Találatok a következő kifejezésre: Állandóan folyásom mindig nedves a bugyim. (1 db)

Állandóan folyásom van, mindig nedves a bugyim... Mit tegyek ez ellen? Valami bajom van?

Legjobb válasz: Szia!Valamennyi fehér folyás az normális tisztulásnak a jele, ha kellemetlen szagú vagy sárga esetleg zöldes színû akkor fordulj vele nõgyógyászhoz! Ha mondjuk a mennyiséggel van bajod, akkor is megmutathatod magad nõdokinak, nem fog ártani!

Szia!Valamennyi fehér folyás az normális tisztulásnak a jele, ha kellemetlen szagú vagy sárga esetleg zöldes színû akkor fordulj vele nõgyógyászhoz! Ha mondjuk a mennyiséggel van bajod, akkor is megmutathatod magad nõdokinak, nem fog ártani!
Én nem tudnék meglenni tisztasági nélkül xD Nekem is van mindig egy kevéske folyásom, de mensi elött mindig több. Ha nagyon zavar a dolog és tényleg sok van mármint nem a megszokott "adag" akkor irány a doki, mert akkor vmi fertõzés lesz az okozója
Kapsz rá kúpot, és rendbe jössz, ne aggódj.
A kérdező hozzászólása: és mindent köszönök!
A kérdező hozzászólása: tudom, de azért zavar...voltam mát dokinál, és mindent betartok, amit mondott... ha esetleg ollan gondom lenne, h bacis, akkor mit kell tenni?
Nekem is ilyen gondom van: a laborvizsgálat nem mutatott ki semmit de mégis túrósszerû a váladékom...nem halálos dolgok ezek...
nézesd meg magad mindenképp. én a tisztasági betét állandó használatát nem javaslom, hiszen így állandóan nedvesen tartja a nemiszerved, azt pedig a gombák, bacik imádják.
fiatal, sovány, idegesebb nõknél alapból többb lehet, de érdemes megnézetni, mert lehet valami kis baci, és nem kell együttélned vele.
használj tisztaságit:) és nem lesz gond. am semmi bajod nincs ez természetes
Ha nem issza fel a bugyi használj betétet. Edith

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt doktor úr! Gyakran van hüvelyfertőzésem, menstruáció után és légúti megbetegedések során. Pedig fokozottan odafigyelek az intim higiéniára. A Canesten combi használatával általában elmúlik. Mit tegyek, hogy megelőzzem a gyakori fertőzést?

Tisztelt doktor úr! Gyakran van hüvelyfertőzésem, menstruáció után és légúti megbetegedések során. Pedig fokozottan odafigyelek az intim higiéniára. A Canesten combi használatával általában elmúlik. Mit tegyek, hogy megelőzzem a gyakori fertőzést?

1

Kedves Doktor Úr! 42, 5 éves, háromgyermekes nő vagyok. Hosszú hónapok óta szenvedek PMS-ben. A diagnózist nem orvos erősítette meg, de a tünetek, amiket produkálok, komoly vérzés zavarral egybekötve, erre engednek következtetni. Rendszeresen járok szűrésr

Kedves Doktor Úr! 42,5 éves, háromgyermekes nő vagyok. Hosszú hónapok óta szenvedek PMS-ben. A diagnózist nem orvos erősítette meg, de a tünetek, amiket produkálok, komoly vérzés zavarral egybekötve, erre engednek következtetni. Rendszeresen járok szűrésre, kontrollvizsgálatra. Most mégis online kérdezem: abban az esetben, ha Mirena van felhelyezve, hatásos lehet-e a PreMens tabletta szedése. 2010 őszén tette fel az orvosom a mirenat, egy gyógyküret után. A beavatkozás oka elsősorban az volt, hogy rendszertelen és nagy mennyiségű vérzéseim voltak. A mirena a mennyiséget változtatta meg, de a rendszertelenséget nem. Pecsételés, 10-12 napon át tartó vérzés, alhasi fájdalom. Az orvosom arra a felvetésre, hogy vegyük le a mirenat azt válaszolta, felesleges mert a hormont lokálisan adagolja, igazából a tünetek a saját hormonháztartásomra vezethetők vissza. Ami a tünetekből következtethetően felborult. A teljességhez hozzátartozik, hogy a munkámból, egyéb dolgokból adódóan mostanában elég stresszes az élet, de boldog házasságban élek, minden igazából jó körülöttem, de a felborult hormonoknak köszönhetően, már a szépet is rútnak látom. Szedessem le a mirenat? Szedhető-e e mellette a Premens tabletta? Nem kívánnék kémiai eredetű, mesterséges tablettákat szedni. Köszönöm válaszát. Kata

1

Sajnos valószínűleg újra visszatért nálam egy hüvelyi fertőzés! Utoljára kevert bakteriális fertőzést állapítottak meg! Most ismételten gyulladt a hüvelyem és van fehér darabos folyásom, bár nem olyan mértékű mint régebben! Betadine kúpot használtam 7 nap

Sajnos valószínűleg újra visszatért nálam egy hüvelyi fertőzés! Utoljára kevert bakteriális fertőzést állapítottak meg! Most ismételten gyulladt a hüvelyem és van fehér darabos folyásom, bár nem olyan mértékű mint régebben! Betadine kúpot használtam 7 napig, de ez az 1-2 darabos fehér folyás ugyan ugy ott van, viszont tovább már nem merem használni a Betadint, igy elkezdtem a Gynoflort 6 db-ot, ami vasárnap fogyna el! Jövő héten szeretnék elmenni a nőgyógyászhoz, nem tudom, hogy a kenetvételt befolyásolnák-e az előbb leírt szerek? Illetve annyit szeretnék még kérdezni, hogy a Lúgosító tea fogyasztása közrejátszhatott ennek kialakulásásban? Célszerű ilyen teát fogyasztani? Válaszát köszönöm

1

Üdvözlöm doktor úr! A kérdésem az lenne, hogy ha más megoldás nincs csak a síkosító mirigy megműttetése. Mire számíthatok? Mennyire fog megváltozni a közérzetem és a nemi életem? És még a kérdésem az lenne, hogy van-e összefüggés az elkötés és a mirigyelz

Üdvözlöm doktor úr! A kérdésem az lenne, hogy ha más megoldás nincs csak a síkosító mirigy megműttetése. Mire számíthatok? Mennyire fog megváltozni a közérzetem és a nemi életem? És még a kérdésem az lenne, hogy van-e összefüggés az elkötés és a mirigyelzárodás között? Mert azóta van nőgyógyászati gondom és hüvelyszárazságom 4 éve amióta elköttettem magam. Kérem, mondjon többet erről a műtétről? Köszönettel, Terike

1

Tisztelt doktor úr! 64 éves vagyok, évek óta szenvedek hüvelyszáradástól. Nőgyógyászom javaslatára használom a Candibene-ratiopharm 1% krémet, és az Ovestin krémet. Nem sok eredmény. Rátaláltam a Cikatridina hüvelykúpra. Használhatom-e vagy melyiket? Férj

Tisztelt doktor úr! 64 éves vagyok, évek óta szenvedek hüvelyszáradástól. Nőgyógyászom javaslatára használom a Candibene-ratiopharm 1% krémet, és az Ovestin krémet. Nem sok eredmény. Rátaláltam a Cikatridina hüvelykúpra. Használhatom-e vagy melyiket? Férjem 70 éves és aktiv szeretnék a további életünkbe is örömet adni neki, így azonban nagyon nehéz. Köszönöm a válaszát!

1

Tisztelt doktor úr! Egészségügyi kaparáson voltam, azért mert 2-3 hétig tartott utolsó 2 alkalommal a menzeszem. Jó volt az ultrahang nem mutatott elváltozást és a vérvételem is jó. Szeretném tudni a véleményét, mivel soká telik le a 6 hét a szövettani er

Tisztelt doktor úr! Egészségügyi kaparáson voltam, azért mert 2-3 hétig tartott utolsó 2 alkalommal a menzeszem. Jó volt az ultrahang nem mutatott elváltozást és a vérvételem is jó. Szeretném tudni a véleményét, mivel soká telik le a 6 hét a szövettani eredményig, hogy mire számíthatok, mivel a rákszűréssel se volt baj. Köszönöm

1

Tisztelt Doktor úr! Nincs egy hónapja, hogy fehérjét és gennyet találtak a vizeletemben. Most megint fertőzésem van, de mikor pisilek már véres is. Voltam orvosnál antibiotikumot írt ismét (Suprax 200mg). Fél év alatt ez már a harmadik ilyen fertőzésem. M

Tisztelt Doktor úr! Nincs egy hónapja, hogy fehérjét és gennyet találtak a vizeletemben. Most megint fertőzésem van, de mikor pisilek már véres is. Voltam orvosnál antibiotikumot írt ismét (Suprax 200mg). Fél év alatt ez már a harmadik ilyen fertőzésem. Most volt vérvételem és az Se Kreatinin 120 umol/L. Fehér folyásom is van, canesten combival kezeltem, de nem múlt el. Később 1 homeopata azt mondta, hogy alkati dolog és ne foglalkozzak vele. Válaszát előre köszönöm. N.

1

Tisztelt Doktor Úr ! 23 éves vagyok és kb fél éve küzdök súlyos aknés bőrpanaszokkal az arcomon. Ezelőtt jóval, mondhatni állandó (hetente-kéthenetente) jelleggel jelentkeznek hüvelyi panaszok (sok és sűrű folyás, kellemetlen égető érzés). Lehet összefügg

Tisztelt Doktor Úr ! 23 éves vagyok és kb fél éve küzdök súlyos aknés bőrpanaszokkal az arcomon. Ezelőtt jóval, mondhatni állandó (hetente-kéthenetente) jelleggel jelentkeznek hüvelyi panaszok (sok és sűrű folyás, kellemetlen égető érzés). Lehet összefüggés a két problémám között? Esetleges nőgyógyászati betegség okozhat erős aknésodást, amit egy átlagos citológia vizsgálat nem mutat ki? Az arcommal bőrgyógyászhoz járok, akinek tanácsára Aknenormin nevű gyógyszert és Diane 35 fogamzásgátlót szedek 3 hónapja. Az arcomról minimálisan enyhületk a panaszok, de a hüvelyi kellemetlenség állandó. Sörélesztőt tablettát is szedek, hogy a hajam egészségesebb legyen. Ennek lehet-e ilyen mellékhatása? Bár mindkét panaszom jóval a sörélesztő szedése előtt kezdődött. Előre is köszönöm szépen válaszát!

1

Jó estét! Az lenne a kérdésem, hogy szoptatok és idág is hiányos volt a mestruáciom, most pedig nem jött meg, hogy terhes lennék? Nincs semmi tünet, nem szédülök, semmi bajom csak a mestruáciom késik miért van?

1

Tisztelt Doktor Úr! Voltam önnél konzultáción habituális vetélés miatt. Most HSG vizsgálatot kellene elvégezni, de a HYCOCY-t szeretném. A kérdésem az lenne, hogy ön kit ajánl, hol végeztessem el. Fájdalommentesen szeretném amennyiben ez megoldható. Válasz

Tisztelt Doktor Úr! Voltam önnél konzultáción habituális vetélés miatt. Most HSG vizsgálatot kellene elvégezni,de a HYCOCY-t szeretném. A kérdésem az lenne, hogy ön kit ajánl, hol végeztessem el. Fájdalommentesen szeretném amennyiben ez megoldható. Válaszát előre is köszönöm. Kitti

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!