Találatok a következő kifejezésre: 1 napig aztán 2 napig barna (5 db)

Mi ez? Megjön a menszeszem tart pár napig elmúlik, majd 1-2 nap múlva észreveszem h véreztem egy picit, majd utána pici ronda barna váladék is folyik. Ez pár napig igy van aztán megszünik.

Legjobb válasz: Terhes semmi esetre sem lehetek de 2 éve szültem és azóta van ez igy.holnap elmegyek a nödokihoz vizsgálatra.

A kérdező hozzászólása: Terhes semmi esetre sem lehetek de 2 éve szültem és azóta van ez igy.holnap elmegyek a nödokihoz vizsgálatra.
Nem terhes vagy te?
Nem valószínû...én 3 éve szültem azóta nem találnak választ erre, én is így menstruálok, 1-3nap van aztán 2 nap nincs, aztán megint, van h csak pecsétel, van mikor "elönt" ez van , jártam dokinál többször aztmondja van ilyen...volt UH nem találtak semmit, se a cytológián , minden rendben van.
Majd írd meg hogy mit mondott neked a doki. Én is hasonló gondokkal küzdök bár én még nem szültem. Nekem az utóbbi pár hónapba csak két napos a mensim az is elég kevés.Fogamzásgátlót nem szedek. Két napig megvan aztán 1-2 napig semmi és utána kb 2 hetet barnázok. A doki szerint ha nem változik akkor gyógyszerrel kell beállítani.

1 napig megvolt aztán 2 napig barna és azóta semmi pedig már eltelt vagy másfél hét. Lehetek terhes?

Nem mindig jön meg pontosan és barátommal az utolsó mensim óta kétszer feküdtünk le de gumival és a 2. lefekvés közbe megjött vagy lehet hogy felsértette de nemis éreztem hogy fájt volna csak az elején egy picit fájdalmas volt a behatolás(és hozzátenném hogy nemvoltam sz?z szoval nem azért véreztem) és nem is élvezett belém semmikor szoval elvileg ugye nem vagyok terhes? nagyon félek ett?l.

Legjobb válasz: de igen lehet baba is

de igen lehet baba is
csinálnod kéne egy tesztet.sok kételyt eloszlatna.elvileg nem lehetsz terhes ha a gumit megfelelõen használtátok.de ki is szakadhatott.vagy ha nem vette ki rögtön miután elment, akkor is bekerülhet sperma.a merevedési állapot megszûnésével a gumi úgymond"bõ"lesz.mellette kifolyhat.de az is lehet hogy most így jött meg.nekem is volt már így nem egyszer és nem voltam terhes.szerintem ne parázz, nincs baj.de azért hogy megnyugodj, tesztelj egyet.
Ne aggódj, nekem is volt már ilyen, és 3 héttel késõbb megjött. Azért biztos, ami fix, csinálj egy tesztet.
Na, teszteltél?
A kérdező hozzászólása: nem tezsteltem ma jött meg hála istennek köszi mindnekinek!

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Amennyiben az említett készítmény szedése mellett köztivérzés fordul elő, másik gyógyszerre való áttérés javasolt. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Amennyiben az említett készítmény szedése mellett köztivérzés fordul elő, másik gyógyszerre való áttérés javasolt. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Amennyiben az említett készítmény szedése mellett köztivérzés fordul elő, másik gyógyszerre való áttérés javasolt. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Amennyiben az említett készítmény szedése mellett köztivérzés fordul elő, másik gyógyszerre való áttérés javasolt. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
hamvasító lötyit lehet kapni minden fodrászboltban :)
A kérdező hozzászólása: Probáltam már, sõt a hajfestékbe is rakok olyan szert ami elnyomja a vöröset, de nem jó. A lenött hajon ami festék mentes gyönyörû a melír, ahol vörössel volt festve botrányos.
Próbálj viola szõke színezõt a melírcsíkokra.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!