Találatok a következő kifejezésre: 1 hónapja fogamzásgátlót és azóta nagyon (2 db)

1 hónapja szedek fogamzásgátlót és azóta nagyon furán érzem magam. Néha fáj a hasam alja, néha hányingerem van. Mi ennek az oka?

Legjobb válasz: valószínûleg a szervezeted így reagál a gyógyszerre. ha nem leszel jobban, irass másik gyógyszert magadnak. a hormonváltozás miatt van valószínûleg.

valószínûleg a szervezeted így reagál a gyógyszerre. ha nem leszel jobban, irass másik gyógyszert magadnak. a hormonváltozás miatt van valószínûleg.
nálam is elofordult sok mellékhatás. Azt mondták ez csak eleinte lesz így.Mondjuk a hányinger elmult.Én már 4honapja szedem de ugy látom/érzem, hogy még sok mellékhatás van mindig, pl.lábfájás(de nagyon), alhasi fájdalom(ez mostanság csak gyakoribb lett), és mellfeszulés, ami szinte folyamatos. Valoszinuleg uj gyogyszert fogok iratni én is. Bár ugy gfondolom, ha még csak egy honapja szeded akkor neked ezt még nem kell megtenni, mert amíg beáll rá a szervezeted az 3 honap.Ha utána is sok a tunet akkor kérd meg az orvosodat, hogy irjon fel más fajta gyogyszert.
Igen , a gyógyszer okoz ilyen mellékhatásokat. Ha annyira nem erõsek a tünetek, várj 3 teljes hónapot, hátha megszûnnek. Ha nem, akkor valóban irass másik gyógyszert, és addig kell keresni, míg tünetmentesen nem tudsz szedni valamilyen gyógyzsert, meg kell találni a megfelelõt. (van hüvelygyûrû is)

Már nagyon szeretnénk babát. Max 2 és fél évet szedtem fogamzásgátlót több mint egy hónapja abba hagytam. Azóta minden nap élesbe szeretkezünk. Kb 1 hete fáj a pisilés enyhén érzem a mellem a derekam és a fejem is fájt. Lehetséges hogy babánk lesz?

Legjobb válasz: Teljesen mindegy meddig szedted a tablettát nem mindig függ össze vele. Én sose szedtem mégis váratott 3 hónapot mire sikerült. De persze ez csak az én példám :) Lehet baba miatt de a menzid maradt már ki? Addig ne keresd a tüneteket mert lehet csak beképzeled mert annyira szeretnéd. SOkan esnek ebbe a hibába ilyenkor próbáld elterelni a figyelmedet :) Csinálj tesztet de ha még a menzid nem maradt ki és negatívat mutat még nincs veszve akkor se semmi :) SOk sikert! 25hkm

Teljesen mindegy meddig szedted a tablettát nem mindig függ össze vele. Én sose szedtem mégis váratott 3 hónapot mire sikerült. De persze ez csak az én példám :) Lehet baba miatt de a menzid maradt már ki? Addig ne keresd a tüneteket mert lehet csak beképzeled mert annyira szeretnéd. SOkan esnek ebbe a hibába ilyenkor próbáld elterelni a figyelmedet :) Csinálj tesztet de ha még a menzid nem maradt ki és negatívat mutat még nincs veszve akkor se semmi :) SOk sikert! 25hkm
Az elsõ teljesen jól írja. Amíg nincs késés a vérzésedben, addig ne pörögj rá a dologra. Az elsõ babánkra 5 hónapot, a másodikra 3 hónapot kellett várnunk, pedig fiatalok és egészségesek vagyunk. Azért szurkolok, hogy elsõre összejöjjön!
Én 8 évig szedtem megszakítás nélkül a fogamzásgátlót. Tavaly augusztus végén tettem le, és 3-4 havonta volt vérzésem. A doki azt mondta egy év után helyreáll, mert annyira hozzászokott a gyógyszerhez a szervezetem. Végül orvost váltottam, aki Norcolut-tal helyre rakta a vérzésemet, és Clostilbegy-el (5x1) lett peteérésem. A ciklus 15. napján megnézte, hogy lett-e peteérés, és még aznap este terhes lettem!! :D Nekem a fogantatás után már kb. a 4.-5. napon iszonyatosan elkezdet fájni a mellem... Holnap megyünk bejelenteni a jó hírt a dokinak, és holnap leszek 7 hetes. Sok sikert nektek is!!
A kérdező hozzászólása: Tegnap este csináltam tesztet nem mutatott semmit.Ma délután meg meg is jött.Sok sok egészséget mindenkinek a babához.Köszönöm a válaszokat.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!