, akkor tisztázzuk: 1, a betegtájékoztatót ne mdísznek rakják a gyógyszerek, így a fogamzásgátlók mellé sem.Tehát olvasd el, hogy mikortól is véd 100%osan.Benne van. 2, 3 nap múlva még semmit sem fog mutatni a teszt, így teljesen felesleges csinálnod. Ha kimarad a következõ mensid akkor csinálj, de a tabi miatt megeshet, h kimarad/késik a mensid, mivel csak most kezdted el szedni.
A kérdező hozzászólása: és folytassam a tabi szedést, vagy hagyjam abba amig nem vagyok biztos benne hogy az vagyok e?

11 napja szedem a fogamzásgátlót és azóta meg van a menzeszem. Nem rendes vérzés van hanem csak cseppek de azok normál cseppek. Befolyásolhatja a gyógyszer a vérzést legelső alkalommal?

Legjobb válasz: Persze, ez a tabitól van. Elég gyakori. Ha 4. levélnél is vérezgetsz, akkor menj vissza a dokihoz, addig normális.

Persze, ez a tabitól van. Elég gyakori. Ha 4. levélnél is vérezgetsz, akkor menj vissza a dokihoz, addig normális.

11 napja szedek fogamzásgátlót, és most már kiütések is vannak rajtam, amik viszketnek. Normális ez?

A hajam is hullik azóta és ronda pattanások jöttek az arcomra!Az érdekelne,hogy ez normális e és elmúlik?Vagy keressem fel az orvosom,mert ez csak rosszabb lesz?

Legjobb válasz: lehetséges,hogy a gyógyszer miatt jöttek ki rajtad ezek a mellékhatások!!/ha ugyebár ezelõtt nem voltak/ mivel elkezdted szedni a tablettát,változik a hormonrendszered,a tested.sztem mindenféleképp keresd fel a nõgyógyászodat.

lehetséges, hogy a gyógyszer miatt jöttek ki rajtad ezek a mellékhatások!!/ha ugyebár ezelõtt nem voltak/ mivel elkezdted szedni a tablettát, változik a hormonrendszered, a tested.sztem mindenféleképp keresd fel a nõgyógyászodat.
Elsõsorbankeresd fel a nõgyógyászodat. De nemlehetséges, hogy allergiás vagy rá? És figyelembe kell venni azt is, hogy (akármennyire is mondja mindenki) kis mennyiségben, de tartalmaznak olyan anyagokat, amik a szervezetet megviselhetik.

Fogamzásgátlót szedek 11 hónapja, és eddig mindig a 4. gyógyszermentes napra jött meg, most pedig a 2-ra. Jelenthet ez valami problémát?

Miel?tt valaki belém kötne, tudom, hogy a 2. napon is megjöhet, csak eddig mindig a 4-re jött. Megijedtem egy kicsit. Köszönöm a válaszokat.

Legjobb válasz: Nem jelent. Én 2 éve szedem és általában a 3. napra jön meg, de elõfordult már, hogy elõbb vagy késõbb. Sok tényezõ befolyásolhatja..pl: antibiotikum, stressz stb... Szerintem ne izgulj:)

Nem jelent. Én 2 éve szedem és általában a 3. napra jön meg, de elõfordult már, hogy elõbb vagy késõbb. Sok tényezõ befolyásolhatja..pl: antibiotikum, stressz stb... Szerintem ne izgulj:)
A kérdező hozzászólása: Antibiotikumot pont szedtem a multheten.. Koszi valaszt!:)

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!