Találatok a következő kifejezésre: Állandóan folyásom mindig nedves a (1 db)

Állandóan folyásom van, mindig nedves a bugyim... Mit tegyek ez ellen? Valami bajom van?

Legjobb válasz: Szia!Valamennyi fehér folyás az normális tisztulásnak a jele, ha kellemetlen szagú vagy sárga esetleg zöldes színû akkor fordulj vele nõgyógyászhoz! Ha mondjuk a mennyiséggel van bajod, akkor is megmutathatod magad nõdokinak, nem fog ártani!

Szia!Valamennyi fehér folyás az normális tisztulásnak a jele, ha kellemetlen szagú vagy sárga esetleg zöldes színû akkor fordulj vele nõgyógyászhoz! Ha mondjuk a mennyiséggel van bajod, akkor is megmutathatod magad nõdokinak, nem fog ártani!
Én nem tudnék meglenni tisztasági nélkül xD Nekem is van mindig egy kevéske folyásom, de mensi elött mindig több. Ha nagyon zavar a dolog és tényleg sok van mármint nem a megszokott "adag" akkor irány a doki, mert akkor vmi fertõzés lesz az okozója
Kapsz rá kúpot, és rendbe jössz, ne aggódj.
A kérdező hozzászólása: és mindent köszönök!
A kérdező hozzászólása: tudom, de azért zavar...voltam mát dokinál, és mindent betartok, amit mondott... ha esetleg ollan gondom lenne, h bacis, akkor mit kell tenni?
Nekem is ilyen gondom van: a laborvizsgálat nem mutatott ki semmit de mégis túrósszerû a váladékom...nem halálos dolgok ezek...
nézesd meg magad mindenképp. én a tisztasági betét állandó használatát nem javaslom, hiszen így állandóan nedvesen tartja a nemiszerved, azt pedig a gombák, bacik imádják.
fiatal, sovány, idegesebb nõknél alapból többb lehet, de érdemes megnézetni, mert lehet valami kis baci, és nem kell együttélned vele.
használj tisztaságit:) és nem lesz gond. am semmi bajod nincs ez természetes
Ha nem issza fel a bugyi használj betétet. Edith

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos úr! Én most olyan kérdéssel fordulok Önhöz, amely ezen az oldalon talán nem gyakori. Vastagbéldaganat miatt műtöttek, amely a bél középső szakaszán volt, így nem kellett kivezetni. Alig volt előtte panaszom, így háziorvosomnak köszönhetem

Tisztelt Főorvos úr! Én most olyan kérdéssel fordulok Önhöz, amely ezen az oldalon talán nem gyakori. Vastagbéldaganat miatt műtöttek, amely a bél középső szakaszán volt, így nem kellett kivezetni. Alig volt előtte panaszom, így háziorvosomnak köszönhetem, hogy rögtön javasolta a tükrözést. Ezzel állapították meg, hogy mindenképpen mielőbbi operációra van szükség. Ugyan nyirokcsomó áttéteket nem találtak, de mégis javasoltak tablettás kemót. Ismerősömnek sugárkezelést is kellett kapnia a műtét után. Nekem ez nem szükséges? Most lesz az onkológiai bizottsági konzílium, ahol valószínűleg meg fogják erősíteni ezt a javaslatot. Ön szerint elfogadjam ezt? Félek a mellékhatásoktól, ezért kérdezem. Avemart kezdtem szedni. Erről mi a véleménye?

1

Tisztelt Doktor Úr! Kb. fél éve szedem a Remifemin készítményt, mely szinte 100%-ban megszüntette változókori problémáimat (alvászavar, hőhullám, intenzív verejtékezés). Viszont 1 hete a gyógyszer szedése mellett, problémáim újra előjöttek. Van ilyen? Val

Tisztelt Doktor Úr! Kb. fél éve szedem a Remifemin készítményt, mely szinte 100%-ban megszüntette változókori problémáimat (alvászavar, hőhullám, intenzív verejtékezés). Viszont 1 hete a gyógyszer szedése mellett, problémáim újra előjöttek. Van ilyen? Valamit rosszul csinálok? Mit tegyek, hogy újra nyugodt legyen az életem? Előre is köszönöm válaszát! P.D.

1

Tisztelt Doktor úr! 40 éves leszek 2 hónap múlva. Sok orvossal konzultáltam, mindenki mást mond. Nekem is rendszertelen a menzeszem. Most jelenleg vérvételen voltam, ahol a hormonszintemet nézik. Nagyon reménykedő vagyok, mert még szeretnék babát. Hőhullá

Tisztelt Doktor úr! 40 éves leszek 2 hónap múlva. Sok orvossal konzultáltam, mindenki mást mond. Nekem is rendszertelen a menzeszem. Most jelenleg vérvételen voltam, ahol a hormonszintemet nézik. Nagyon reménykedő vagyok, mert még szeretnék babát. Hőhullámom is szokott lenni. Idáig csak egy orvos mondta azt, hogy már nem is fog megjönni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha a hormonvizsgálatnál van még egy kis hormonom, akkor van esélyem a terhességre? Köszönöm válaszát. Gabriella

1

Tisztelt Langmár Doktor! 57 éves vagyok, már évek óta nem menstruálok. Nagyon sűrűn vannak hőhullámaim, rosszul alszom, nyugtalan vagyok. Kezdjem el szedni a Remifemint? Pajzsmirigy betegségem, és 2-es típusú cukorbetegségem is van, mindkettőre gyógyszert

Tisztelt Langmár Doktor! 57 éves vagyok, már évek óta nem menstruálok. Nagyon sűrűn vannak hőhullámaim, rosszul alszom, nyugtalan vagyok. Kezdjem el szedni a Remifemint? Pajzsmirigy betegségem, és 2-es típusú cukorbetegségem is van, mindkettőre gyógyszert szedek. Mit ajánlana? Köszönettel: Manyi

1

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves vagyok, és egy jó ideje fájdalmaim vannak szexuális együttlét után. Ezzel arra gondolok, hogy ég, csíp, fáj a hüvelyem, és a WC-re járás is nagyon fáj. Lehetséges, hogy a hüvelyflórám nincs rendben? Most fogok elkezdeni szedni

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves vagyok, és egy jó ideje fájdalmaim vannak szexuális együttlét után. Ezzel arra gondolok, hogy ég, csíp, fáj a hüvelyem, és a WC-re járás is nagyon fáj. Lehetséges, hogy a hüvelyflórám nincs rendben? Most fogok elkezdeni szedni Protexin Gynophilus-t, amely gyulladáscsökkentő is egyben. Észrevettem még hogy hüvelyi folyásom is van. Azóta mióta ezeket tapasztaltam, 3 különböző partnerem is volt. Nem gondolom, hogy tőlük kaptam volna el valamit! Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! 38 éves vagyok, fogamzásgátlót nem szedek, ciklusaim hosszúak, megjöttét premenstruációs tünetek, és 1 hétig tartó, nagyon kis mennyiségű barna folyás előzi meg. Onkológus-nőgyógyászom szerint a rákszűrésem eredménye negatív, és nem ér

Tisztelt Doktor Úr! 38 éves vagyok, fogamzásgátlót nem szedek, ciklusaim hosszúak, megjöttét premenstruációs tünetek, és 1 hétig tartó, nagyon kis mennyiségű barna folyás előzi meg. Onkológus-nőgyógyászom szerint a rákszűrésem eredménye negatív, és nem érez rendellenességet. Évente járok hozzá. Az utóbbi időben komoly stressznek voltam kitéve, tüneteim rosszabbodtak. Erős görcsökkel ügyeletre kerültem, ahol a vizsgáló nőgyógyász antibiotikumot írt fel gyulladásra, majd 3 hetes kontroll után egy másik nőgyógyász rákgyanúval ijesztett meg. Onkológusom nem látja ezt a problémát indokoltnak, de én rendkívül megijedtem, mivel problémám hosszú évek óta fennáll.A ciklushoz kötődő, menstruáció előtt 1 héttel jelentkező barnázás Ön szerint is utalhat rákra? Mit tanácsol nekem? Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Az orvosom Lokrent írt fel a magas vérnyomásom miatt. Lehet-e ezt együtt szedni fogamzásgátlóval? Egy ideig Mercilont szedtem, aztán abbahagytam, mert nem volt tartós kapcsolatom, de most úgy néz ki lesz, és újra szeretnék fogamzásgátl

Tisztelt Doktor úr! Az orvosom Lokrent írt fel a magas vérnyomásom miatt. Lehet-e ezt együtt szedni fogamzásgátlóval? Egy ideig Mercilont szedtem, aztán abbahagytam, mert nem volt tartós kapcsolatom, de most úgy néz ki lesz, és újra szeretnék fogamzásgátlót szedni. Válaszát előre is megköszönve: Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! Negyvenes éveim végén járok, már évek óta nem teljesen zökkenőmentes a menzeszem, hol késik, hol nagyon erős, hol az ellenkezője. Most már éppen három hónapja nem jelentkezett. A fogamzásgátló tabletta szedését közel két éve abbahagyta

Tisztelt Doktor Úr! Negyvenes éveim végén járok, már évek óta nem teljesen zökkenőmentes a menzeszem, hol késik, hol nagyon erős, hol az ellenkezője. Most már éppen három hónapja nem jelentkezett. A fogamzásgátló tabletta szedését közel két éve abbahagytam, így ez a probléma megoldásra vár. A gumióvszer használata nem jöhet szóba. Kérdéseim a következők: hogyan, milyen vizsgálati módszerekkel tudhatnám meg, hogy fogamzóképes vagyok-e? Milyen fogamzásgátló módszer jöhet szóba, és szükséges-e valamilyen hormonpótlás a változókor kapcsán? Hová, milyen szakemberhez fordulhatok ezügyben? Válaszát köszönöm

1

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja szedek Jangee 20 fogamzásgátló tablettát. A jelenlegi levélen még 7 tabletta hátra lenne, de pecsételő vérzés jelentkezett, ami többször felerősödött. Az előző megvonásos 7 napban eltoltam a ciklus kezdőnapját, így

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 8 hónapja szedek Jangee 20 fogamzásgátló tablettát. A jelenlegi levélen még 7 tabletta hátra lenne, de pecsételő vérzés jelentkezett, ami többször felerősödött. Az előző megvonásos 7 napban eltoltam a ciklus kezdőnapját, így csak 6 napos lett a szünet. Az első kérdésem, hogy ez a vérzés lehet-e a tologatástól? A második, hogy a következő hónapban kell-e kiegészítő védekezést használnom? Válaszát előre is köszönöm!

1

Doktor Úr! Vitagyn C hüvelykrém használata mellett lehet latex tartalmú óvszerrel szeretkezni? A hüvelykrém nem csökkenti a kondom ellenálló képességét? A szex lassíthatja a hüvelygomba gyógyulási folyamatát?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!