Találatok a következő kifejezésre: Állandóan folyásom mindig nedves (1 db)

Állandóan folyásom van, mindig nedves a bugyim... Mit tegyek ez ellen? Valami bajom van?

Legjobb válasz: Szia!Valamennyi fehér folyás az normális tisztulásnak a jele, ha kellemetlen szagú vagy sárga esetleg zöldes színû akkor fordulj vele nõgyógyászhoz! Ha mondjuk a mennyiséggel van bajod, akkor is megmutathatod magad nõdokinak, nem fog ártani!

Szia!Valamennyi fehér folyás az normális tisztulásnak a jele, ha kellemetlen szagú vagy sárga esetleg zöldes színû akkor fordulj vele nõgyógyászhoz! Ha mondjuk a mennyiséggel van bajod, akkor is megmutathatod magad nõdokinak, nem fog ártani!
Én nem tudnék meglenni tisztasági nélkül xD Nekem is van mindig egy kevéske folyásom, de mensi elött mindig több. Ha nagyon zavar a dolog és tényleg sok van mármint nem a megszokott "adag" akkor irány a doki, mert akkor vmi fertõzés lesz az okozója
Kapsz rá kúpot, és rendbe jössz, ne aggódj.
A kérdező hozzászólása: és mindent köszönök!
A kérdező hozzászólása: tudom, de azért zavar...voltam mát dokinál, és mindent betartok, amit mondott... ha esetleg ollan gondom lenne, h bacis, akkor mit kell tenni?
Nekem is ilyen gondom van: a laborvizsgálat nem mutatott ki semmit de mégis túrósszerû a váladékom...nem halálos dolgok ezek...
nézesd meg magad mindenképp. én a tisztasági betét állandó használatát nem javaslom, hiszen így állandóan nedvesen tartja a nemiszerved, azt pedig a gombák, bacik imádják.
fiatal, sovány, idegesebb nõknél alapból többb lehet, de érdemes megnézetni, mert lehet valami kis baci, és nem kell együttélned vele.
használj tisztaságit:) és nem lesz gond. am semmi bajod nincs ez természetes
Ha nem issza fel a bugyi használj betétet. Edith

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Kedves doktor úr! 25 éves nő vagyok és az a problémám, hogy a menstruációm eddig rendesen megvolt és most ebben a hónapban már másodjára menstruálok. Az a baj, hogy eléggé alvatt vér jön tőlem. Mit javasol mit tegyek?

1

Tisztelt Főorvos úr! Minimális gombás folyásra kaptam 20 napig tartó kúpos kezelést! Az első kérdésem az lenne, hogy ha a 20 nap alatt megjön a menstruációm, akkor meg kell-e szakítani a kúrát, vagy közben is folytatható? A második kérdésem pedig, hogy eb

Tisztelt Főorvos úr! Minimális gombás folyásra kaptam 20 napig tartó kúpos kezelést! Az első kérdésem az lenne, hogy ha a 20 nap alatt megjön a menstruációm, akkor meg kell-e szakítani a kúrát, vagy közben is folytatható? A második kérdésem pedig, hogy ebben az esetben a páromat is kezelni kell-e és ha igen, akkor elég ha nála csak Canesten krémet alkalmazunk egy darabig? (Nála nem jelentkeztek tünetek.) Válaszát előre is köszönöm: Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves vagyok, 3 hónapja méhemet eltávolították hüvelyi úton, a petefészkeim megmaradtak, jól viseltem a műtét utáni állapotokat, nem volt semmi problémám, szépen ki is tisztultam, nagyon jól éreztem magam, mivel a fájdalmaim elmúltak

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves vagyok, 3 hónapja méhemet eltávolították hüvelyi úton, a petefészkeim megmaradtak, jól viseltem a műtét utáni állapotokat, nem volt semmi problémám, szépen ki is tisztultam, nagyon jól éreztem magam, mivel a fájdalmaim elmúltak, és hála isten már nem kellett a vérzésekkel szenvednem! A problémám viszont az, hogy sokat fáj a mellem, viszket és érzékeny, feszül! Szeretném öntől megkérdezni, hogy ez a műtét végett van-e, és hogy a hormonok játszadoznak-e velem, vagy más a probléma? Sokat kutattam a neten erről a méheltávolításról is, de választ sehol sem találtam, hogy mi történik az eltávolítás után a hasüregben! Ha erre is pár mondatban tudna nekem megnyugtató választ adni, nagyon megköszönném önnek! Köszönöm hogy elolvasta a soraimat, várom válaszát! Tisztelettel:Gabriella

1

Tisztelt főorvos úr, Elolvastam az Önhöz intézett kérdéseket és úgy látom, hogy az én panaszom megegyezik sok változókorban lévő nőével, és ahogy látom, igazán segíteni nem tudnak. 63 éves vagyok, 13 éve szenvedek a hőhullámmal éjjel-nappal óránként ömlik

Tisztelt főorvos úr, Elolvastam az Önhöz intézett kérdéseket és úgy látom, hogy az én panaszom megegyezik sok változókorban lévő nőével, és ahogy látom, igazán segíteni nem tudnak. 63 éves vagyok, 13 éve szenvedek a hőhullámmal éjjel-nappal óránként ömlik a víz rólam, heves szívdobogás kíséretében. Kipróbáltam a lehetséges gyógynövényeket, a maximálisan bevehető mennyiséget is, amitől tiszta kiütés lettem, de az eredmény elmaradt. Próbáltam a Remifemint, a plust is, mintha semmit sem vettem volna be. Már annyira belefáradtam , hogy kértem a nőgyógyászomtól hormon készítményt, így szedem a Kliogest, amit nagy rábeszélésre talán 3. hónapig szedhetek, és aztán mi lesz? Újra következik a szenvedés. A plusz baj az is, hogy már az állandó izzadás, és a felgyorsul szív dobogás miatt gyakori a magas vérnyomás, ami főleg éjszaka jelentkezik. /170 és 240 közti/ tanácsot kérnék, hogy mit lehet tenni. Előre is köszönöm. Tisztelettel:D-né.

1

Tisztelt Doktor Úr! Petefészek és méhkürt gyulladásom van -fogamzásgátlót szedek- az orvosom Fromilid 500-at írt fel -sajnos azt nem közölte velem, hogy ha ezt szedem nem leszek védett- azóta csak egyszer voltam a párommal! Nagy a valószínűsége a terhessé

Tisztelt Doktor Úr! Petefészek és méhkürt gyulladásom van -fogamzásgátlót szedek- az orvosom Fromilid 500-at írt fel -sajnos azt nem közölte velem, hogy ha ezt szedem nem leszek védett- azóta csak egyszer voltam a párommal! Nagy a valószínűsége a terhességnek a tablettában akkor a 15 szemet vettem be! A a fogamzásgátló nem engedi “megérni a petesejtet-sőt lehetetlenné teszi a nyálkahártyát a beágyazódáshoz akkor is “baj lehet”? Köszönöm válaszát! Tisztelettel:Edina

1

Tisztelt Doktor Úr! Két hónapja kivették a méhemet és mindkét petefészkemet (44 éves vagyok) kb. három hete éjszakánként jön rám a hőhullám és az alvásom is nagyon katasztrófa. Mit kell tenni hőhullám esetén.

1

Tisztelt Doktor Úr! Emlőrák műtét utókezeléseként Tamoxifen hormonszabályozót szedek. Kérdésem: hormon tartalma miatt használhatom-e a Ovestin krémet?

1

Kedves doktor úr! 35 éves nő vagyok, fél éve nem szedek fogamzásgátlót, azóta állandó alhasi és deréktáji fájdalmaim vannak, főleg a mensesem előtti napokban. Nagyon fáj a derekam is, főleg a jobb oldalon ami előresugárzik még vizeletüritéskor is fáj a jo

Kedves doktor úr! 35 éves nő vagyok, fél éve nem szedek fogamzásgátlót, azóta állandó alhasi és deréktáji fájdalmaim vannak, főleg a mensesem előtti napokban. Nagyon fáj a derekam is, főleg a jobb oldalon ami előresugárzik még vizeletüritéskor is fáj a jobbalsó részem, a combomba is kisugárzik a fájdalom. Mi lehet a bajom? Sokszor voltam orvosnál is de nem tudták megmondani, sem nőgyógyász sem más orvos.

1

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy hüvelygomba esetén mennyi ideig kell használni a lomexin kenőcsöt? Egy hét elegendő? Válaszát előre is köszönöm.

1

Kedves Doktor Úr! A Cikaditriát hüvelyszárazság és vékonyság esetén állandóan kell használni, vagy csak aktus előtt? Köszönöm válaszát Ági

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!