Találatok a következő kifejezésre: 10 hete utoljára, de 1 hete (1 db)

10 hete menstruáltam utoljára, de 1 hete görcseim vannak. Baj ez?

Egy hete már írtam egy kérdést err?l,de akkor még nem volt ilyen vészes.Most viszont egy hete minden nap alhasi görcseim vannak,de nem jön meg.Emellett fehér folyásom van.Mennyek n?gyógyászhoz,vagy majd helyrejön?

Legjobb válasz: Hát inkább ne arra várj, hogy helyrejöjjön. Menj el dokihoz, õ biztosra meg tudja mondani, hogy mitõl van ez.

Hát inkább ne arra várj, hogy helyrejöjjön. Menj el dokihoz, õ biztosra meg tudja mondani, hogy mitõl van ez.
Tisztelt Hölgyem, azt kell mondanom, hogy nem feltétlenül. Kellene csinálni egy terhességi tesztet, habár kétlem, hogy pozitív lenne. Ha negatív akkor szükséges nõgyógyászatra menni. Azt még jólenne tudni szed-e, ha nem akkor mikor szedett utoljára fogamzásgátlót, ugyanis az esetek többségében a fogamzásgátló abbahagyása révén szokott elõfordulni ilyen probléma. Gyógyszeres kezelés javasolt az ilyen esetekben. Dr.Bóday László
A kérdező hozzászólása: Mivel nincs idõm tartós kapcsolatra, ezért egy éve nem élek senkivel úúúúgy...:P És fogamzásgátlót pedig sosem szedtem.
Tisztelt Hölgyem! Nem akarom elkeseríteni, és félelmet kelteni de lehet, hogy nagyobb a gond, mit azt elsõre gondoltam. Kérem sürgõsen keresse fel nõgyógyászát, és modja el problémáját, azt is tessék megmondani, hogy nem szed fogamzásgátlót, és nem létesít szexuális kapcsolatot. Én sûrgõsen szükségesnek vélek: Hüvelyi ultrahang vizsgálatot. Szívbõl kívánom, hogy ne legyen nagyobb probléma, ne (PCOS-t) diagnosztizáljanak önnél. Szeretettel üvözöl: Dr.Bóday László Szülész-Nõgyógyász.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a választ.A görcsök szerencsére ma egész nap nem jelentkeztek és remélem már abba is maradnak.A folyásom pedig csökkent.Nem lehet, hogy ez a stressz miatt volt?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Fogamzásgátló tablettát szedek, csütörtökön vettem be a 21. szemet, de aznap reggel Cedax antibiotikumos kúrát kellett elkezdenem (5 nap). Jövő hét pénteken kezdem a fogamzásgátló újabb levelét. Mikortól leszek újra védett? Előre is kö

Tisztelt Doktor Úr! Fogamzásgátló tablettát szedek, csütörtökön vettem be a 21. szemet, de aznap reggel Cedax antibiotikumos kúrát kellett elkezdenem (5 nap). Jövő hét pénteken kezdem a fogamzásgátló újabb levelét. Mikortól leszek újra védett? Előre is köszönöm válaszát. Üdvözlettel: Ildikó

1

Tisztelt Doktor úr! Decemberben volt teljes méheltávolításom. Felépülésemet követően a szexuális együttlétek után hüvelyszárazságom van, majd 4-5 napon keresztül a hüvelyfal lehámlik. Ezeken a napokon Multi-Gyn hüvelyöblítő pezsgőtablettát használok. Kb.

Tisztelt Doktor úr! Decemberben volt teljes méheltávolításom. Felépülésemet követően a szexuális együttlétek után hüvelyszárazságom van, majd 4-5 napon keresztül a hüvelyfal lehámlik. Ezeken a napokon Multi-Gyn hüvelyöblítő pezsgőtablettát használok. Kb. 1 hétre van szükségem, hogy a hüvelyflórám nagyjából helyreálljon. Mit javasol, hogy megszűnjenek a problémáim, és normális nemi életet tudjak élni? Köszönettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve nincs vérzésem, körülbelül 1 hónapja a szeméremrésem piros, és fájdalmas. A nőgyógyászati kenetvizsgálat szerint a tisztasági fok I. Minden más negatív. Ez azt jelenti, hogy nem fertőzéses eredetű? Ha nem az, akkor mi lehet az ok

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve nincs vérzésem, körülbelül 1 hónapja a szeméremrésem piros, és fájdalmas. A nőgyógyászati kenetvizsgálat szerint a tisztasági fok I. Minden más negatív. Ez azt jelenti, hogy nem fertőzéses eredetű? Ha nem az, akkor mi lehet az oka, mit tehetek? Köszönöm válaszát: R.I.

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném kérdezni, hogy a Vagilact-Q alkalmazása mellett, lehet-e szexuális életet élni? Köszönöm a válaszát előre is!

1

Tisztelt Doktor úr! Én egy 19 éves lány vagyok. A tanácsát szeretném kérni, mert szinte mindennap kisebb kihagyásokkal, rohamszerűen törnek rám a fejfájások. Tarkórészből indul ki, és az egész koponyámon áthatol. Sokszor szó szerint érzem ahogy lüktet az

Tisztelt Doktor úr! Én egy 19 éves lány vagyok. A tanácsát szeretném kérni, mert szinte mindennap kisebb kihagyásokkal, rohamszerűen törnek rám a fejfájások. Tarkórészből indul ki, és az egész koponyámon áthatol. Sokszor szó szerint érzem ahogy lüktet az agyam (változó időtartalmúak, pár másodperctől akár egy egész napig tart), olyankor nagyon megszédülök, olykor elájulok (ájulással, fejfájással régóta küzdök, de elájulni furcsamódon csak félévente szoktam, de a szédülés állandó). Nem tudom, hogy van-e valami közük egymáshoz, de gondoltam leírom, mert kétségbe vagyok esve. Néha annyira fáj, hogy nem értem, a körülöttem lévők mit beszélnek. A tanulásban is gátolni szokott, és 2 éve egyre erősödnek. Tanácsát, véleményét, előre is köszönöm szépen!

1

Kedves Langmár Zoltán Doktor Úr! Szedhetem-e a Premens tablettát akkor, ha a simaizom-görcsoldó gyógyszerekre (mint például a No-Spa, Dicetel, Papaverin stb.) allergiás vagyok. A Buscopan-tól is nyelvdagadás, nehéz nyelés alakult ki. Válaszát köszönöm.

Kedves Langmár Zoltán Doktor Úr! Szedhetem-e a Premens tablettát akkor, ha a simaizom-görcsoldó gyógyszerekre (mint például a No-Spa, Dicetel, Papaverin stb.) allergiás vagyok. A Buscopan-tól is nyelvdagadás, nehéz nyelés alakult ki. Válaszát köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy ha idegen helyen megyek el a WC-re, közvetlenül utána folyásom lesz? Pedig nem ülök rá, felemelem az ülőkét, és letakarom a lenti részt a feláramló gőzök miatt. Ha nagy WC-re kell mennem, az

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy ha idegen helyen megyek el a WC-re, közvetlenül utána folyásom lesz? Pedig nem ülök rá, felemelem az ülőkét, és letakarom a lenti részt a feláramló gőzök miatt. Ha nagy WC-re kell mennem, az ülőkét is körberakom papírral. Köszönöm szépen!

1

Tisztelt Doktor Úr! A férjemnek agydaganata van, most szeretnénk elkezdeni a BioBran nevű készítményt szedni, de tanácstalan vagyok, hogy milyen rend szerint fogjunk hozzá. Lenne szíves tanácsot adni? Köszönettel: K.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval gyengébb és kevesebb, mint a menstruáció alatt, viszont eltartott egy hétig. Az első hónapban még nem tartottam furcsának, utána egy darabig elmúlt, de most ismét jelentkezett. Megkérdeztem róla a nőgyógyászomat, de nem mondott semmit, csak felírta továbbra is ezt a gyógyszert. Nem tudom, hogy mennyire normális az ilyen köztes vérzés, de nagyon zavaró. Lehet más gyógyszert kéne szednem, vagy még ennyi idő alatt elképzelhető hogy nem teljesen szoktam hozzá? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Kismama vagyok, és a 23. hétben járunk. Kijött egy kicsit az aranyerem (nem vérzik, csak fáj egy kicsit), és a gyógyszertárban a Proktis-M plus végbélkenőcsöt ajánlották, amit biztonsággal használhatok, de a használati utasításán ezt n

Tisztelt Doktor Úr! Kismama vagyok, és a 23. hétben járunk. Kijött egy kicsit az aranyerem (nem vérzik, csak fáj egy kicsit), és a gyógyszertárban a Proktis-M plus végbélkenőcsöt ajánlották, amit biztonsággal használhatok, de a használati utasításán ezt nem jelölik. Arra lennék kíváncsi, hogy kismamák is használhatják-e biztonsággal, nem ártalmas-e a magzatnak? Ha nem, akkor mit ajánl, amit biztonsággal használhatnék? Válaszát előre is köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!