Találatok a következő kifejezésre: 1,5 hónapja abba a gyógyszert, (5 db)

Lassan 1, 5 hónapja hagytam abba a gyógyszert, a mensim az előzőhöz képest 8 napja késik. Lehet terhes vagyok? Írjatok, légyszi!

Férjemmel együtt voltunk együtt mensi el?tt, alatt és után is. Pé elvileg 28án volt, de szerintem a hasszurka, mensi érzés alapján már el?tte két nappal volt. Mensig éreztem hasszurkát, feszülést, hüvelyszurkát álmosság, fáradtság stb. Mensi után 1 nappal kezdett el fájni a mellem most már nagyon érzékeny a mellbimbóm. Fehér krémes folyásom van már 1,5 hete ami el?tte nem volt soha. Volt hogy farkas éhes voltam, most már nem nagyon van étvágyam és ha eszem utána hányingerem van. Nagyon sokat alszom, és hamar elfáradok. Székrekedésem lett kb 4 napja, nagyon rossz. Viszont nincs mensi fájásom, néha szurkál a köldököm alatt és feszül bal oldalt. Ezek ellenére csináltam tesztet és negatív. Most akkor mi a helyzet?

Legjobb válasz: Szerintem csak áll vissza a szervezeted a gyógyszerszedés után. A hormonoknak újra vissza kell állniuk a normális szintre. Nem tudom, nekem az orvosom azt mondta a gyógyszer abbahagyása után legalább 3, inkább 6 hónapot várjak a babával, amíg a szervezet megtalálja a saját egyensúlyát.

Szerintem csak áll vissza a szervezeted a gyógyszerszedés után. A hormonoknak újra vissza kell állniuk a normális szintre. Nem tudom, nekem az orvosom azt mondta a gyógyszer abbahagyása után legalább 3, inkább 6 hónapot várjak a babával, amíg a szervezet megtalálja a saját egyensúlyát.
lehetsz terhes a negatív tesztek ellenére, lehet, hogy csak MÉG nem mutatja. szerintem ismételj egy pár nap múlva, annak már pozitívnek kell lennie, ha mégsem, akkor eléképzelhetõ, hogy a gyógyszer abbahagyása keverte meg a hormonrendszered, de nagyon tipikus terhes tünek azok, amiket leírtál!
igen, ha nem vagy babás, akkor mindenképp fordulj dokihoz!
A kérdező hozzászólása: És a tünetek? Gyógyszer abbahagyása okozhat ilyet?
Holnap reggel csinalj megint egy tesztet. A gyogyszer abbahagyasa utan valakinek sokaig meg ossze-vissza jon meg a mensije. Amikor abbahagytam a gyogyszert, rendesen megjott, azota is es semmi folyasom, hasszurkam nem volt. Tesztelj, aztan menjel el a dokihoz majd.
A kérdező hozzászólása: Létezhet, hogy nincs elég hcg-m?
A kérdező hozzászólása: Hát ha nem jön meg még jövõhéten sem akkor már 2 hete késik, és negatív a teszt, el kell mennem dokihoz!!!
Én tavaly áprilisban hagytam abba a gyógyszert és júniusban jött meg elõször és talán csak most kezd beállni. Sokáig szedtem a gyógyszert és nekem is volt mindenféle bajom tõle. A dokim szerint mindenkinek máshogy reagál erre a szervezete de ez nem kóros. Terhes persze mindig lehetsz, de ne aggódj túl mert nekem pl. az is nagyban befolyásolja a ciklusaimat. Pár nap múlva csinálj megint tesztet.

Lehetek terhes akkor ha csak 1, 5 hónapja hagytam abba a gyógyszert de azóta sem jött meg?

izom benne igen de vajon mi a valószinü?

Legjobb válasz: igen lehetsz de miért nem veszel egy tesztet most azonnal SZORÍTOK nektek majd ird meg hogy sikerület-e

igen lehetsz de miért nem veszel egy tesztet most azonnal SZORÍTOK nektek majd ird meg hogy sikerület-e
Szia! Én is 1, 5 honapja hagytam abba a gyógyszert és nekem ugy jött meg hogy csak 1 délitánra de akkor is kevés volt! Tegnap voltam nögyógyásznál és azt mondta hogy lehet hogy terhes vagyok de azért várjuk meg a következö mensit!! :DD
lehetsz :D én amikor abbahagytam a gyógyszert a következõ mensi helyett a baba jött sok sikert
Én februárba hagytam abba a gyógyszert, márciusba kettõ teszt pozítivat mutatott, aztán pár napra rá negatív lett. Elhalt. Utána másfél nap mensi. Most meg két hete meg kellett volna jönnie, teszt negatív, voltam dokinál, azt mondta nincs peteérésem. Remélem neked nem ez van. Adott gyógyszert, hogy legyen. Két napja szedem, de feszül a hasam alja. Tegnap meg egész nap hányinger. Ha nem lettem volan dokinál azt mondanám, hogy babám van...
Én januárban hagytam abba, azóta nincs mensim. Viszont egy halvány 2. csíkom már van, majd 1 hét múlva újra tesztelek. :) Sok sikert! És tényleg nagyon kavar az a fránya tabi... ://
Szia! Én is januárban hagytam abba a gyógyszert nekem van mensim rendesen, bár inkább 30-32 napos a ciklusom. Sajna még nem tudom hogy sikerült-e a baba, majd vasárnap csinálok egy tesztet, ha addig nem jön meg, az már a 34.napom lesz.

1, 5 hónapja hagytam abba a gyógyszert, és már meg kellett volna jönnie, de semmi! Teszteltem a 40. napon, negatív lett. Mi lehet?

Pé-em volt, éreztem is, szúrkáltak a petefészkeim, hol a jobb, hol a bal. Tojásfehérjeszer? volt a nyálkám is.

Legjobb válasz: hõt nem szoktál mérni? Mert, ha még mindig 37 vagy afelett van, akkor babás vagy, ha viszont már alacsony, akkor meg fog jönni.

hõt nem szoktál mérni? Mert, ha még mindig 37 vagy afelett van, akkor babás vagy, ha viszont már alacsony, akkor meg fog jönni.
A kérdező hozzászólása: Sajna nem mértem az elejétõl kezdve, mert nem tudtam volna ugyanabban az idõben. De mostanában 36, 5. Az kevés. De akkor meg mire vár a mensim? :( Jó lenne, ha mielõbb visszaállna a normálisra, mert így elég nehéz tudni bármit is...
mennyi ideig szedted a gyógyszert? Én tavaly hagytam abba, és egybõl beállít 28 napra. Most volt elõször, hogy 6 napot késett, de nem azért, mert babás vagyok sajnos, hanem valami miatt, amit senki nem tud. Miért nem mész el orvoshoz ezzel a panasszal?
A kérdező hozzászólása: 11 hónapig szedtem a tabit. A dokim jövõ héten rendel, úgyhogy addig várnom kell, de utána megyek mindenképp.
jól van drukkolok neked, hogy minden rendben legyen!:)
A kérdező hozzászólása: Köszi szépen, az rámfér! :)

Én már lassan 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót, és aggódok, mert kb. fél éve egyre kevesebb minden hónapban a menstruációm. A mellem is egyre kisebb lesz, és gyakran szédülök. Lehetséges, h abba kellene hagynom a gyógyszer szedését (Lindinette 20)?

Legjobb válasz: Én több,mint 1,5éve szedem és én is észrevettem hogy csökkent a mennyisége.az egyik hónapban kevés is volt és aggódtam,mert az hallottam,hogy nem jó ha kevés van és azt hittem terhes vok,de már kicsvel több van,nah jó még mindig nem sok meg 2,5napig is tart,nem sokáig.Én is a Lindynette20at szedem,de én nem szoktam tõle szédeülni,meg a mellem sem kisebb,inkább nõtt :D.ugyhogy szerintem keress fel egy dokit,hogy pontosat megtudj!

Én több, mint 1, 5éve szedem és én is észrevettem hogy csökkent a mennyisége.az egyik hónapban kevés is volt és aggódtam, mert az hallottam, hogy nem jó ha kevés van és azt hittem terhes vok, de már kicsvel több van, nah jó még mindig nem sok meg 2, 5napig is tart, nem sokáig.Én is a Lindynette20at szedem, de én nem szoktam tõle szédeülni, meg a mellem sem kisebb, inkább nõtt :D.ugyhogy szerintem keress fel egy dokit, hogy pontosat megtudj!

Már 1-hónapja abba hagytam a fogamzásgátlót és már 5-napja nem jött meg a menszeszem miért? Befolyásolja a gyogyszer abba hagyása a menszesz idejét? Kevesebb, több keveswebb napig tart?

Legjobb válasz: Igen, befolyásolja. Idõ kell a szervezetednek, hogy visszaálljon. Elõfordulhat, hogy rendszertelen lesz a ciklusod és erõsebb a mensid, de persze ez nem törvényszerû.

Igen, befolyásolja. Idõ kell a szervezetednek, hogy visszaálljon. Elõfordulhat, hogy rendszertelen lesz a ciklusod és erõsebb a mensid, de persze ez nem törvényszerû.
Szia!Nekem 3 hónapig tartott mire beállt a ciklusom...Rossz volt, de most óramû pontossággal jön meg.
persze!Sajnos én 1 éve nem szedem és most se jó...minden féle vizsgálatokon voltam....majd beáll...ha nem akkor segítenek!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!