Találatok a következő kifejezésre: 10 nap után, meg (64 db)

bettájban benne kell, hogy legyen, hogy mennyi idõ után véd, meg gondolom az orvosod is elmondta.
Ha a menstruációd elsõ napján kezdted el szedni, egy szemet sem hagytál ki, nem volt hasmenés/hányás, mindig bevetted idõben (...stb.), akkor szinte kizárt a terhesség.
A kérdező hozzászólása: Mensi elsõ napján kezdtem, és minden szemet beszedtem. Csak ma kellene bevennem a második levél elsõ darabját, de még nem jött meg. Igy nem vehetem be.

Lombik beültetés után a 10. nap után lehet még pozitív a tesztem, vagy ha terhes lennék akkor már ET+10. napon kimutatná a teszt? Reménykedhetek még?

Legjobb válasz: Milyen tesztet használtál,hány naposan lettek beültetve az embriók? Nekem a Gabriel teszt ilyenkor már halványan pozitív volt úgy emlékszem.

Milyen tesztet használtál, hány naposan lettek beültetve az embriók? Nekem a Gabriel teszt ilyenkor már halványan pozitív volt úgy emlékszem.
A kérdező hozzászólása: 10-es tesztet csináltam, 5 naposan kaptam vissza

Aki szedett Duphastont: mennyivel az utolsó szem után jött meg? Én 5napig szedtem 2x2-t, hogy megjöjjön. Mikorra várható? Olvastam már 2-3, és 10 napot is. Meg lehet ezt gyorsítani valahogy, hogy kiürüljön a gyógyszerrel bevitt hormon?

Azért lenne fontos, mert ha ezzel megjön, akkor elkezdhetném végre a fogamzásgátlót.

Legjobb válasz: Duphaston nélkül nincs menzeszed, és így akarsz tait szedni? Remélem azt tudod, hogy a tabi nem fogja helyretenni a ciklusod. Csak addig tûnik majd normálisnak, amíg szeded. Utána olyan lesz, mint szedés elõtt, sõt, sok esetben még rosszabb. Ha gond van a ciklusoddal, azt nem tabival kell kezelni. Mert aztán majd ha gyereket akarsz, járhatsz a meddõségibe. Egyébként kb. 10 napon belül vmikor meg kellene jönnie. És nem, nem lehet gyorsítani.

Duphaston nélkül nincs menzeszed, és így akarsz tait szedni? Remélem azt tudod, hogy a tabi nem fogja helyretenni a ciklusod. Csak addig tûnik majd normálisnak, amíg szeded. Utána olyan lesz, mint szedés elõtt, sõt, sok esetben még rosszabb. Ha gond van a ciklusoddal, azt nem tabival kell kezelni. Mert aztán majd ha gyereket akarsz, járhatsz a meddõségibe. Egyébként kb. 10 napon belül vmikor meg kellene jönnie. És nem, nem lehet gyorsítani.
A kérdező hozzászólása: de, van menzeszem duphaston nélkül is, csak elég rendszertelen, általában megjön nagyjából idõre, de néha nem, most pl. késik 3 hete. és ez elég necces, mert sosem tudhatom, hogy teherbe estem-e, vagy csak a "szokásos". ezért kell a gyógyszer. és nyilván, konzultáltam nõgyógyásszal, nem csak úgy a vakvilágba kezdtem el szedni ezt a gyógyszert sem, és a fogamzásgátlót is õ írta, nem a vateráról rendeltem találomra. :D amióta elõször megjött, azóta sose volt pontos, és a vizsálatok szerint nincs hormonproblémám, vagy pl. petefészekcisztám sem. úgy tûnik, nekem sose lesz óramû-szerûen pontos. ahogy én hallottam-olvastam, elég sok lánynak írják fel a fogamzásgátlót ilyen célzattal is. bár amúgy is szükségem van rá, de nem ártana, ha ezen is segítene.
Nem leszólni akartalak, csak felvilágosítani. Sok doki ír ilyen problémára tablettát, mert kényelmes. Szedi az ember, aztán addig se hisztizik a menzesze miatt, és még jó eséllyel teherbe sem esik. Az már más kérdés, hogy utána esetleg még szarabbá teszi az amúgy sem tökéletesen mûködõ ciklusát. De a te dolgod, csak mondtam. Mert sokan azt hiszik, hogy azért, mert a tabi mellett rendszeres a vérzésük, akkor már meg is gyógyultak. Aztán csodálkoznak, mikor abbahagyják, és ugyanúgy nem jön meg.
A kérdező hozzászólása: azt tudom, hogy a tabletta csak "megszünteti" a tüneteket, mármint az összevissza ciklust, de nagyon más ötletem nincs, hogy mit tehetnék :) tényleg, köszi ám, hogy írtál :)
Mondjuk elmehetnél egy endokrinológushoz. Gondolom a hormonjaid a nõgyógyász nézte, aki nem igen ért hozzá. Nekem is mondta már a teljesen szar leletemre nõgyógyász, hogy nincs vele gond....

Tisztelt Doktor Úr! 10 napja szedem a Premens tablettát, s 10 nap után közti vérzésem van (még soha nem volt). Lehetséges ez a tabletta mellékhatása, vagy más állhat a háttérben? Folytassam a szedést vagy hagyjam abba? Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelt Doktor Úr! 10 napja szedem a Premens tablettát, s 10 nap után közti vérzésem van (még soha nem volt). Lehetséges ez a tabletta mellékhatása, vagy más állhat a háttérben? Folytassam a szedést vagy hagyjam abba? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A Premens tabletta biztosan nem okoz köztivérzést, nyugodtan folytathatja a szedést. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A Premens tabletta biztosan nem okoz köztivérzést, nyugodtan folytathatja a szedést. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 10 napja szedem a Premens tablettát, s 10 nap után közti vérzésem van (még soha nem volt). Lehetséges ez a tabletta mellékhatása, vagy más állhat a háttérben? Folytassam a szedést vagy hagyjam abba? Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelt Doktor Úr! 10 napja szedem a Premens tablettát, s 10 nap után közti vérzésem van (még soha nem volt). Lehetséges ez a tabletta mellékhatása, vagy más állhat a háttérben? Folytassam a szedést vagy hagyjam abba? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A Premens tabletta biztosan nem okoz köztivérzést, nyugodtan folytathatja a szedést. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A Premens tabletta biztosan nem okoz köztivérzést, nyugodtan folytathatja a szedést. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

10 napja jött meg a mensim 5 nap után elmult és azóta kicsit rosszul érzem magam (hányinger, szédülés) tegnap nem védekeztünk a barátommal. Mennyi az esély hogy babás legyek?

Legjobb válasz: Ha egy átlagos 28 napos ciklust veszünk alapul, akkor is lehet rá esély, mert a peteérés a 14.nap környékén van, a hímivarsejtek meg átlagosan 3-5 napig várakozhatnak odabent a petesejtre. Kicsi az esély a terhességre, de nem nulla.

Ha egy átlagos 28 napos ciklust veszünk alapul, akkor is lehet rá esély, mert a peteérés a 14.nap környékén van, a hímivarsejtek meg átlagosan 3-5 napig várakozhatnak odabent a petesejtre. Kicsi az esély a terhességre, de nem nulla.
A kérdező hozzászólása: Elfelejtettem írni, h közben meg is jött. De sokkal kevesebb meg hígabb volt, mint szokott.
ha adoki azt mondta hogy nem akkor az nem bocsi a rossz hírért próbálkozzatok még sok sikert
Hogyha negatív lett a teszt és megjött akkor nem sok esély van rá. Sajnálom! Egy tesztet azért még csinálhatsz attól semmi baj nem lesz.
Szerintem sem vagy babás, de ne adjátok fel!

15 napja szedem az elevitet és kb 10 nap után elkezdtek fájni a melleim? /igaz peteérésem is akkor tájt volt, de azóta is fáj, feszül és megnőtt/Na meg gyomorégést is okoz?

Szerintetek a mellfájdalmat,mellfeszülést okozhatja e az elevit?

Legjobb válasz: Valószínûbbnek tartom,hogy meg fog jönni.Egy vitamintól nem fáj a melled.

Valószínûbbnek tartom, hogy meg fog jönni.Egy vitamintól nem fáj a melled.
Osztom az elsõ válaszoló véleményét. A mellfeszülés és a gyomorégés mástól lehet, mert az Elevit csak vitaminokból és ásványi nyomelemekbõl áll, szedése nem jár semmiféle mellékhatással.
A kérdező hozzászólása: 1 és 2.válaszadó is: több ember nyilatkozta, hogy gyomorégést okoz az elevit, úgyhogy a gyomorégés dolgában nem értek veletek egyet.Nekem egyébként sem okoz gyomorégést a menszesz és az elõtte lévõ idõszak sem, amikor következne.A megjövetelhez meg még túl korai a mellfeszülés, mellfájdalom, mert október 9-én kell megjönni és már szeptember 24-e óta fájnak a melleim.
A kérdező hozzászólása: ja még annyit, hogy nem tudom 1 és 2 válaszadó egyáltalán ti szedtek e elevitet vagy ismeritek e, mert rá bele van irva a betegtájékoztatójába, hogy okoz gyomorbántalmakat és nem egy vitamin t tartalmaz az elevit hanem több fajtát.

10 nap után lehet még pozitív?

Vagyis annyit késett. Folyamatosan negatívak a tesztek. A pé-m dec 22-23-án volt.

Legjobb válasz: szerintem ennyi idõ után már megmutatná a teszt... tudom, hogy vannak kirívó esetek, ha késõn van peteérésed, de ha 22-23 volt, akkor már tuti hogy megmutatná...

szerintem ennyi idõ után már megmutatná a teszt... tudom, hogy vannak kirívó esetek, ha késõn van peteérésed, de ha 22-23 volt, akkor már tuti hogy megmutatná...
Hát nem tudom.... Azt jelentené, hogy kb.3 hetes terhes vagy... Elképzelhetö, hogy a teszt nem mutatja.Már pozitívnak kellene lennie. Az is érdekes hogy 10 napot késik a mensid. Várj 2 napot.Ha nem jön a meg akkor menj el dokihoz.Ö megnéz uh valés megmondja.
A kérdező hozzászólása: A dokihoz már bejelentkeztem, köszi. Csak hogy volt-e másnak ilyen, vagy valami komoly bajom van.
Nem jelenti, hogy komoly baj van...Bármi lehet.Egyszerüen kimarad egyszer, babás vagy....Ìrj ha megtudsz valamit. 2.voltam.
A kérdező hozzászólása: Természetesen a hõmérsékletemrõl beszélek, csak kimaradt a mondatból :-(
Nekem is magas az elsõ felében a hõm , de nem tudom , hogy miért . Itt az én hõgörbém : http://www.ciklus.hu/images/diagramok/edbb892c44d93662f0024b..
A kérdező hozzászólása: Köszi a választ, de nekem az a problémám, hogy az elmúlt hónapokban mért hõmérsékletek alapján most alacsonyabbnak kéne lennie a hõmérsékletemnek. Ilyen magas a ciklus második felében szokott lenni.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!